טיוטה:דיגימון: המפלצות הדיגיטליות 2: הדור החדש

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

 דיגימון: המפלצות הדיגיטליות 2: הדור החדש היא סדרת אנימה יפנית, שהופקה על ידי Toei Animation ביפן שודרה בטלוויזיה של פוג'י באפריל 2000. הוא סרט ההמשך של הסדרה: דיגימון: המפלצות הדיגיטליות

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארבע שנים לאחר אירועי הרפתקאות דיגימון, פלש העולם הדיגיטלי על ידי קיסר דיגימון, המשעבד את דיגימון עם טבעות האופל תוך שהוא בונה חריצי שליטה השוללים את Digivolution. [B] כדי להילחם בו מגויסים שלושה DigiDestined חדשים, שכל אחד מהם מרוויח דיגימון עתיק לבן זוג. השלושה, יחד עם T.K. וקארי, לכל אחד מהם D-3, [12] סוג חדש של Digivice המאפשר להם לפתוח שער שיועבר לעולם הדיגיטלי דרך כל מחשב. כמו כן, ניתן להם מסופי D המחזיקים בביצים Digi-ביצים נושאי קרסט המאפשרים לשותפים שלהם בדיגימון לעבור שריון Digivolution בכדי להתמודד עם נוכחותם של ספייר השליטה. קיסר דיגימון, שנחשף כגאון הנערים קן איצ'יג'וג'י, בורח לעולם הדיגיטלי. בסיוע בן זוגו של קן, וורממון, התבוסה DigiDestined את קן ותאפשר לו להבין את טעויותיו.

בעוד ה- DigiDestined בונה מחדש את העולם הדיגיטלי, דייוויס, יולי וקודי פותחים את ה- Digivolution הרגיל. עם זאת, הם משייכים ברית עם קן מתוקן, שמצטרף לצוות להילחם בארוקימון, דיג'ימון המחייה את צירי השליטה כמו דיגימון אחר. כאשר ה- Spire Digimon Control מתגלה כחזק מהם, ה- DigiDestined לומד את ה- Digivolution של ה- DNA, [c] המאפשרים לשני Digimon ברמה בדרגת האלופה להתמזג לכדי חזקה ברמה האולטימטיבית. כאשר ארוקימון יוצר את BlackWarGreymon, הוא מתחיל להשמיד כל אבני גורל, בתקווה להילחם באזולונגמון, שמופיע כשכל אבן נהרסת. לאחר ש- BlackWarGreymon בורח, אזולונגמון מזהיר את ה- DigiDestined מפני איום הממשמש ובא מאחורי ארוקימון וממימון.

במהלך חג המולד, ספיירי השליטה מופיעים ברחבי העולם האנושי, ומביאים עמם את דיגימון. בזמן ש- DigiDestined יצא לדרך עם אימפריאלדרמון כדי להשמידם בעזרת ה- DigiDestined הבינלאומי, ארוקימימון ומומימון מתחילים לחטוף כמה ילדים ליוקיו אוייקאווה, חברו של אביו של קודי שחולם להיכנס לעולם הדיגיטלי. ברגע שחזרת ה- DigiDestined ליפן, הם נלחמים בחיל הדמון בזמן שאייקאווה משתמש בחוליה האפלה שבקן בכדי להשתיל אותם בילדים. BlackWarGreymon מקריב את עצמו כדי לאטום את הפורטל לעולם הדיגיטלי ב- Highton View Terrace, לפני שאויקווה והילדים יוכלו להסיע לשם.

ה- DigiDestined מועברים לעולם חלומות עם אויקאווה והילדים, שם מיוטיזם מתפצל מאויאווה ומשתמש באנרגיה מ נבגי האפל כדי להיוולד מחדש כ- MaloMyotismon. בעזרת ה- DigiDestined בכל העולם, התבוסה של DigiDestined MaloMyotismon ואויקווה מקריב את עצמו כדי לבנות מחדש את העולם הדיגיטלי. עשרים וחמש שנים מאוחר יותר, בני האדם והדיגימון חיים זה לצד זה, כשהילדים המקוריים והחדשים של DigiDestineds מגנים כעת על העולם הדיגיטלי.