טיוטה:דרגון בול לג'נדס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

*דרגון בול לג'נדס הוא משחק מסוג פעולה ואסטרטגיה שפותח בשנת 2018 ב-27 במאי ויוצר על ידי החברה Bandai, מערכת ההפעלה הנדרשת - טלפון.

הרישום לאפליקציה[עריכת קוד מקור | עריכה]

תוכן הכותרת. מייד אחרי שאתה מוריד את המשחק יש באפשרותך ליצור משתמש משלך דבר זה אתה יכול לעשות בכך שתלך למשימות של המשחק ותהיה לך משימה שכאשר תלחץ עליה תהיה יכול להכניס את אחד האימיילים שלך ובכך תיצור לך משתמש, כאשר אתה נרשם לאפליקציה אתה מקבל גם 500 כרונו קריסטל שזה הכסף של המשחק

איוונטים וסטורי (סיפור)[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשחק יש אפשרות להיכנס לאירועים מיוחדים שנקראים איוונטים, באיוונטים יש פרסים מיוחדים כמו כרונו קריסטל, דמויות חדשות ובחלקם תהיו יכולים להשיג אדוונצר. מה שעושים באיוונטים זה רוב הפעמים להשלים שלבים ולגמור משימות שיתנו לך פרסים שיעזרו לך להתקדם במשחק, איוונט נוסף שקוראים לו "זנקאי אולטרה ספייס טיים" מאפשר לך להשיג נקודות תוך כדי התקדמות בשלבים שעם נקודות אלו תהיו יכולים לקנות דברים שיעזרו לכם כמו שיפור (זנקאי) לדמויות מסוימות. במשחק יש דבר שנקרא סטורי (סיפור) בסיפור מה שהתם צריכים לעשות זה להשלים שלבים וכאשר התם משלימים אותם זה נותן לכם כמה דברים כגון כרונו, שדרוג לדמות הייחודית למשחק שאלוט ולפעמים נקודות הוי פוי, כאשר תתקדמו בסטורי (סיפור) יותר ויותר יופיעו לכם מדי פעם סצנות קצרות המספרות את הסיפור, בסיפור עצמו יש 14 פרקים שבכל פרק מספר שלבים שונה.

שאלוט[עריכת קוד מקור | עריכה]

שאלוט הוא הדמות הייחודית של המשחק משיגים אותו מהסטורי בשלבים הראשונים ביחד עם עוד כמה דמויות שיעזרו לך בתחילת המשחק, לשאלוט יש מספר שדרוגים : סופר סאיין 1,סופר סאיין 2, סופר סאיין 3 וסופר סאיין גוד. עם תרצו התם תהיו יכולים לקנות בהמשך המשחק כל מיני תלבושות לשאלוט ולראות מה הכי מוצא חן בעינכם.

אקוויפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשחק יש לכם אופציה להשיג אקוויפים חפצים שמעלים את הכוח של הדמויות שלכם, לאקוויפים יש מספר דרגות F,E,D,C,B,A,Z וZ+,לאקוויפים יש גם דרגות נדירות Iron,bronze,silver,gold,Unique וevent. עוד דבר שהתם יכולים לעשות זה אווינקד שבעזרתו תשפרו את הנתונים של האקוויפ, כדי לשפר את האקוויפ למקסימום תהיו צריכים לשדרג אותו 2 פעמים ועם תרצו להפוך אותו לZ או לZ+ תצטרכו לשדרג את 2 הסלוטים ששדרגתם ואת הסלוט הראשון של האקוויפ תצטרכו להשיג עם נקודה כתומה או אדומה.

הוי פוי[עריכת קוד מקור | עריכה]

הוי פוי זה סוג של איוונט מיוחד במשחק מה שעושים באיוונט הזה זה להשיג קפסולות ( חפץ שאפשר להשיג במשחק ) ואחרי זה תוכלו להשיג מהקפסולות שהרווחתם פרסים הפרס הכי "שווה" שתהיו יכולים להשיג באיוונט הזה הוא מולטי זי פאוור ללגנדרי פיניש. בהוי פוי יש כמה שלבים וכדי לגמור שלב תצטרכו לבזבז כמות מסוימת של הוי פוי וכאשר אתה גומר את כל השלבים ייפתח לכם השלב האחרון שבו תוכלו להשיג כל דבר שנמצא בהוי פוי באקראיות.

קבוצות[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשחק יש אפשרות לפתוח או להצטרף לקבוצה, המטרה שלכם בקבוצה היא להרוויח כמה שיותר נקודות ואת הנקודות התם מרוויחים מכל מיני קטגוריות, דרך הקבוצה תהיו יכולים להשיג מטבעות מיוחדים שיתנו לכם פרסים, בקבוצה יש טבלה של המשתתפים ו3 המשתתפים שהשיגו הכי הרבה נקודות יופיעו במסך הבית של הקבוצה.

PVP[עריכת קוד מקור | עריכה]

עם תרצו להילחם נגד שחקנים אחרים התם יכולים להיכנס לPVP בPVP תצטרכו לנצח אנשים כדי להשיג אר פי ( נקודות של הPVP ) ולעלות רמות קרב כדי להגיע לטופ העולמי, עם תשיגו הרבה יותר נקודות משאר השחקנים ברחבי העולם תהיו יכולים להגיע לגוד ראנק וככל שתעלו ברמות קבלו פרסים שווים יותר מהPVP. עם תרצו לשחק עם חברים שלכם או אנשים שהתם מכירים יש אפשרות במשחק לפתוח לובי שדרכו תזמינו את השחקנים שבא לכם לעשות נגדם קרב.

זימונים[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשחק יש לכם אופציה להשיג עוד דמויות ואת זה אפשר לעשות דרך כל מיני באנרים וכרטיסים, עם תרצו לזמן בבאנר רגיל היו לכם/ן שתי אפשרויות אפשרות 1 היא לזמן רק 20 כרונו ולהשיג דמות אחת אחרי שהתם מזמנים את ה20 כרונו תצטרכו לשלם 100 כרונו עד היום הבא מה שנקרא דיילי זימון של 20 כרונו שמתחדש כל יום והאופציה השנייה היא לזמן 1,000 כרונו ולהשיג 10 דמויות, כשיוצאת דמות חדשה למשחק רוב הפעמים יוצא לה באנר משלה בבאנר היו 5 שלבים ובכל שלב תצטרכו לשלם יותר כרונו ובשלב הסופי תהיו יכולים לקבל זימון חינם בבאנרים של דמויות מיוחדות שנקראות "אולטרה" יש 4 שלבים שלושה שלבים של 1,000 כרונו ושלב אחד בחינם. עוד דרך להשיג דמויות היא דרך כרטיסים שאותם תשיגו מכל מיני איוונטים, משימות וכדומה.

חנות הפריטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בלגנדס התם יכולים להשיג דברים שיעזרו לכם לקנות כל מיני דברים בחנות הפריטים הנה כמה פריטים שתהיו יכולים לקנות ממקומות מסוימים בחנות 1 הLEGENDS WEEKEND שבו תוכלו לקנות מולטי זי פאוור -100 ללגנדס לימיטד, כרטיס סופר מאסטרס פאק, מחקים, 30 אנרגי טנק, 50 סקיפ טיקאט ו20 מיליון זאני, את אלה תוכלו לקנות בעזרת מדליות ייחודיות שהתם מקבלים מהמשימות היומיות ומהבאנרים של הלגנדס וויקאנד. חנות 2 ה Rare Medal בחנות של הראר מאדאל תהיו יכולים לקנות מפתח לאיוונט של סופר גוגיטה, 50 זי פאוור לגוקו, מחקים, 10 אדוונצר סלוט קי וסולס לאולטרות + סולס לדמויות מאיוונטים. חנות3 ה Z Medal בחנות זו תהיו יכולים לקנות 2 תגובות לPVP 1 לא רע ו2 אתה מספר אחת!!, מחקים, 10 אדוונצר סלוט קי Z, זנקאי סולס, מבחר אקוויפים וזי פאוור לדמויות. חנות 4 ה equipment medal בחנות זו תהיו יכולים לקנות מבחר אקויפים + אווייקנדס לאקויפים מסוימים. חנות 5 ה Legends battle royal בחנות זו תוכלו לקנות 300 כרונו, מולטי זי פאוור של 100 למגוון צבעי הדמויות, כמות מכובדת של תגובות לפי וי פי, 5 מחקים, 10 אנארגי טאנק, טיקטים של מאסטר פאק 3 2 ו1 ו50 סקיפ טיקאטס שתוכלו לקנות בעזרת מטבעות שניתנות לכם בעזרת ניצחונות באיוונט של הבאטל רויאל בפי וי פי. וזאתי החנות פריטים של לגנדס.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

[ https://legends.dbz.space/items/equipment ] אתר זה יעזור לכן/ם באקוויפים

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

2023 03