טיוטה:חברתו הטובה ביותר של האדם

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

חברתו הטובה ביותר של האדם זה סרט ב 2019 בהשתתפות אשלי ג'אד

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לוקאס ריי וחברו אוליביה, שני תושבי דנבר, קולורדו, מוצאים גור באתר בנייה יחד עם גורים רבים וחתול אם. הוא מכנה את הכלבה בלה ולוקח אותה הביתה לגור איתו ועם אמו, טרי ריי. לאורך השנים לוקאס משחק עם בלה ודואג לה. עם זאת, לוקאס ממשיך גם להאכיל את החתולים בבית הישן, מכניס את עצמו לכיסאותיו של גונטר בקנבאואר, האיש שמתכוון להרוס את הבית. הוא אפילו מתקשר לעיר על החתולים שגרים בה, מה שמעכב את ההריסה. נקמני, גונטר מודיע לבקרת בעלי חיים שבלה היא פיטבול (למרות שלא נראית כמו אחת), מכיוון שבדנוור, פיטבול אינו חוקי, בגלל היותו זן מסוכן. באותו ערב, קצין פיקוח על בעלי חיים קנאי, בשם צ'אק, בא להזהיר את לוקאס שאם הוא ימצא את בלה ברחוב, הוא ישים אותה.

למחרת, כשבלה יוצאת לרדוף אחרי סנאי, לוקאס משיג אותה ומתכונן לקחת אותה הביתה, אבל צ'אק מחרים את בלה ומכניס אותה למקלט החיות המקומי. לוקאס מרים את בלה, משלם קנס, ומותר לו לקחת אותה הביתה, אך הוא מוזהר שאם בלה תשב בשבי, היא תומתה. כדי להימנע מכך, לוקאס שולח את בלה להתגורר עם דודתה ודודה של אוליביה בפארדינגטון, ניו מקסיקו, עד שהוא ואמו יכולים למצוא בית אחר מחוץ לגבולות העירוניים של דנוור. עם זאת, בלה מתגעגעת כל כך ללוקאס שהיא עוזבת את פארמינגטון ומתחילה במסע של כקילומטר של מטר וחצי הביתה, שייקח יותר משנתיים להשלמתו. במהלך המסע של בלה היא מתיידדת עם קוגרגור, אותו היא מכנה את "החתלתול הגדול". בלה וחתלתול הגדול נתקלים במגעים רבים יחד, כולל ציד על ידי חבילה של זרעים, אך קבוצת גברים עוזרת לבלה ולהפחיד את הקויוטות משם. שלושת הגברים נותנים לבלה אוכל באתר הקמפינג שלהם, וכשנודע להם מיהו הבעלים, נסו להתקשר ללוקאס, רק כדי להפחד מההגעה הפתאומית של החתלתול הגדול. במהלך החורף, בלה עוזרת לחלץ אדם שקבר מפולת שלגים. בסופו של דבר היא מגיעה לעיירה קטנה, שם היא נלקחת באופן זמני על ידי ותיק חסר בית וחולה נפש בשם אקסל עד שהוא מת בקרוב ממנת יתר של סמים. שוב במדבר, בלה מותקפת שוב על ידי זרעים, אבל החתלתול הגדול, שעכשיו גדל במלואו, חוזר ומתערב, ומלחם בהצלחה את הקויוטות. בכל מקום שבלה הולכת היא לומדת שלכל אחת מחברותיה החדשות יש בית משלה, ואיך עליה להמשיך ולעבור לחזור למשפחתה.

לאחר שהתמודדה עם אתגרים נוספים, בלה סוף סוף חוזרת לדנוור והיא נפרדת מפרידת ביג קיטן לפני שהם נפרדים בדרכים. היא מגיעה לבית החולים VA ​​בעיר, שם היא מתאחדת בשמחה עם לוקאס, טרי ואוליביה. לוקאס מתכונן לקחת את בלה לווטרינר בכדי לטפל בפגיעה שבלה קיבלה בגלל שנפגעה על ידי מכונית, אך כאשר לוקאס, טרי וחבריו של לוקאס מביאים את בלה החוצה, צ'אק מגיע עם כמה שוטרים, כולל קפטן המשטרה מיכה. צ'אק טוען שהוא צריך להחרים את בלה שוב, תוך איום שיהיה לוקאס וכל מי שמפריע יעצרו אחרת. סרן מיכה קובע כי הוא אוכף את החוק הקובע כי יש להטיל את בלה, אך לוקאס וטרי עומדים על בלה ומסבירים כי אין סיבה להחרים את בלה מכיוון שבית החולים VA ​​הוא רכוש פדרלי. וכך היא אינה טכנית חלק מדנוור. קפטן מיכה מאפשר ללוקאס להחזיק את בלה מכיוון שאין לו תחום שיפוט. צ'אק מאיים למשוך את לוקאס אם הוא רואה את בלה עוזבת את המקום, אך סרן מיקה מפציר את צ'אק ומושך אותו מתפקיד שדה ציבורי בגלל הקנאות יתר שלו ומספר התלונות נגדו, ואז מצווה על שוטרי השיטור שלא למשוך אף אחד רק לכלב. לוקאס ואוליביה שמחים לראות שוב את בלה ומצליחים סוף סוף לעבור לבית בגולדן, שם הם מאפשרים פיטבול. בינתיים מתגלה החתלתול הגדול עכשיו שהיא עצמה עצמה והיא והגור שלה משגיחים על העיר דנוור.