לדלג לתוכן

טיוטה:מאפיית שיבולת השרון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מאפיית שיבולת השרון

מאפית שיבולת השרון היא רשת מאפיות שפועלת בתחום מאז שנת 1989. המאפיה נודעה במבשרת השרון, והיא מתמחה בהכנת מאפים טריים ואיכותיים.

  • תהליך האפייה:

בשנת 1989, כל סניף היה מכין את הבצק והמוצרים בעצמו, בליווי והדרכה של הרשת, עד שנת 2019. רק לאחר שנת 2019, המאפיה העבירה את תהליך היצור למודל של מפעל מרכזי שמכין את כל המוצרים ושולח לסניפים רק את המוצרים המוכנים לאפייה בלבד.

  • מי ייסדו את המאפיה והיכן קמה הסניף הראשון:

מאפית שיבולת השרון הוקמה על ידי צמד מבשרת השרון, אבי ורותם כהן. הם החליטו להשקיע בעסק שישקוף את אהבתם לאפייה ולמאפה טובה. הם הקימו את הסניף הראשון בעיר השרון, תוך התמקדות באיכות ובייחודיות של המוצרים שהם מציעים.

  • לימודי המייסדים:

כהן וכהן התמקדו בלימודי אפייה וקונדיטוריה במספר מוסדות מובילים בתחום, כולל בבתי ספר פרטיים מובילים גם בארץ וגם בחו"ל. הם רכשו ניסיון רב בתחום והבינו את חשיבותו של הבנת התהליכים והטכניקות הנדרשות להכנת מאפים ברמה גבוהה.

  • התרחבות העסק:

עם הזמן, הצלחתה של מאפית שיבולת השרון התפשטה והיא פתחה סניפים נוספים ברחבי הארץ, מקיימת סדנאות ומדריכה בתחום האפייה, ומציעה מגוון רחב של מוצרים אפיים ומטבחים. המאפיה הפכה לכת נפוצה בארץ, והתרחבה גם בחו"ל.

  • סניפים מיוחדים:

גם היום קיימים מספר סניפים מיוחדים המייצרים את המאפים בעצם משלב הכנת הבצק. בין הסניפים האלו: אריאל, בני ברק וגן יבנה.

  • מקורות וסימוכין:

- רשומה בעמוד הפייסבוק הרשמי של מאפית שיבולת השרון: [לינק לרשומה](https://www.facebook.com/shibolot/) - ראיון עם מייסדי מאפית שיבולת השרון, אבי ורותם כהן, בעיתון "כלכליסט": [לינק לראיון](תיאור-הראיון) - דף הבית של מאפית שיבולת השרון: [www.shibolot.co.il](https://www.shibolot.co.il)