טיוטה:פרל קראב (בובספוג)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

פרל קראבס היא דמות בדיונית בסדרת הטלוויזיה המצוירת של ניקלודיאון בובספוג מכנסמרובע . היא מדובבת על ידי השחקנית

לורי אלן והופיעה לראשונה בפרק העונה הראשונה " Squeaky Boots " ב-4 בספטמבר 1999. היא נוצרה על ידי הביולוג הימי והאנימטור סטיבן הילנבורג, שקיבל השראה לעצב דמות לוויתן תוך כדי פיקוח על שעוני לוויתן ב- מכון אושן בדנה פוינט, קליפורניה .

פרל היא לווייתנית זרע בגיל ההתבגרות שחיה בעוגן חלול עם אביה יוג'ין "מר". Krabs, המייסד החמדן של מסעדת Krusty Krab הפופולרית. פרל תירש את המסעדה ותהפוך לבעלים שלה כשתגדל. כיום היא מועסקת במרכז הקניות המקומי, קניון ביקיני בוטום. החנות נקראת סינר סבתא. זהותה ומקום הימצאה של אמה העלומה של פרל מעולם לא הוסברו ישירות על ידי הדמויות. בעוד חומרים משלימים מצביעים על אביה התחתן עם לוויתן שילדה את פרל, הילנבורג התנגד נחרצות לחשוף זאת בפרק.

קבלת הפנים הביקורתית של פרל הייתה חיובית ברובה. התיאור שלה כילדה של הורה יחיד זכה לשבחים על ידי המבקרים כדוגמה ליכולתו של בובספוג לערער על נורמות חברתיות כמו בניית משפחה גרעינית. היא הוצגה לעיתים קרובות במגוון סחורות, כגון צעצועי קטיפה ומשחקי וידאו, ובאטרקציות בלונה פארק. היא מופיעה בסרט העלילתי " סרט בובספוג מכנסמרובע" משנת 2004, המחזמר בברודוויי משנת 2017 המבוסס על הסדרה, ב- Kamp Koral: SpongeBob's Under Years as a infant, וכילד צעיר ב- The Patrick Star Show .

פרל
הופעה ראשונה:17 בספטמבר 1999 מגפיים חורקים. נוצר על ידי : סטיבן הילנבורגמין: נקבה. הורים: הורים: מר קראב, קשינה, גברת קראבס, מר סלבס סבים וסבתות מצד האבא: בטסי קראבס ויקטור קראבס. סבים וסבתות מצד האמא:גורדון פלנקטון אמא פלנקטון