טיוטה:קבוצת אד פלוס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

*אד פלוס גרופ* -ניהול עסקים בסביבה תחרותית ומרובת חסמים.

אד פלוס גרופ בע"מ הינה חברה חלוצה בתחום הניהול העסקי המשולב העוסקת בקידום העסקים בשיטה חדשנית שמגדילה את יכולתם של אנשים ועסקים להצליח בסביבה תחרותית המשלבת דיסציפלינות מעולם האימון האישי ומנהל עסקים כגון: אסטרטגיית אוקיינוס כחול הידועה.

מדובר בשילוב של אימון אישי,פיתוח עסקי וניהול עסקי המבוסס על תחומי ידע רחבים במנהל עסקים הנחקרים בתחום נמנים שיווק, מימון, חשבונאות, הנעת עובדים, ניהול משאבי אנוש, ניהול מערכות מידע, יזמות עסקית, חקר ביצועים ועוד.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

האימון הארגוני-ניהולי הוא מהנפוצים ביותר בתחום. תחום זה כולל בתמיכה וליווי לבעל עסק והוא נועד לזהות דרכים שבהן ניתן לשפר את יעילות העסק ורווחיותו. באמצעות האימון ניתן לשאוף לשיפור גורמים שונים בעסק כגון קשרי לקוחות, עבודת צוות, קידום מכירות, ניהול זמן, קביעת יעדים ופיתוח אסטרטגיות שיווק לעסק. וכן בתחומים כמו יחסים בין אישיים,יצירתיות, תושיה,ניהול זמן, ביטחון עצמי ותכנון.

כלים נפוצים הנרכשים בתהליך הניהול העסקי[עריכת קוד מקור | עריכה]

הוא תהליך המכוון לסייע לאנשים מתפקדים להציב ולהשיג מטרות, להתגבר על מכשולים ולשמר מוטיבציה היעד של האימון האישי הוא שבתום התהליך המתאמן ירכוש את הכלים הנחוצים להשגת מטרות וכן ביטחון עצמי ביכולתו להגשימן. במסגרת התהליך נלמדות טכניקות לקבלת החלטות ברמה הכללית לארגון, כגון קביעת ערכי ליבה לארגון, קביעת אסטרטגיה ויעדים, ויישומם באמצעות המחלקות השונות של העסק.

הוא מושג מתחום הניהול העוסק בתהליכים ומשימות לשם קידום מטרות ארגוניות ומשלב דיסציפלינות ניהוליות, כלכליות, תעשייתיות, שיווקיות וארגוניות. מטרות של תהליכי פיתוח עסקי יכולות להיות כלליות (הגדלת הכנסות החברה) או רחבות מאוד (פיתוח עסק לרשת ארצית) או ספציפיות ומוגדרות (השקת מוצר חדש או פניה למגזר לקוחות חדש).למרות המינוח "פיתוח עסקי", גם גופים ממשלתיים וציבוריים, מלכ"רים ותאגידים שאינם עסקיים, עוסקים באופן תמידי בפיתוח עסקי. פיתוח עסקי נעשה באמצעות העסק או החברה עצמה, באמצעות יועצים חיצוניים או תוך שילוב של השניים.

השלבים העיקריים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האימון האישי מורכב ממספר שלבים עיקריים:

הבהרת הערכים אשר על פיהם הוא מכוון את חייו הבנת החסמים המונעים הגעה למטרה חשיפת החלומות או החזון של המתאמן הגדרת המטרות אשר בהגשמתן מעוניין המתאמן גזירת מטרות המשנה מתוך מטרות העל הולכת המתאמן אל בניית דרך פעולה ליווי יישום דרך הפעולה


תחומי הפעילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם סופר, שם ספר, שם הוצאה, תאריך הוצאה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]