טיוטה:ריינה אוילה רמיראס אריאנו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של ריינה אוילה רמיראס אריאנו.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של ריינה אוילה רמיראס אריאנו.

ריינה אוילה רמירז-אריאנו (או בראשי התיבות שלה רארא) היא חצויה רומאית (חצי אלה) בת 16.

היא בתה של בלונה, אלת המלחמה הרומית, ואחותה הצעירה של מלכת האמזונות (היילה). היא ואחותה מוזכרות בתור עובדות של המכשפת קירקה בספר "ים המפלצות".

ריינה מתוארת כבחורה קשוחה, חזקה, מפחידה, ומנהיגה טבעית; יש לה שיער שחור מבריק וארוך ועיניים חומות כהות מאוד.

ריינה בדרך כלל רגילה יותר לאחריות מאשר חצויים אחרים, מכיוון שהיא מנהיגת מחנה יופיטר (בספר "גורלו של אפולו: קבר הרודן" ריינה עוזבת את מחנה יופיטר ומצטרפת לציידות).

הכוח שריינה קיבלה מאמא האלוהית (בלונה) הוא הכוח להשאיל אנרגיה, כישורים ותכונות אופי לחצויים הסמוכים בעזרת מגע פיזי בלבד.

בדומה לליאו ואלדז, היא יכולה לדבר אנגלית, לטינית וספרדית. ריינה מלווה לעיתים קרובות בשני כלבים קסומים, אורום וארגנטום, או על ידי הפגסוס סקיפיו ("סקיפי" מת לאחר שנחתך על ידי טופר רעיל של גריפון בעת המסע של ריינה ב"בית האדס" למציאת השבעה).

סוס הכנף האלמותי פגסוס מעניק לה את התואר "ידידת הסוסים" בגלל חסד שלה כלפי סקיפיו ואחרים מצאצאיו. בדם האולימפוס היא, ניקו והמאמן הדג יוצאים למסע להחזיר את אתנה פרתנוס למחנה החצויים.

בזמן אחד ממסעות הצללים (תזוזה ממקום למקום על ידי הצללים. כוח של ניקו די אנג'לו בן האדס.) בדרך לניו יורק, השלישייה עוצרת בסן חואן ומבקרת בביתה לשעבר של ריינה, שרדוף על ידי רוחות הרפאים של משפחתה.

שם מגלה ריינה כי משפחת רמירס-ארלאנו (הכוללת את שודד הים קופרסי, והקפטן מריון פרדריק רמירס דה-ארלאנו) הייתה מאז ומתמיד מבורכת על ידי בלונה. האלה אמרה שכל עוד מישהו ממשפחת רמיראס - אריאנו יתקיים רומא תמשיך להתקיים.

אביה של ריינה, חוליאן, אהב מאוד את האלה, ואף הצליח למשוך את תשומת ליבה פעמיים, וכך היילה וריינה נוצרו.

כשריינה הייתה בת עשר הוא הפך למאניה, רוח טירוף. כשהמאניה שלו תקפה את היילה וריינה חשבה שהיא נהרגה, ריינה הצעירה הרימה את הנשק הקרוב ביותר והרגה את מה שנשאר מאביה.

ריינה נרתעת מלדון באירוע מכיוון שהרג אב הוא פשע בילתי נסלח ברומא, ודינו של מבצע הפשע הוא מוות.

בעבר אהבה את ג'ייסון גרייס ואת פרסי ג'קסון, אך הם דחו אותה.