לדלג לתוכן

טיוטה:שי יוסף בן אמו (שי נובה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שי יוסף בן אמו / Shai Benamo ("שי נובה") - המייסד והמנכ"ל לשעבר של נובה קופות ממוחשבות. NOVA POS האמריקאית שנמכרה בהצלחה לגרנברי פתרונות והיום שייכת לג'ונס תוכנה.

נובה היא תוכנת הניהול הדומיננטית ביותר לנישת הרשתות הקמעונאיות הבינלאומיות הפועלות בקניונים. נובה מציעה תוכנה כשירות ( SAAS ) ומרכזת פתרון מקיף לכל צורכי העסק. ניהול מלאי, ניהול עובדים, ניהול סניפים, ניהול מוצרים, ניהול פיננסי, ניהול לקוחות, מועדון לקוחות, שירותי סליקה ועוד, כל זאת תחת קורת גג אחת. במודל של תשלום חודשי, בעלי העסקים נהנים משירות הטמעה והדרכה לצד תמיכה טכנית 24/7. החברה התפרסמה בגישתה החדשנית כשהטמיעה בתוכנת הניהול לעסק, תכונות מעולמות הרשתות החברתיות והמשחקים ויצרה אווירת עבודה מהנה, תחרותית והישגית לצד ממשק אינטואיטיבי שאפשר לבעלי התפקידים השונים שליטה מרחוק ומהנייד.

שי הקים את נובה ב-2008 וזו התחילה את דרכה בתעשייה כחברת הדרכה למכירות, אסטרטגיה וניהול. ב 2010 ייסד את נובה קופות ממוחשבות ולאחר 4 שנים בלבד, במאי 2014 החברה נמכרה בעסקת APA.

בגיל 29 במסגרת תפקידו, הוזמן לבית הלבן לקבלת מגן הוקרה מ Empact10 - יוזמה של אובמה להכרה במאה החברות המשפיעות בבעלות יזמים מתחת לגיל 30. בשנים 2008-2015 היה נואם אורח ופאנליסט קבוע בכנס השנתי של תעשיית הקניוניים בלאס וגאס SPREE ו Recon . הינו יועץ עסקי ופרטי המתמחה בשיווק ומכירות, אסטרטגיה, חדשנות, יזמות, ניהול ואפיון מוצרים טכנולוגים.

שי יזם סדרתי ומוביל כיום את שופנדה בע"מ המפעילה את אפליקציית מיזמי MiZeMi- אפליקציית מובייל חינמית המאפשרת למשתמש לערוך בקלות כרטיס ביקור ותג שם וירטואליים בענן. לאפליקציה סורק מבוסס מיקום, המאפשר למשתמשים לדעת מי זה מי בסביבתם על ידי כיוון המכשיר אל עבר האדם העסק או האובייקט והגעה לזהות הדיגיטלית שלו. את הפרופיל משתמש יכול לשתף באמצעות צמידים ומדבקות לנייד המכילים שבבי NFC, על ידי קיו אר קוד, על ידי שליחה, או על ידי מעבר למצב נראה ומתן הרשאת שירותי מיקום כדי לעלות בתוצאות הסריקה.

כמשקיע אמריקאי בבעלותו חברת אחזקות נדל"ן בארצות הברית Shaibenamo LLC והינו מחזיק נכנסים נוספים בישראל ובאוקרינה.

נולד ב 1983 בטירת הכרמל וגדל בחיפה, למד משחק בבה"ס רעות וסיים 12 שנות לימוד בבה"ס הריאלי העברי בית בירם במגמות הביולוגיה והאומנות.

2002-2005 שירת כלוחם וחובש ביחידת המסתערבים והשתתף בעשרות מבצעים ביהודה ושומרון. לאחר שירותו הצבאי היגר לארצות הברית ושב לישראל לאחר עשור של עשייה.

שי פעיל חברתי לקידום ערכים של שוויון ומלחמה באלימות.

קישורים חיצוניים

[עריכת קוד מקור | עריכה]

https://www.prweb.com/releases/2012/nova-point-of-sale/prweb9981821.htm

https://www.linkedin.com/in/shai-benamo-4ba68720/

http://www.prweb.com/releases/2014/05/prweb11827416.htm

https://novapointofsale.com/