טיוטה:תקרית העב"מים בברקשייר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תקרית העב"מים בברקשייר (אנ') התרחשה בליל ה-1 בספטמבר 1969 במחוז ברקשייר, מסצ'וסטס, כאשר למעלה מ-250 אנשים דיווחו שהיו עדים לעב"ם. [1] התקרית נחשבה ל"אירוע היסטורי ואמיתי באופן משמעותי" על ידי החברה ההיסטורית הגדולה ברינגטון והיסטוריונים של מסצ'וסטס. [2]

העדות המפורסמת ביותר מהאירוע היא מתקרית זו התרחש בשפילד ליד הגשר הישן. תומאס ריד ומשפחתו חצו את הגשר כשראו חפץ בצורת דיסק מרחף באוויר. ריד תיאר את האובייקט כ"כדור לבן" שהיה "גדול יותר ממגרש כדורגל". הם ניסו להימלט מהעב"ם על ידי המשך נסיעה במורד ה-Covered Bridge Lane, אך הכלי עקב אחריהם. ריד אומר שהמכונית נבלעה באור כשהם נמשכו לתוך העב"ם. כאשר ריד עשה בדיקת פוליגרף, נמצא שהוא דובר אמת ב-99.1%.

תקרית נוספת, התרחשה באגם מנספילד ב-Great Barrington.

מלאני קירכדורפר ומשפחתה נסעו לאגם, וכשאביה חזר למגרש החניה אור בהיר מאוד בלע את המכונית שלהם. כולם באוטו החלו להיכנס לפאניקה. אביה החליט לרדוף אחרי האור, למרות שמאלני התחננה שלא לעשות זאת. היא ואחותה החלו לרעוד מפחד. אחותה לא זכרה כלום לאחר מכן. עם זאת, היא זכרה ריחוף ואז שהיא הייתה על ספינה. לאחר מכן היא נזכרה שהייתה מונחת בה. טום וורנר זכר שראה את מלאני מימין לו על הספינה. הוא נזכר שראה פחד מוחלט על פניה. עם זאת, היא לא זכרה שראתה אותו. היא נזכרה שהייתה בחדר עם עוד כמה ילדים. לפתע, שאר הילדים החלו להיעלם, בזה אחר זה. לאחר מכן, היא התעוררה ליד האגם לבדה. לאחר מכן היא נאלצה ללכת הביתה. בינתיים, טום נזכר שבאותו הזמן הונח על גבו בקצה השני של נכס משפחתו.

בנטפליקס בסדרה "תעלומות בלתי פתורות" הקדישו פרק שלם לתקרית.

כרך 1, פרק 5 – "העב"מ מברקשייר"

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Reed, Thom. "Thom Reed - UFO Park". ארכיון מ-3 במרץ 2023. נבדק ב-4 במרץ 2023. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ Rodriguez, Bianca (1 ביולי 2020). "The 1969 Berkshire County UFO Sighting In Netflix's 'Unsolved Mysteries' Is Recognized by History". Marie Claire. ארכיון מ-5 במרץ 2023. נבדק ב-4 במרץ 2023. {{cite web}}: (עזרה)