טיוטה:QCONF

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

QCONF (אתר אינטרנט לשיחות ועידה קוליות )

QCONF קיצור של Quick Conference הוא שירות שיחות ועידה אינטרנטי לקיום ועידות קוליות, שפותח על ידי חברת חיפושית תוכנה בע"מ הישראלית. ניתן להתחבר לכל שיחת ועידה, מכל מכשיר טלפון נייד או נייח בלי חיבור לרשת האינטרנט, QCONF זוכה לפופולריות רבה בעקבות מגפת הקורונה שחייבה ריחוק חברתי. QCONF הוא שירות מאובטח יותר בגלל האופן בו הוא פועלת על גבי קווי טלפון נייחים ולא דרך רשת האינטרנט.

פגישות וירטואליות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בימינו קל יותר מתמיד לתקשר עם עמיתים, לקוחות וספקים מכל רחבי העולם. שיחות ועידה, אימיילים, שיתוף קבצים ומדיה חברתית הופכים את העולם למקום קטן הרבה יותר. עברו הימים של לשבת בפקק בדרך לפגישה, של להדפיס עמודים על גבי עמודים של מצגת רק כדי לחלק בפגישה, לשלם על חדר ישיבות גדול מספיק כדי להכיל את כל המשתתפים או לצאת לנסיעת עסקים ארוכה. עכשיו, בעזרת השירות הנכון של שיחות ועידה, אפשר לשלוח הזמנות מותאמות אישית, לשתף את כל הקבצים הרלוונטיים, לשתף את המסך שלך ולבצע את הפגישה מבלי לצאת מהמשרד הנוח.

שיתוף מסך[עריכת קוד מקור | עריכה]

שירות שיתוף מסך מאפשר לכם להעביר מצגת או כל מסמך אחר, באיכות גבוהה, במהלך שיחת הועידה שלכם. שירות QCONF מאפשר ליוזם השיחה לשתף את מסך המחשב שלו עם שאר המשתתפים. בעוד שיחת הועידה מתבצעת על קווי טלפון איכותיים נייחים, שיתוף המסך מועבר על גבי האינטרנט. זהו יתרון עצום מאחר שהשיחה תהיה ברורה והקול יהיה איכותי וצלול, ולא יופרע מזלילת רוחב הפס של שיתוף המסך כמו בשירותים אחרים, הנשענים על האינטרנט, להעברת הקול ושיתוף המסך במקביל. משתתפי שיחת הועידה יוכלו לצפות בשיתוף המסך ללא כל מאמץ. לקראת שיחת הועידה, שלחו להם "קישור לשיחה". "קישור לשיחה" הוא לינק חכם אשר יפתח עבורם את שיתוף המסך על כל מכשיר (BYOD) ללא התקנה. דרך הלינק ניתן יהיה לצפות בפרטים נוספים על שיחת הועידה, מספרי גישה מקומיים ודרכים להתחברות. שירות שיתוף המסך ניתן כיום לכל הלקוחות שלנו ללא תשלום נוסף!

אתר האינטרנט הרשמי של QCONF