טיוטה:Say Goodbye

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה

Say Goodbyeעברית: אמרי להתראות) הוא שיר שהוקלט על ידי הזמר האמריקאי כריס בראון, אשר יצא לאור בתאריך 8 באוגוסט 2006, מתוך אלבום הבכורה שלו אשר נקרא Chris Brown. השיר בנוסף משמש כסינגל המוביל של פסקול הסרט סטפ אפ.[1] השיר נהפך לשיר השלישי של כריס בראון אשר נכנס לעשירייה הפותחת במצעד הבילבורד האמריקאי בילבורד הוט 100, מוקם במקום העשירי בתאריך 31 באוקטובר 2006, והסינגל השני מתוך הקריירה שלו אשר נכנס למצעד הסינגלים ההאר אנד בי האמריקאי באותו המצעד. השיר יצא כסינגל גם בארצות הברית וגם בבריטניה. השיר היה לשיר הראשון של בראון אשר לא נכנס לאף מצעד בבריטניה.

רקע והוצאה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Chris Brown: Say Goodbye, 2006-07-26, נבדק ב-2021-11-16

קטגוריה:שירי 2006 קטגוריה:סינגלים מ-2006 קטגוריה:שירים באנגלית קטגוריה:שירים שנכתבו על ידי בריאן-מייקל קוקס קטגוריה:שירים מסרטי קולנוע קטגוריה:בלדות פופ קטגוריה:בלדות R&B עכשוויות קטגוריה:שירי היפ הופ