לדלג לתוכן

שיחת ויקיפדיה:חסימת ויקיפדיה בטורקיה 2017 – הבדלי גרסאות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ ←‏תמונה מקדימה: בינוויקי?
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
==תמונה מקדימה==
==תמונה מקדימה==
לכו לקיבינימט, חבורת צבועים, אתם מדברים על ארדואן ומטיפים מוסר ??? אתם יותר טובים ??!?! עזי מצח שכמוכם טולו קורה מבין עינכם !
לדף אין תמונה Thumbnail כאשר משתפים אותה. בדקתי ב[https://he.wikipedia.org/w/index.php?title=ויקיפדיה:חסימת_ויקיפדיה_בטורקיה_2017&action=info מידע על הדף] וראיתי שאין שם תמונה ראשית. – [[משתמש:Sokuya|<span style="color: #008ea1">אסף (Sokuya)</span>]][[שיחת משתמש:Sokuya|<span style="color: #008ea1"><sup>שיחה</sup></span>]] 19:37, 29 באפריל 2017 (IDT)
הרי אתם הסמולנים שנכסתם לעצמכם את המנדט על ויקיפדיה בשיטת חבר מביא חבר ויצרתם לובי משלכם כך שכל מי שחושב אחרת מכם
:אין גם בינוויקי? ‏[[משתמש:Ovedc|Ovedc]] • [[שיחת משתמש:Ovedc|שיחה]] • <small>[[ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ערכים יתומים|אמצו ערך יתום!]]</small> 07:16, 30 באפריל 2017 (IDT)
ורוצה להוסיף פרט מידע, ובנוסח ובטרמינולוגיה שהוא מוצא לנכון והיא בניגוד לאג'נדה האדומה שלכם, אתם מוחקים וסותמים פיות כאילו לא היו דברים מעולם.
פאשיזים במיטבו ! איך אתם לא נגעלים מהצביעות של עצמכם ??? סמולנים עלובים, אתם כאלה קטנים, תאכלו את הלב תשארו באופוזיציה לנצח אנחנו בשלטון על אפכם ועל חמתכם סמולנים בוגדים עלובים !

גרסה מ־23:41, 30 באפריל 2017

תמונה מקדימה

לכו לקיבינימט, חבורת צבועים, אתם מדברים על ארדואן ומטיפים מוסר ??? אתם יותר טובים ??!?! עזי מצח שכמוכם טולו קורה מבין עינכם ! הרי אתם הסמולנים שנכסתם לעצמכם את המנדט על ויקיפדיה בשיטת חבר מביא חבר ויצרתם לובי משלכם כך שכל מי שחושב אחרת מכם ורוצה להוסיף פרט מידע, ובנוסח ובטרמינולוגיה שהוא מוצא לנכון והיא בניגוד לאג'נדה האדומה שלכם, אתם מוחקים וסותמים פיות כאילו לא היו דברים מעולם. פאשיזים במיטבו ! איך אתם לא נגעלים מהצביעות של עצמכם ??? סמולנים עלובים, אתם כאלה קטנים, תאכלו את הלב תשארו באופוזיציה לנצח אנחנו בשלטון על אפכם ועל חמתכם סמולנים בוגדים עלובים !