שיחה:הנמרודים החדשים – הבדלי גרסאות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 חודשים מאת Oraruven בנושא למה התערוכה הזו חשובה?
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Oraruven (שיחה | תרומות)
Oraruven (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
== למה התערוכה הזו חשובה? ==
== למה התערוכה הזו חשובה? ==


אין ספק שהעיסוק בנמרוד ונגזרותיו לאורך הדורות תופס נתח נכבד במחקר האמנות הישראלית. הרחבתי את הפתיחה לערך המסבירה חשיבות זו ווהבאתי עוד מקורות העוסקים בחשיבות זו. האמת, הפליא אותי שיש ספק לגבי חשיבות התערוכה הזו שהיא נקודת ציון השופכת אור על הדיון המתמשך בזהות היהודית- ישראלית, המתבטא באמנות לא פחות ואולי אף יותר מכל תחום אחר. אני מקווה שההרחבה של פיסקת הפתיחה והמקורות הנוספים מבהירים היטב את חשיבות הערך. יש לשים לב לב, שיש ערך בויקיפדיה על נמרוד, וגם עליו אפשר היה לשאול מה חשיבותו לעומת אלפי יצירות אחרות. היות שנמרוד כל כך משמעות באמנות הישראלית, והיות שאוצר התערוכה גדעון עפרת הוא האבא של האוצרות הישראלית, החשיבות של התערוכה הזו ברורה מאליה. [[משתמשת:Oraruven|Oraruven]] 16:08, 21 בספטמבר 2023 (IDT)
[[[[משתמש:lavluv]]]].אין ספק שהעיסוק בנמרוד ונגזרותיו לאורך הדורות תופס נתח נכבד במחקר האמנות הישראלית. הרחבתי את הפתיחה לערך המסבירה חשיבות זו ווהבאתי עוד מקורות העוסקים בחשיבות זו. האמת, הפליא אותי שיש ספק לגבי חשיבות התערוכה הזו שהיא נקודת ציון השופכת אור על הדיון המתמשך בזהות היהודית- ישראלית, המתבטא באמנות לא פחות ואולי אף יותר מכל תחום אחר. אני מקווה שההרחבה של פיסקת הפתיחה והמקורות הנוספים מבהירים היטב את חשיבות הערך. יש לשים לב לב, שיש ערך בויקיפדיה על נמרוד, וגם עליו אפשר היה לשאול מה חשיבותו לעומת אלפי יצירות אחרות. היות שנמרוד כל כך משמעות באמנות הישראלית, והיות שאוצר התערוכה גדעון עפרת הוא האבא של האוצרות הישראלית, החשיבות של התערוכה הזו ברורה מאליה. [[משתמשת:Oraruven|Oraruven]] 16:08, 21 בספטמבר 2023 (IDT)

גרסה מ־16:32, 21 בספטמבר 2023

למה התערוכה הזו חשובה?

[[משתמש:lavluv]].אין ספק שהעיסוק בנמרוד ונגזרותיו לאורך הדורות תופס נתח נכבד במחקר האמנות הישראלית. הרחבתי את הפתיחה לערך המסבירה חשיבות זו ווהבאתי עוד מקורות העוסקים בחשיבות זו. האמת, הפליא אותי שיש ספק לגבי חשיבות התערוכה הזו שהיא נקודת ציון השופכת אור על הדיון המתמשך בזהות היהודית- ישראלית, המתבטא באמנות לא פחות ואולי אף יותר מכל תחום אחר. אני מקווה שההרחבה של פיסקת הפתיחה והמקורות הנוספים מבהירים היטב את חשיבות הערך. יש לשים לב לב, שיש ערך בויקיפדיה על נמרוד, וגם עליו אפשר היה לשאול מה חשיבותו לעומת אלפי יצירות אחרות. היות שנמרוד כל כך משמעות באמנות הישראלית, והיות שאוצר התערוכה גדעון עפרת הוא האבא של האוצרות הישראלית, החשיבות של התערוכה הזו ברורה מאליה. Oraruven 16:08, 21 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה