מנוליס רסוליס – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
חגי אדלר (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
מלמד כץ (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
{{עריכה}}
{{עריכה}}
מנוליס רסוליס הינו משורר יווני שכתב שירים לגדולי הזמרים היוונים<br />בינהם חאריס אלכסיו,פפזוגלו,[[יורגוס דלארס]].<br />בין השירים הרבים שהתפרסמו "זיליה מו" אולה סה ת'ימיזון" "אי מנגס זדני פרחונפיה" "<br />פותה בודס"<br /> מנוליס נחשב לאחד ממחדשי ה[[רמבטיקו]]- הבלוז היווני.<br />
מנוליס רסוליס (ב[[יוונית]]: '''Μανώλης Ρασούλης''') הוא [[משורר]] [[יוון|יווני]] שנמנה על מחדשי ה[[רמבטיקו]]. הוא כתב שירים לגדולי הזמרים היוונים, ביניהם [[חאריס אלכסיו]], [[פפזוגלו]], [[יורגוס דלארס]] ועוד. בין שיריו המפורסמים: "זיליה מו", "אולה סה ת'ימיזון", "אי מנגס זדני פרחונפיה".

רסוליס שיתף פעולה עם אומנים ישראלים בינהם [[יהודה פוליקר]] איתו הוציא<br /> את הדיסק " חומוס ספינס" כמו כן רסוליס משתף פעולה עם להקת הרמבטיקו ההישראלית "[[פרח אדום]]"
רסוליס שיתף פעולה עם אומנים ישראלים, ביניהם [[יהודה פוליקר]] שיחד אתו הוציא את הדיסק "חומוס ספינס" .כמו כן רסוליס משתף פעולה עם להקת הרמבטיקו הישראלית "[[פרח אדום]]".

==קישורים חיצוניים==
*[http://www.rasoulis.gr/english/index.html האתר הרשמי של מנוליס רסוליס].

גרסה מ־21:06, 17 באוקטובר 2007

מנוליס רסוליס (ביוונית: Μανώλης Ρασούλης) הוא משורר יווני שנמנה על מחדשי הרמבטיקו. הוא כתב שירים לגדולי הזמרים היוונים, ביניהם חאריס אלכסיו, פפזוגלו, יורגוס דלארס ועוד. בין שיריו המפורסמים: "זיליה מו", "אולה סה ת'ימיזון", "אי מנגס זדני פרחונפיה".

רסוליס שיתף פעולה עם אומנים ישראלים, ביניהם יהודה פוליקר שיחד אתו הוציא את הדיסק "חומוס ספינס" .כמו כן רסוליס משתף פעולה עם להקת הרמבטיקו הישראלית "פרח אדום".

קישורים חיצוניים