משתמשת:Mima22/אנחנו המילרים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אנחנו המילרים הוא סרט קומדיה אשר בן 110 דקות, המספר על עומר דייוויד, סוחר סמים הנכשל במשימתו הראשונה בכך שנגנב ממנו הכסף והסמים שהרוויח לאחר שניסה לעזור לבחורה אשר גנבים מנסים לגוב ממנה את הנייד שלה. הוא מנסה להעלים מידע זה מהבוס שלו, בראד שמגלה זאת תוך זמן קצר. הבוס שלו מחליט במקום לפטר אותו לתת לו משימה אחרת והיא להעביר משלוח ענק של סמים ממקסיקו לארצות הברית. לצורך המשימה הוא מקים משפחה מזויפת. האמא למשפחה בסרט רוז, שכנה של הגיבור ועובדת בתור רקדנית מועדונים מסכימה לאחר שכנועים להצטרף.

בנו בסדרה הוא קני, נער תמים ובתול המנסה בכל דרך להתחבר לעומר ללא הצלחה. קני מביא גם את קייסי, הומלסית צעירה שמצא והם הופכים אותה לבת שלהם. עומר משכיר קראוון על גלגלים והם מתחילים במסע. במהלך המסע שלהם הם פוגשים משפחה נוספת, האב דון, סוכן פידארלי בדימוס למאבק בהברחת סמים ואשתו עקרת בית.

הסרט מציג אירועים משעשים בו למשל רוז וקייסי מנסות ללמד את קני איך להתנשק, או כאשר עקרת בבית אדי מדמיינת על סקס לסבי עם רוז. הסרט יצא בשנת 2013.

הסרט הכניס סכום של 13.5 מיליון דולרים בקופות.

שחקנים וצוות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הבמאי של הסרט הוא רוסן מרשל ת'רבר, המפיק: כריס בינדר, הפקה תסריט: בוב פישר, סטיב פאבר, שון אנדרס, ג'ון מוריס. צילום: ברי פטרסון, עריכה: מייקל ל. סייל

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]