משתמש:אביב איטח/אביב איטח

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אביב איטח (נולד ב6.5.1984) הוא יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי פרס והינו איש ציבור ברחובות, ישראל.

איטח נולד, גדל והתחנך ברחובות , בוגר לימודי דוברות במכללת B.P.R וסטודנט לתואר ראשון במדעי ההתנהגות ומשאבי אנוש במרכז האקדמי פרס.

אביב איטח הוא דמות מוכרת ודומיננטית בקרב תושבי רחובות. ב-2005 זכה להכרה רבה כאשר היווה חלק אינטגרלי מהתפתחות תחום התרבות והפנאי לצעירים ברחובות כאשר העביר יחד עם גלעד כץ את מועדון ה"מטרוק" המיתולוגי מקיבוץ חצור למתחם הרכבת ברחובות זאת לצד הפקת מאות אירועים ברחבי איזור השפלה ובת"א בתחילת העשור הקודם ובכך הפך לדמות בולטת בחיי הלילה בישראל. מועדון המטרוק היווה בית לחיילים בסופי שבוע וזכה להצלחה ברמה הארצית.

ב2010 סיפק שירותי יחסי ציבור במגזר העסקי והציבורי-מקומי וכמו-כן היה שדרן ברדיו דרום והיה אחראי על פינת תרבות וחיי לילה .

פרוייקט בולט שזכה להערכה רבה היה שעמד בראש קמפיין הצעירים בבחירות המוניציפאליות בנובמבר 2009 שכאמור הוביל לזכייתו בראשות העיר של מועמד חרדי-מזרחי לראשונה בתולדות העיר, רחמים מלול.

ב-2011 החל את דרכו הציבורית ביוזמת והובלת פרוייקטים התנדבותיים עבור הצלתה מסגירה של עמותת צער בעלי חיים ברחובות וכמו-כן היה חלק בלתי נפרד מחזרתה של קבוצת הכדורגל מכבי שעריים למפת הכדורגל בישראל זאת לצד פרוייקטים התנדבותיים רבים לנזקקים ושכבות חלשות.

בינואר 2013 נבחר אביב ליו"ר אגודת הסטודנטים של המרכז האקדמי פרס ברוב מוחץ של 93% ובמקביל הקים יחד עם גלעד כץ את תנועת "בעד" – בונים עתיד ברחובות והכריז על התמודדות לבחירות המוניציפאליות ב22.10.13 .

באוגוסט 2013 התמודד בפריימריז המקומי של סיעת הליכוד (הסיעה הגדולה במועצת העיר) ונבחר בניצחון מרשים למקום ה4 והריאלי ברשימת הליכוד בראשות רחמים מלול ולמעשה חבר וצירף את תנועת "בעד" לסיעת הליכוד בבחירות למועצת העיר רחובות .

תפקידים ציבוריים: 2012 - נציג ציבור בועדת רישוי עסקים, עיריית רחובות 2013 - יו"ר אגודת הסטודנטים , המרכז האקדמי פרס 2013 – חבר ועד נשיאות בהתאחדות הסטודנטים בישראל.




קישורים חיצוניים: אביב איטח נבחר ליו"ר אגודת הסטודנטים http://www.be106.net/news_inner.php?city=233&id=2338 אביב איטח מודיע על התמודדות למועצת העיר http://www.be106.net/news_inner.php?city=233&id=3328

הערות שוליים: פינת תרבות וחיי הלילה ברדיו דרום https://soundcloud.com/avivmetrok/95-8-2-7-11 נאום באירוע לכבוד ביקור ביל קלינטון במרכז האקדמי פרס http://www.youtube.com/watch?v=ST-zyLJdI1g