משתמש:אבנר שטראוס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קורא לעצמו בשמו, במקור מירושלים בזנב מחיפה. בן 54 אך זה כל הזמן משתנה. ככל שהדרך מתארכת הצעדים קטנים (הפוך מהזמן).

ניסיתי לשנות את העולם אך העולם שינה אותי. מעדיף לשיר מלדבר. שתיקה היא שפת האם שלי. שותק בקרוב ל-30 שפות. נון קונפורמיסט שהיה אופטימי חסר תקנה. ביישן שמאמין כי לא הביישן למד, נשוי שמאמין כי אין חכם כבעל ניסיון אך אשתו חכמה יותר. מכל חתולי השכלתי אך נשאר המון ללמוד. מבית הלל. משתדל לזכור שבשביל הדבר הנפלא הקשת בענן צריכה השמש עננים וגשם.

תוכניות לפנסיה או לגלגול הבא מה שיבוא קודם: לכתוב יותר. ללמוד פסנתר.להסיר חומות, לחיות בעוד כמה מקומות. לבקר בארץ האיטיים ובשתוקיה. להיות שוב צעיר כמו איבן אוסוקין, לקרוא טולסטוי ומנדלסטאם ברוסית, ברכט בגרמנית, את דרך הטאו בסינית, לתקן את החללית שהביאה אותי ממאדים, להריח ולטעום יותר ורדים. לבלות יותר עם חברים. להעיז יותר.(את העז השבעה עשרה כבר כתבתי). להתחרט על דברים שלא עשיתי. לזכור לשאול את באך כמה דברים.

להכין רשימה של דברים שהייתי צריך לעשות, של אלה שעשיתי יותר מדי ולמחוק את הרשימה של דברים שצריך להספיק. -- הערה מוסתרת -- תקצירץ מקוצרץ.


משתמש זה מגדל חתול








#הודוהודו תבנית:משתמש לא היה בהודו





אין בור ירא חטא, ולא עם הארץ חסיד. ולא הביישן למד, ולא הקפדן מלמד. ולא כל המרבה בסחורה, מחכים. ובמקום שאין אנשים, השתדל להיות איש." — הלל, מסכת אבות, ב', ו'

"אין הברכה שורה לא בדבר השקול ולא בדבר המדוד אלא בדבר הסמוי מן העין." ~ מסכת תענית "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך."

"לא תעשה תורתך קרדום לחפור בו"

"אהוב את המלאכה, ושנא את הרבנות, ואל תתוודע לרשות." ~ שמעיה בפרקי אבות

"אין אדם לומד אלא ממקום שליבו חפץ" (עבודה זרה י"ט ע"א)