משתמש:אוריין/משהו זז בלב 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של אוריין.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של אוריין.

משהו זז בלב: בהינדי: कुछ कुछ होता है, באנגלית : Something Happens סרט הודי רומנטי, קומדיה הסרט הופק בהודו ויצא בתאריך ה 16 באוקטובר 1998 ביים את הסרט קארן גו'הר והכוכבים הפופולארים שמככב בסרט זוג על המסך שארוק קאן וקאג'ול,הסרט הרביעי בין חמשת סרטי הקולנוע שעשו ביחד ראני מוקרג'י הסרט " משהו זז בלב "הצליח בהודו ובמדינות אחרות כמו רוסיה , ישראל ועוד הסרט זכה במרכזי בטקס פילמפייר ב 1999 , סלמאן חאן תמך אורך מלא בסרט וגם העביר תפקיד בתוך הסרט

פרדוקציה[עריכת קוד מקור | עריכה]

התפקיד הנכר של הסרט צולם במאוריציוס ( מדינת אי באוקיינוס ההודי).כל כך הרבה שחקניות הינדיות מפורסמות כמו :טוויקל קאנה , טבופ, ארמילה מאטודקר , אישוורה ראי , ראוונה טאנדון וגם קרישמה קאפור, הציעו לה את התפקיד של טינה ,שאיף איל קאן היה אמור לשחק את התפקיד משנה אמאן מארה ( הארוס של אנג'לי ). התראיין הבמאי קראן גו'הר וקראן קאן בתוכנית הטלוויזיה coffle and kran "" ) קפה עם קראן ( . הסרט זכה בטקס פילמפייר בין 4 הסרטים : Dilwale Dulhaniya Le Jayenae ( 1995) , Devdas (2002) , Black (2005) הסרט הטוב ביותר וגם בקטגוריה שחקן ושחקנית השנה.

תקציר[עריכת קוד מקור | עריכה]

רהול ( שארוק קאן ) אנג'לי (קאגו'ל)  רהול היה סטודנט ב st xavier's college    
רהול ואנג'לי היו חברים הכי טובים .

יום אחד טינה (ראני מוקרוג'י) בת מנהל הקלו'ג , נרשמה ב st xavier's college היא הייתה יפיפייה , נשית , חכמה . רהול אמר בשיעור שהיה בסרט אהבה זה חברות וזה יצר קשר רומנטי משולש אחד הימים רהול התוודה שהוא אוהב את טינה לאנג'לי , אנג'לי עזבה לפתע את הקלוג' רהול גרם לשברון לב של אנג'לי ללא יידעתיו , רהול וטינה התחתנו וגם נולדה להם ילדה ,טינה קראה לביתה על שם אנג'לי שארמה , טינה מתה מלידתה של אנג'לי אבל קודם לכן היא כתבה סדרה של שמונה מכתבים כל שנה היה על אנג'לי לקרוא ביום הולדתה. ושהגיע לגיל שמונה שנים היה לה מכתב השמיני והאחרון שבו כתוב שתפגיש בין אנג'לי שארמה לבין אביה. אנג'לי רצתה להפגיש בין אביה רהול לבין אנג'לי. אז היא נסע למחנה קיץ בסימלה ששם היתה אנג'לי ,אנג'לי היתה שם מלמדת ריקוד ושירה.אנג'לי קאנה היתה אמורה להמציא תירוץ כדי שאביה יבוא והיפגש עם אנג'לי שארמה והיא המציאה תירוץ שהיא חולה , ואביה ,רהול בא ופגש את אנג'לי שארמה, אבל היתה בעיה כי אנג'לי היתהכבר ארוסה לאמאן (סלמאן קאן ) והיא היתה אמורה להתחתן איתו , הגיע יום חתונתה של אמאן ואנג'לי, אבל בכל סוףצריך סוף טוב אמאן הבין שרהול ואנג'לי אוהבים זה את זה התחתנו בסופו של דבר וחיים באושר ועושר.


צוות המשתתפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שארוק חאן – רהול קאנה : סטודנט ב st xavier's college רהול ואנג'לי רהול החבר הכי טוב של אנג'לי , אבל למרות שהוא התחתן עם טינה , הוא היה מקובל , קול , גברי .

קאגו'ל – אנג'לי שארמה קאנה : היא בת שמתנהגת כבן וגם רהול היה החבר הכי טוב , היא אהבה את רהול בסתר , אבל היא אישה יפה וקולית .


ראני מוקרוג'י -טינה מהלוטרה קאנה : בת המנהל הקלוג' , בוגרת מוסד להשכלה באוקספורד ( עיר אוניברסיטאית בדרום אנגליה ) היא הייתה חברה של רהול הייתה לה בת . היא מתה בלידה של ביתה , לפני שהיא מתה היא כתבה 8 מכתבים במכתב השמיני היא כתבה לביתה שתאחד את אביה ואת אנג'לי .


סלמאן קאן – אמאן מארה : אמאן ואנג'לי , אמאן אהב את אנג'לי בסוף הוא הבין שהיא מרגישה כלפי רהול למען אהבתם הוא נתן לה ללכת .

סאנה סאד – אנג'לי קאנה : אנג'לי קאנה כינו אותה על שם אנג'לי שארמה , היא הבת של רהול וטינה קאנה . היה חסר לה את אימא שלה .


פרידה ג'הלל  – אמא  קאנה :  היא אמא של רהול , היא בקשה עבור בנה 

אושר וגם מעט לאנג'לי היא סבתא בקשה עבורה אמא חדשה .


 אפאם קאר - מנהל מהלוטרה : אבא של טינה וגם  קרא בשם אנג'לי שארמה 

ורהול וגם טינה ביתו . היא רצתה אמא שוב וגם אבא לעבר אהב אישה .


ארשמנה פורן סינגה – כמס בריגנזה : מלמדת אנגלית בקלוג'st Xavier's college היא מפרטטת עם מנהל הקלוג' מהלוטרה לאורך הסרט .


ראמה לוגו מס שארמה : אמא של אנג'לי שארמה , יש לה ספק עבור בתה אם היא רוצה להתחתן עם ארוסה אמאן .


אימני שיויפרי – ריפס בי  : st Xavier's , מנהל המשק בית וגם אימהי הוא חבר של אנג'לי שארמה הוא עזר מעט לעכב את הנישואין של אנג'לי ואמאן .


ג'וני לור – קול אלמדיה : הוא ניהל את המחנה קיץ , איפה שאנג'לי שארמה עבדה , הוא היה איש חסון רגש שקשור לבריטניה בסוף הוא התערב עם מרס קאנה על אהבת מולדת עבור הודו .


פארזן דאטור – סילנט סארדריג'י: מעט סקי בן מחנה קיץ . הוא לעולם לא דיבר וגם תמיד הוא ספר כוכבים , כאשר אנג'לי עזבה את המחנה קיץ להתחתן עם אמאן הוא בקש ממנה להשאיר .


נילם - בעצמה בתוך ספיישל של ההצגה : היא הייתה עושה מן תוכנית אירוח , אנג'לי קאנה שחקה תפקיד מודל של נילם . היא עזרה ללא רצון לרהול ואנג'לי .


מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כותרת זמר משך
"Kuch Kuch Hota Hai" Udit Narayan, Alka Yagnik 4:56
"Koi Mil Gaya" Udit Narayan, Alka Yagnik, Kavita Krishnamurthy 7:16
"Saajanji Ghar Aaye" Kumar Sanu, Alka Yagnik, Kavita Krishnamurthy 7:14
"Kuch Kuch Hota Hai (Sad)" Alka Yagnik 1:26
"Yeh Ladka Hai Deewana" Udit Narayan, Alka Yagnik 6:36
"Tujhe Yaad Na Meri Aayee" Alka Yagnik, Manpreet Akhtar, Udit Narayan 7:03
"Raghupati Raghav" Alka Yagnik, Shankar Mahadevan 2:05
"Ladki Badi Anjani Hai" Kumar Sanu, Alka Yagnik 6:23