משתמש:אורי בלר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קופה מלך האריות מלך האריות: שש הרפתקאות חדשות סיפור על שני אחים


אני קופה. אני נסיך. ואני לא מפחד ממשהו! " -קופא ב'נשר עופות' קופה הוא בנו של סימבה ונאלה ונכדו של מופשה, סראבי, סרפינה ואריה ללא שם במלך האריות: שש הרפתקאות חדשות. שמו בסוואהילית פירושו "לב".

כאשר קיארה נוצר, Kopa לא היה מוכר, ואת הקרוואן הרשמי של מלך האריות השני זיהה קיארה כמו "פלאפי", שם את שם הגור של בסוף מלך האריות, ולכן מתנערים Kopa. בנוסף, דמות קוביית זכר חדשה נוצרה עבור משמר האריות בשם Kion, המתפקד כתחליף נוסף לדמות.

תוכן [הצג] רקע כללי אישיות Kopa מניות דמיון רבים עם אביו מן cubhood שלו. ידוע שהוא הרפתקן, סקרן, ואוהב לשמוע סיפורים. הוא מאוד מתלהב ומשועשע כמעט בכל פעולה שהוא לוקח. הוא גם משתף את התלהבותו של סימבה בסיכוי להיות מלך; הוא אוהב להתרברב על מעמדו כנסיך לחבריו והוא גאה מאוד בשושלתו. הוא להוט לעזור לאביו בתפקידו כמלך, ועוקב אחר סימבה בכל פעם שיש משבר שיש ליישב. יש לו גם דמיון משתולל, כפי שהוא כמעט תמיד מזכיר מפלצות לפני סיפור. תכונה חשובה נוספת של קופה היא גאווה, כפי שהוא מפחד לעתים קרובות להיראות חלש או מפוחד. זה נובע מהעובדה כי Kopa רוצה להיות מלך חזק, והוא נחוש לפעול בוגרת ומבוגרים.

מראה חיצוני "קופה, אתה בדיוק כמו סימבה כשהיה בגילך". נלה על בנה סימבה-קופה השוואה של סימבה וקופה.

במבט ראשון, קופה נראה לחלוק תכונות רבות עם אביו. עם זאת, על ידי ניתוח של כמה תכונות מורכבות יותר שלו, זה יכול להיות בטוח אמר כי הוא למעשה דומה Mufasa יותר מאשר אביו.

ככל לבנות הולך, Kopa הוא stockier כאשר לעומת סימבה, אם כי הם בערך באותו גודל מבחינת גובה. בנוסף להיות קצת יותר גדול, Kopa יש גם תכונות בולטות יותר. לדוגמה, גבותיו עבות יותר מסימבה ולסתו בולטת הרבה יותר.

נחש בגראס קופה אף על פי שלשני הגורים יש או יש קווצת שיער, קופה הוא הרבה יותר צבעוני בצבע חום-אפרפר, ואילו ציצת ​​הראש של סימבה היתה אותו צל כמו הכדורים העיקריים שלו. הפרווה של קופה גם בהירה יותר, כמו גם קצת יותר עשירה, בזהב חיוור בניגוד לגוונים כהים יותר של סימבה. תכונה זו נובעת, קרוב לוודאי, מאמו, שהיא צבעונית. אלה גוונים בהירים מעורבב עם זהב של סימבה כדי לגרום צהוב עשיר.

עיניו של קופה אדומות, כמו עיניו של סבו, אחותו ואביו. הוא גם ספורט אוזן שפות ו שפם ארוך. פרוות החזה, הלוע והכפות שלו צבועות, כמו של סימבה, וציצת הזנב שלו חומה. צורת אפו דומה גם לאביו, כמו גם לגבותיו ולצבעי גווניו.

מלך האריות: שש הרפתקאות חדשות סיפור על שני אחים / "הדוד הגדול סקאר היה זחילה אמיתית!" -קופא לאחר ששמע את סיפורו של רפיקי Kopa הוא ראה לראשונה משחק עם חברו herax, פימבי. גור האריה מזנק בשקיקה לעבר פימבי, אבל היירקס מזנק בקלות מן הדרך וקופה מקמטת על האדמה בערימת פרווה וזנב. פימבי צוחקת על קופה ואומרת, "איזה מלך אתה תעשה". אבל קופא רק מנער את האבק מהפרווה שלו ומזכיר בגאווה את פימבי שיום אחד ישלוט על אדמת הגאווה, כי אביו, סימבה, היה מלך האריות. אבל פימבי ממשיך לצחוק עליו, אומר לקופה שהוא לא יעשה מלך טוב אלא אם כן ילמד איך לזנק כמו שצריך. קופה, בהגנתו שלו, אומר שסימבה תכנן לתת לו עוד שיעורים על הקפצה מאוחר יותר, אבל פתאום הוא נזכר במשהו חשוב. סימבה היה אמור להראות לו משהו מיוחד באותו יום! עם פרידה חפוזה, קופה מבטיח פימבי הוא יספר לו על כל זה מחר, ואז רץ לעבר סלע הגאווה. סימבה עמד להראות לקופה את אדמות הגאווה מראש הגאווה!

פימבי וקופה קופה משחק עם ידידו הייראקס, פימבי.

סימבה אמר לקופה שזו היתה מסורת למלך העתיד שיוצג באדמת הגאווה על אדמת הגאווה, וכי מופסה הראה לסימבה את ארצו מאותה נקודה. קופה מעולם לא הכיר את מופסה, אבל שמע עליו דברים נפלאים מכל החיות המבוגרות יותר ומזאזו, מלך המלך. קופה חשב שגם סימבה הוא מלך טוב, גם אם הוא באמת עסוק ולא היה לו הרבה זמן לבזבז עם בנו. כשקופה מתקרב לפרידה רוק, הוא רואה את אמו, נלה, שוכבת על אחד המדפים של פריד רוק. כשקופה מתקרב אליה, היא שואלת אותו אם היה לו כיף לשחק עם פימבי. קופה, קצת מבולבלת, שואלת איך ידעה מה הוא עושה. אבל נלה רק מלקקת אותו ואומרת לו שהיא יכולה לראות את כל מה שזז על המישור מן החלק העליון של סלע הגאווה. Kopa רק מגיב באומרו, "מצמרר." אבל בדיוק באותו רגע, סימבה עולה על המדף עם Zazu ורפיקי הבאים קרוב מאחור. השלושה מדברים בדחיפות, ונאלה אומרת לקופה שזה עוד משבר בחור השקייה.

קופא ממהר אל אביו, מספר לסימבהשהוא מוכן ללכת. סימבה nuzzles Kopa, ואז פונה Zazu רפיקי מספר לקופה את הסיפור. לאחר שהסיפור נגמר, קופא מעיר על כמה מדהימים היו אחדי ומופסה, ורפיקי מזכיר לו שגם אורו היה מדהים, כי היא גילתה אגם בקצה המערבי של אדמות הגאווה, והצילה בעלי חיים רבים מצמא. Zazu מכן קובע בגאווה כי אמו, Zuzu, היה נכון כאשר היא אמרה כי המשפחה שלה יהיה גאה, וכי כל המשפחה שלה היה כבוד להיות נתון את המיקום כמו majordomo למלכי האריה. סימבה אז הערות כי Zazu שימש את המלכים היטב מאז. קופה מספרת לרפיקי שזה היה סיפור מדהים ... ושהדוד שלו סקאר היה "זחילה אמיתית". סימבה מודה לרפיקי על הסיפור הנפלא ואומר שהוא לימד אותו לקח גדול. קופה מסכים איתו. סימבה ממשיך באומרו כי נזכר כמה הלך לתוך ביצוע של אדמות הגאווה וכמה חשוב יקיריהם. הוא נוזל גם את נלה וגם את קופה. אז הוא אומר שההבטחות היו חשובות גם כן. קופה, נרגש מכך, שואל את סימבה אם הוא באמת התכוון לכך, וסימבה מאשר את מחשבותיו הנרגשות של קופא, והודיע ​​כי ייקח את בן זוגו ואת בנו עד לפסגת הגאווה. אחרי הכל, "זו מסורת". רפיקי מחייך אליו ואומר, "וחכם אחד בזה".

נלה של Dare "כשאני מלך האריות, אני אשאוט בקול רם כל כך שעצי הקוצים יפילו את העלים שלהם! " BraCopy brags כדי Jambo ו Kwaheri Kopa נראה לראשונה משחק עם חברי הקוף שלו, Jambo ו קווארי. Kopa brags כי כאשר הוא מלך האריות, הוא יהיה שאגה כל כך חזק העלים יירדו מן העצים! הוא רודף אחרי חברי הקופים שלו ומתגאה שהוא האמיץ ביותר של האמיצים, שומר עליהם עין זהירה כדי לוודא שהם צופים. אבל כשהוא אומר את זה, הוא מטייל ונופל על ענף עץ שבור. שני הקופים צוחקים ומקניטים אותו. קצת נבוך, קופה קם שוב ומבקש מהקופים להשליך אותו.

ג'מבו משנה את הנושא בכך שהוא מאתגר את חברו למשחק "אני מעז-אתה". קופה וקווהרי מסכימים בשקיקה, וקופה נותן את העז הראשון, אומר לג'מבו להניף עץ אקציה קצר לגובה גבוה. הקוף בטוח ובמיומנות משלים את העז. Kwaheri מברך את חברו, ואז מעיזה Kopa לקפוץ סלע מחודד. Kopa פועל אמיץ ובטוח כפי שהוא scampers לכיוון הסלע. הוא מטפס על הסלע ואז מזנק בחזרה לקרקע, צועק, "תסתכל למטה!" כפי שהוא נופל. הקופים לעודד, אבל לפני Kopa יכול ליהנות את תשומת הלב, זאזו מגיע מרפרף מתוך השמים. Kopa מאוכזב כי זאזו יש קטע את המשחק שלו וממלמל תחת נשימה שלו כי Zazu היה "הדברה מעופפת". זאזו שואל קופה מה הוא אמר זה עתה, אבל קופא אומר, "שום דבר." ואז Zazu מזכיר קופה כי הוא הדייל של סימבה והוא אחראי על הרווחה של Kopa, אשר Kopa אומר שהוא יודע.

ואז Zazu מתחיל להתלהב על דו"ח שהוא עומד לתת לסימבה, וקופה נאבק לא לפהק. לאחר מכן, הורנבל מזהיר את קופא להתרחק מן הערוץ, כי המים היו גבוהים במיוחד אחרי כל כך הרבה גשמים והסלעים היו חלקלקים. קופא מודה באזהרה של זאזו והקרנבל עף, וקורא שהוא מאחר. ברגע זאזו נעלם, Jambo ו Kwaheri מרוץ עד Kopa ולהגיד לו שיש להם עוד מעז בשבילו: הם מעיזים לתפוס אותם. קופה מסכים לכך והקופים ממריאים. כאשר הם מגיעים אל הערוץ, שני הקופים, שכבר היו על העצים, מעיזים קופא לקפוץ על פני הערוץ. Kopa בהתחלה מסכים אבל אז מקבל עצבני בשל הסלעים חלקלק מים זורמים. אחרי כמה עוד התגרות מן הקופים, ואז הוא בורח.

מזועזע מניסיונו ונפגע מכינוי "חתול מפחיד", הוא זוחל אל בור ומתחיל לבכות. הוא נבהל מרעש, אבל הוא חש הקלה למצואלא של רפיקי. קופה שואל את המנדריל הישן איך הוא ידע איפה הוא נמצא, ורפיקי מגיב שהוא לא מחפש אותו, ולמה הוא צריך לחפש גור שהיה טיפשי מספיק לזחול לתוך חדר של צבוע. לאחר התגברות על ההפתעה הראשונית שלו, Kopa טוען שהוא לא מפחד צבועים וכי הוא רוצה להיות חסרי פחד כמו נועזת כמו הוריו. רפיקי ואז אומר לו לקבל את אמו, נלה, כדי לספר לו את הסיפור של ני אם הוא חושב שהם חסרי פחד כפי שהוא מאמין. להתגבר בסקרנות, Kopa רץ הביתה לגאווה סלע ומבקש מאמו לספר לו את הסיפור. כשהיא שואלת אותו איך הוא גילה, הוא אומר לה רפיקי אמר לו. סימבה סקרן משום שהוא אינו יודע את הסיפור.

אחרי הסיפור, קופה יוצא לשחק שוב (אם בכלל, הוא לא יצטרך להקשיב לדו"ח של זאזו). הפעם, הוא מרגיש הרבה יותר טוב ולמד כי לוקח מעז הוא בהכרח אמיץ, אלא טיפשות. הוא פוגש את שני הקופים, ג'מבו וקוואהירי, שמעיזים אותו לנסות לתלות מענף העץ בזנבו. קופה, בידיעה שהוא אינו מסוגל להשתלשל מזנבו כמו הקופים, אומר להם שהוא לא יכול לעשות את זה ואפילו לא ינסה. הקופים ואז מתחילים לקרוא לו "חתול מפחיד" ותגובתו אליהם היא ציטוט מתוך הסיפור של ני, "האריות להקשיב פטפוטים של קופים לא ללמוד לשאוג". הוא יוצא מן שני קופים מבולבלים, כל הזמן להיות נרדף על ידי רפיקי, מי במקור אמר את הציטוט.

זעזוע נשר בקרוב

נחש בעשב ב נחש בתוך הדשא, טימון ופומבה מתכוננים לקחת תנומה כאשר הם נקטעה על ידי Kopa, אשר בטעות מתרסק לתוך אותם עם אמו, Nala, בעקבות קרוב מאחור. נלה צוחקת על קופה ואומרת, "קופה, אתה בדיוק כמו סימבה כשהיה בגילך!" אבל קופא רק מקמט את אפו ומרחרח בקול רם. נאלה שואל אותו מה לא בסדר, וטימון עושה אותו דבר. אבל קופא מתרגז וצועק על שניהם, בטענה שהוא בסדר גמור. טימון טופח קופה על הראש ואומרת נלה להשאיר אותו איתם, כי הם היו לעודד אותו מדבר על המדע. Nala מסכים במהירות, אומר שלום לקופה, ואז ראש עבור סלע גאווה.

קופטימון קופה לומד לקח מטימון ופומבה.

טימון ופומבה מתיישבים ליד קופה ושואלים אותו מה קרה. הם שואלים אם "גור נערה" דפק אותו, כי נלה נהג לדפוק את סימבה כל הזמן. כאשר קופא שומע את זה, הוא מופתע מאוד, מזועזע כי כל אחד יכול לדפוק את אביו למטה. אבל אז הוא נזכר שהוא במצב רוח רע ומתחיל לצלם שוב, ולא לספר לאף אחד מחבריו מה לא בסדר. טימון ופומבה מנסים לשכנע את הגור הצעיר לספר להם, אבל הוא ממשיך להתרגז עוד יותר, ואפילו צועק, "למי אכפת בכלל?" טימון ואז מגיב באומרו כי לא אכפת לו, וכאשר הוא שואל את Pumbaa אותו הדבר, השניים מתחילים להתווכח, וקופה, נרגז עם שניהם, מחליט לספר להם מה לא בסדר.

קופה שואל אם הם יודעים על Afua, החבר הכי טוב של Kopa, ושניהם אומרים לו שהם עושים. אבל קופא מפתיע אותם באומרו כי אפוא הוא "סמים" ושהוא שונא אותו. טימון ופומבה מנסים לשאול למה אפוא היה סמים, אבל קופא אומר, "הוא טיפש, זה הכול." "למה? טימון ופומבה נכנסים לוויכוח אם אפוא היתה "חכמה בשבוע שעבר", ובמהרה יתחיל ויכוח נוסף. אבל קופה אומר שהבעיה האמיתית היתה שאפווה רק רצתה להסתובב עם בבה, גור צמרמורת, ולא רצתה לשחק שוב עם קופה. קופא מסביר כי Afua חשב כי Beba היה "המהיר רץ המטפס הטוב ביותר ואת המגשר הגבוהה ביותר סביב", וכי הוא היה טוב יותר מאשר קופה.

טימון ופומבה, בהשראת מה שקופה אמר, זוכרים סיפור מרגע שהיו צעירים יותר, שבהם שניהם וסימבה כולם נכנסו לוויכוח ענקי, למדו לשנוא זה את זה, ולא רצו לדבר זה עם זה. טימון ופומבה ממשיכים באומרו שאף אחד מהם לא ידע את זה, אבל הם היו מרומים אותם לשנוא אחד את השני. זה, כמובן, מעורר את תשומת לבו של קופא והוא שואל אותם מה קרה. אבל Pumbaa קוטע את ידי מציע כי Kopa אולי רק כועס על Afua כי הוא מקנא בבבה. Kopa הוא כועס על זה ומתחיל לעזוב, אבל טימון ופומבה שניהם אומרים שהם מקנאים כאשר מתווכחים אחד עם השני. קופה נעצר, עדיין סקרן, וטימון ופומבה ממשיכים להסביר שהוויכוח היה באשמת הפיתון, ג'וקה. ואז הם מספרים לקופה את הסיפור שלהם.

כאשר הסיפור נגמר, Kopa הוא נדהם ושואל בשקיקה מה קרה אחר כך. טימון ופומבה מסבירים את סיומו של הסיפור, וקופה שואל אם שלושת החברים אי פעם המציאו, שצימון מצחקק ואומר שזה לקח קצת זמן עד שפומבה האמין לגמרי שג'וקה משקר. Kopa שואל איך הוא בסופו של דבר להבין כי טימון וסימבה צודקים, ופומבה אומר שהוא האמין כאשר טימון אמר את זה עם הפה שלו. והשלושה המציאו, הבינו כי הם היו חברים זמן רב מדי להתפצל על שמועות מטופשות. קופה, שהקשיב בתשומת לב מרובה, ואז מודה שאולי כדאי לו ללכתאלאק, כי גור האריה אולי לא אומר שום נזק באומרו כי בבה עדיף על כל דבר מאשר קופה. גם טימון ופומבה מסכימים עם זה ומעודדים את קופא להשלים עם חברו. Kopa ואז בורח ללכת ולמצוא Afua.

עקוב אחר המנהיג זזוקופה קבל בייביסיטים בגביע.

לקופה יש תפקיד קטן יותר בספר הזה. בעוד Simba מנסה לקחת תנומה, Kopa מתחיל לצעוק עליו קופץ על הבטן שלו. סימבה נאנח ומביט אל קופה, שעומד על חזהו. קופא מתחיל לקפוץ מעלה ומטה, מבקש מאביו להיאבק איתו, כי הם לא נאבקו מאז אותו בוקר. סימבה משועשע ושואל אותו אם זה באמת היה כל כך הרבה זמן. הוא בעדינות עטלף Kopa על הראש Kopa חיובי אליו ומכות אותו עם הראש. אבל סימבה תופס את ראשו ומניף אותו, מתגרה בו בשמחה כשהוא נלחם. אבל כשהם נלחמים, זאזו מתערב וסימבה מרים את מבטו ורואה אותו עומד ליד רפיקי.

רפיקי אומר לסימבה שלא היו לו עצי שיטה רבים כפי שחשב, וכי היה עוד כשמופשה היה מלך. קופה שואל את רפיקי היכן העצים נעלמו ורפיקי מסביר שרובם נהרגו על ידי הפילים, בעוד אחרים נהרגו על ידי מחלות והזנחה. ואז קופא פונה לסימבה ומבקש ממנו לדבר על הפילים מתוך השמדת העצים. סימבה שואל אם זה יכול לחכות, כי לא היה לו זמן לעצמו כל היום. Zazu הערות כי העבודה של המלך הוא מעולם לא סיים. סימבה נאנחת וקופה מחפשת.

מאוחר יותר, Nala הוא מדבר Zazu כאשר קופה מגיע להחליק מעבר לפינה. הוא זוחל לתוך Zazu, הוא דופק את הצופר ומכריז כי הוא "תפס אותו." Zazu צרחות נאלה נוזף בבנה, מזכיר לו שהוא יודע טוב יותר. קופא בתמימות מצהיר שהוא החליק, וזאזו חוזר על רגליו, ומלמל כי כבודו עדיין היה שלם. נאלה מחייכת בהתנצלות בזאזו ונותנת לו התנצלות כנה. הוא ידע איך גורים יכולים להיות לפעמים, להיסחף עם עצמם. נאלה משתהה ואז שואל אם Zazu היה אכפת לראות Kopa בזמן שהיא הלכה לדבר עם סימבה. Zazu מוחה, אבל Nala אומר לו שהיא לא תהיה ארוכה. זאזו רואה קופה מחייך אליו בחוסר רצון מסכים.

Nala הזמנות Kopa להיות טוב נותן לו ליקוק חיבה, גורם לו להתלונן. Nala ואז משאיר, Kopa שואל Zazu מה הוא רוצה לשחק. Zazu מציע שהם משחקים מתים לשכב בלי לומר מילה. אבל קופה לא מסכים, אומר לזאזו שהוא רוצה לשחק בחורים טובים ובחורים רעים. הוא יהיה הבחור הרע והוא ירדוף אחרי הבחור הטוב. Zazu קורא במחאה, אבל Kopa מתחיל להחליק קדימה, מזהיר את "הבחור הטוב" להסתכל, כי הבחור הרע הגיע. Zazu ממשיך לצעוק מחאה ונסוג משם, אבל Kopa רק נוהם מעיינות קדימה. זאזו פונה לרוץ, מיילל לעצמו שהוא שונא שמרטפות. לאחר מכן הוא מתחיל לצעוק לעזרה.

כאשר סימבה הוא במסעו כדי להציל את קירות הדשא, הוא רואה בבון צעיר, מושי, מקבל נלקח על ידי נמר. הוא חושב באופן אוטומטי על בנו וממשיך אחרי הנמר, מונע על ידי אהבה לקופה.

ללא שם: כיצד נכון, Zazu? ללא שם: כיצד נכון, Zazu ?, Zazu הוא שמרטף Kopa בעוד אמו, Nala, הוא בציד ואביו הוא מנמנם. Kopa שואל Zazu מדוע השמים כחולים Zazu מסביר כי כדור הארץ אהב את הצבע כל כך הרבה, כי זה להפיץ את כל זה על פני השמים לכולם להסתכל. Kopa ואז שואל למה עצים לגדול כל כך גבוה Zazu עונה כי העצים כמו הטעם של האוויר כי הוא גבוה יותר. זאזו לא אומר את זה בקול רם, אבל מרגיש שהבוקר יהיה מלא שאלות. השניים נחים על גשר פריד, משקיפים על שטחי המרעה והגבעות הכחולות.

Kopainhowtrue גביע וזאזו.

קופה שואל Zazu למה הוא טס כל כך רחוק על אדמות הגאווה, ו Zazu מסביר שהוא צריך לראות הכל כדי שיוכל לדווח לסימבה. אבל כשהוא עונה, זאזו בוהה בנהר זוברי הזוהר במרחק. הוא חושב לעצמו בעצב על כמה נפלא יהיה לטוס לזולו פולס. קופא קוטע את מחשבותיו בשאלה מדוע זאזו צריך לדווח לסימבה. Zazu אומר כי חשוב עבור סימבה כדי לדעת מה קורה בארץ הגאווה, אבל שוב קופא שואל למה. Zazu נאנח ומזכיר לעצמו שהוא לא יכול ללכת Zulu Falls: Kopa ישמור אותו עסוק מדי. אבל Zazu מחליט להיפטר השאלות על ידי Kopa לספר סיפור. Kopa הוא שמח ושואל Zazu אם הסיפור היה משהו לעשות עם מפלצת סגולה ענקית עם שלוש קרניים ושיניים חדות. Zazu הפתעות Kopa על ידי אומר לו שזה באמת סוג של עשה. קופא אומר לזאזו שהוא כל האוזניים והוא נזכר באמו, שפעם אמרה אותו דבר לסימבה. הגור הצעיר מרגיש מאוד מבוגר באמצעות דברי אמו על זאזו.

Zazu מתחיל את הסיפור על ידי אומר Kopa כי הפצת חדשות מאז ומתמיד מסורת של משפחתו של Zazu. הוא מזכיר את הגור כי זוזו היה האחוזה של סבא רבא של אבא, אחדי. הוא מסביר כי זוזו היה אימונים אותו כדי לתפוס את מקומה מאז שהוא היה קטן, בתקווה שהוא יהיה הדייל של הבן של אחדי, Mufasa. הוא מספר לקופה שסימבה, בנו של מופאסה, היה שליחת משוב היסטוריה נשמר קהילההיה הבא בתור לקבל את כס המלוכה, אבל אחיו הרע של Mufasa, צלקת, רצה להיות מלך. לאחר מכן הוא ממשיך לספר את סיפורו של מלך האריות. קופה מזהה את הסיפור ומוסיף קלט בסוף, מדבר על איך אבא שלו הביס צלקת והפך למלך האריות החדש.

Zazu אומר Kopa כי כל זה קרה לפני Kopa נולד, וכי הסיפור Zazu הולך לספר קרה לפני סימבה נולד, כאשר Mufasa היה מלך האריות החדש. קופה שואל אם "דוד צלקת" היה בסיפור, אבל זאזו מכחיש זאת, מזכיר לקופה שסקאר לא היה מרוצה משלטונו של מופאסה, ולא היה מסוגל לשאת את עצמו ליד אחיו כשהיה פוסק על אדמות הגאווה. סקאר בילה את רוב זמנו הרחק מפריד-רוק, מתרפס או מתכנן עם הצבועים.

Zazu ממשיך ומסביר כי Mufasa היה עסוק ללמוד כיצד לשלוט. הוא לא נתן צלקת הרבה מחשבה אז. Kopa שואל אם זה היה כאשר Zazu הפך למנהל ו Zazu מאשרת את זה. הוא מסביר שכאשר זוזו ראה מה מנהיג מופאסה היה נהיה, היא החליטה לתת Zazu להשתלט על עמדתה. Mufasa עשה זאזו הדייל במקומה זוזו עף משם לאורך נהר Zuberi, שם לבלות את שארית ימיה בשלום. זאזו היה לבדו. אבל הוא למד היטב מאמו, "אולי טוב". הוא טעה בדיווח על כל מה שראה למופשה. קופה שואל מה לא בסדר עם זה, ו Zazu מסביר כי אין צורך לדווח על כל מה שקורה. אז, הוא לא ידע להבחין בין מידע חשוב לחדשות, כי פשוט לא היה מספיק גדול. הוא ניסה לומר למופסה כל מה שקרה, דברים רעים כל כך לא יקרו. קופה שואל למה דברים רעים קורים, וזאזו מסביר שלכל בחירה יש תוצאה ושחשוב לחשוב על אחרים. הוא נותן לקופה את הדעה כי על ידי עקירת שיח על מישור, אתה עלול להרוס בית של יצור קטן, או על ידי אומר למישהו שיש סכנה כאשר יש באמת לא, מישהו עלול להיפגע.

קופה מבין שזה חשוב מה שהוא עושה ואומר, וזאזו מסכים. ואז הוא מסביר כי הוא המשיך לדקור את המקור שלו לתוך העסק של כולם, כי הוא היה כל כך מודאג שמישהו עלול להיפגע; ולעתים קרובות זה גרם לצרות. קופה שואל על הצרות שבהן הוא נכנס, וזאזו אומר לו שפעם שמע שני יענים מדברים על "להכות" עוד יען. הוא לא אהב את הצליל הזה, ולכן הוא דיווח על זה למופאסה, שהלך אל היענים וגילה שהם מדברים על "להכות" עוד יען בתחרות בועטת. Kopa שואל Zazu איך הוא המשיך לעשות את הטעות שוב, ו Zazu מסביר כי הוא בודק את המצב בזהירות לפני משחק על זה, אז הוא יכול לקבל מושג ברור על מה קורה. הוא זוכר את הקיץ הראשון שלו כמנהל הבית במיוחד, בגלל התוצאות האיומות של החטטנות שלו והלקח ממנו למד.

כאשר הסיפור כמעט נגמר, קופה שואל אם זה היה זה זאזו אומר, "לא ממש." לאחר מכן הוא ממשיך ואומר כי בעלי החיים הצעירים שהרשיעו אותו הרגישו אשמים כל כך בנוגע לשקר לו, שהם הודו למופאסה. המלך היה זועם, אבל הוגן. הוא אמר לצעירים לספר להוריהם, ושוב התוודו. נזורי הסביר איך נמאס להם עם החטפנות של זאזו, אבל עכשיו הם מבינים את הסכנה של שקר; במיוחד למי שדאג לבטחונם. הוריהם כעסו ורצו להענישם בחומרה, אבל מופאסה נתן לבעלי החיים עונש אחר. מאותו יום ואילך, הם היו לאסוף חדשות על כל האירועים החשובים בארץ הגאווה. בדרך זו הם יכירו את ההבדל בין עובדה לבדיון, ותמיד יהיו אחראים לדבריהם. קופה אומר שזו הסיבה שרפיקי תמיד אמר, "כשהפה גדול מהמוח, הרגליים לא יישארו על השביל". Zazu גם מצטט רפי: "אם הקוקוס מקפיץ גבוה מדי כאשר הוא נופל מן העץ, לא אוכלים את זה." קופה צוחק ומפרש את המשמעות כאילו, "אם משהו לא נראה בסדר, אז זה כנראה לא בסדר." Zazu מסכים ואומר Kopa תמיד לבדוק את העובדות שלו.

קלטות אודיו גרמנית להילחם על כס Kopa מצטרף אביו גולה מארץ הגאווה, אם כי מאוחר יותר הוא חוזר לתמוך אביו במאבק השני על כס המלוכה.

חברים לחיים Kopa מתיידד עם גור צבוע בשם Asante.

משפחה קרובי משפחה אבא: סימבה אמא: נלה אחות: קיארה אחי: קון סבים: מופאסה (אבהי) ואבא של נלה (אימהית) סבתא: סרבי (אבהי) וסרפינה (אימהית) דוד: Mheetu סבא רבא: אחדי סבתא רבא: אורו סבא של סבא רבא: מוהאטו דודים גדולים: צלקת דודות גדולות: דודה של סימבה, נאנדה, דיקו, דוואלה בני דודים הראשונים הוסרו פעם: בני דודים של סימבה, Mtoto גיסה: קובו ידידי קופה טימון הוא מירקאט שהוא גם חברים עם סימבה וגידל אותו. פומבה הוא חרטום שהוא גם חברים עם סימבה וגידל אותו. Afua הוא גור אריות והחבר הטוב ביותר של Kopa המוזכר ב נחש בתוך הדשא. אסנטה הוא צבוע שמופיע ב'חברים לחיים '. ג'מבו הוא מונק שמופיע ב DALL של Nala. קווארי הוא קוף המופיע ב'עזה של נלה'. פימבי הוא שפן שמופיע בסיפור שני אחים. טריוויה בתסריט המקורי של הסרט הראשון, גור בסופו של דבר הוא פשוט המכונה "גור גורים", בעוד הדירקטורים התייחס אליו בצחוק כמו "פלאפי" בפרשנות אודיו בהשתתפות לייזר Laserdisc ו- DVD משחרר של האריה מלך. זה חוזר איך אף אחד לא עובד על הסרט צפוי שזה יהיה מוצלח. לכן, אף אחד לא תכנן מראש את כל הספרים או sequels. בראיון עם פיל וינשטיין, מנהל התכנון של מלך האריות השני: הגאווה של סימבה, הודה ויינשטיין כי לא ידע על קופה במהלך הפקת הסרט. כיוון שוויינשטיין היה בין אנשי צוות ההפקה של "גאווה פרייד", ובהנחה שכל אנשי הצוות לא ידעו על קופה, זה היה מסביר מדוע קופה מעולם לא נכללה בגאווה של סימבה. בסוף רוב ספרי הלימוד המבוססים על מלך האריות, נאמר כי רפיקי מרים את בנו של סימבה ונאלה. בספרי השמע והספרים ששוחררו מחדש לאחר הגאווה של סימבה, זה לא השתנה. אמנם אין שם הזכיר, זה מזכיר במפורש בן, לא בת. החריגים היחידים לכך הם כמה ספרי אריות של מלך האריות פורסמו ארבע שנים לפני שחרורו של "גאמבה פרייד", שבו הגביע מוזכר במיוחד כילדה. כמו אלכס סימונס מאשר כאן, Kopa מעולם לא היה מזוהה באמת עם דיסני, והיה רק ​​יצירתו עם התווית של דיסני. קובו כמו גור נושאת דמיון קופה.