לדלג לתוכן

משתמש:איליי גהלי/אלון דמינבסקי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קפטן קבוצת הנוער של מכבי ראשון לציון, השחקן המצטיין של הגימנסיה הריאלית בראשון לציון, שחקן נבחרת טרום נוער של ישראל שזכתה בזהב במכביה בשנת 2009, אלו הם אבני דרך עיקריות ברזומה של אלון דמבינסקי בתקופת הנוער שלו. יחד עם זאת, גם לאלון, כמו לשחקנים רבים, היה המעבר מגיל נוער לבוגרים מאוד לא פשוט.אלון, רכז בן 21 שגובהו 1:80, החליט בסיום תקופת הנוער לנסות את מזלו בליגה הלאומית, במכבי יבנה של נתי כהן, אך לא הצליח לזכות בדקות משחק משמעותיות. "למדתי המון בשנה הזאת. האימונים האינטנסיביים לא דומים בכלל לאילו שהכרתי בתקופת הנוער. ההתמודדות מול שחקנים זרים וישראליים ברמה גבוהה גרמה לי להבין כמה קשה נדרש לעבוד כדי להצליח ברמה הזאת".

אחרי עונה עם מעט מאוד דקות משחק, החליט אלון לרדת לליגה ארצית, לצבור דקות משחק, ניסיון וביטחון, ובילה שנתיים בליגה ארצית דרום. שנה אחת בהפועל לוד "שנה מאוד מתסכלת. הקבוצה פשוט לא התחברה", ובשנה האחרונה שיחק אלון במכבי פ"ת.

"אחרי 7 מחזורים אותם סיימה הקבוצה ביחס נוראי של ניצחון אחד בלבד, המאמן הוחלף והגיע אבי קצנברג, ואז הכל פתאום התחבר" מספר אלון. ואמנם, אבי קצנברג ביצע שינויים בתפקוד השחקנים וברוטציה, הפקיד את שרביט הריכוז בידיו של אלון, שגמל לו בממוצעים מרשימים של 15 נק', 7 אסיסטים ופחות משני איבודי כדור, והקבוצה רצה לרצף של 12 ניצחונות למול 3 הפסדים וסיימה את העונה במקום החמישי.

עם סיום עונה מוצלחת מבחינתו, אלון מרגיש בשל לחזור לליגה הלאומית, והפעם כשחקן משמעותי. "אני עובד קשה מאוד, כדי שאוכל להתמודד ולהצליח השנה" הוא אומר. נכון להיום עוד לא סיכם אלון עם קבוצה לעונה הקרובה "אני כמובן שלא מצפה להיות שחקן חמישייה בלאומית השנה. רוב המאמנים בליגה לא מכירים אותי, ואם נודה על האמת – עוד לא הוכחתי את עצמי ברמות האלו, כך שחובת הוכחה היא עלי" הוא אומר.

לשאלתי האם הוא לא מודאג שעדיין לא סיכם עם קבוצה, הוא מרגיע: "מרבית קבוצות הליגה הלאומית רק החלו להתארגן בשבועות האחרונים, המאמנים קודם בונים את החמישייה, ורק אחר כך מחליטים על השחקנים המשלימים. אני מקווה שאוכל להשתבץ כשחקן שביעי-שמיני, ולהיאבק באימונים על הזכות לקבל דקות משחק".