לדלג לתוכן

משתמש:אילן שוורצמן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אילן שוורצמן נולד בשנת 1987 בבואנוס איירס, ארגנטינה.לזוג הורים יהודים ארגנטינאים. היום מתגורר בבאר שבע. לאילן יש אח בשם פביאן, שכעת לומד לתואר בכימיה, ואחות חורגת בשם מיכל שלומדת בכיתה ט', בנתניה.


חייו המוקדמים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אילן נולד ב23.12.87 בבית החולים britanico בבואנוס איירס, שנמצא בפאתי העיר. בגיל תשעה חודשים הוא ומשפחתו עלו ארצה, תחילה למגדל העמק. לאחר כשנתיים שם, ובעקבות עליית סבא וסבתא מארגנטינה לנתניה, החליטה המשפחה לעבור לנתניה. בחלוף הזמן התגרשו הוריו, ובמקביל מלחמת המפרץ, אילן עבר תקופה לא קלה. לאחר תקופה ארוכה שניסתה אימו למצוא עבודה ראוייה בנתניה, היא החליטה ששומה עליה לחפש בערים אחרות, וכך מצאה את העבודה בבאר שבע בה היא עובדת עד היום.

בגן עוד נתגלה כישרונו של אילן עם מספרים, ובגן החובה כבר ידע קרוא וכתוב בעברית ואף באנגלית.


תקופת הילדות והנוער[עריכת קוד מקור | עריכה]

אילן למד בבית ספר היסודי מולדת בבאר שבע, ותמיד הרגיש שכל ה6 שנים הללו מבוזבזות. מספר רב של פעמים הכריז על עצמו חולה רק כדי שלא ללכת לשם כי זה היה חסר טעם. לאחר מכן, הוא התחיל ללמוד בתיכון מקיף ו', לאחר כשנתיים הוא הגיע למסקנה שיש שם הרבה גילויי אלימות, ושהוא צריך לעבור לבית ספר באווירה שקטה יותר, לכן בחר במכללה הטכנולוגית של חיל האוויר בבאר שבע.


אילן בבית ספר הצבאי[עריכת קוד מקור | עריכה]

אילן למד בבית ספר הצבאי 4 שנים, מכיתה ט' עד יב'. כל השנים עברו עליו ממש בקלות. בכיתה ט' הוא כלל לא למד בבית ועסק בעיקר בלשחק טניס. בחופש הגדול בין כיתה ט' לי' הוא ביצע החלטה רבת משקל : הוא החליט להשקיע במקצועות שיש עליהם בגרות באותה השנה. וכך בכיתה י' הוא השקיע למקצועות עם בגרות, וכן ביא' וביב'. הוא השקיע בעיקר במקצועות ההומניים, ובמקצועות הריאליים הוא יותר לימד מאשר למד.

כל שנה בלימודים הוא זכה לתעודת הצטיינות בלימודים, בכיתות יא' ויב' אף זה לתעודות הערכה בנוסף להצטיינות, ובסיום כיתה יב' זכה בהצטיינות שכבתית.

בנוסף חשוב לציין שחלק גדול מחיי היומיום שלו התמקדו בבאדי בילדינג

כחודשיים לאחר סיום הלימודים נשלח אילן לטכני חיפה לקורס מיחשוב.

כיום לאילן יש חברה חדשה בשם סיון גיורא אותה הכיר במהלך שירותו הצבאי ורק לקראת שחרור הם נהיו זוג.,היא בנאדם טוב לב, יפיפיה וחכמה. אילן אוהב אותה והיא אותו ומקווים לטוב...