משתמש:אתר בית המקדש

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מהי מטרת אתר בית המקדש?[עריכת קוד מקור | עריכה]

אתר בית המקדש הוקם במטרה להפוך את נושא בית המקדש לברור ובהיר לכל. באתר ניתן למצוא מידע מפורט על בתי המקדשים, מן המשכן ועד בית המקדש השלישי שיבנה בקרוב בעזרת השם. ננסה ליצור כאן לראשונה באינטרנט, סיור וירטואלי במקדשים, מבט על הכלים השונים ומידע נוסף בנושא. הכל במטרה אחת והיא לקדם את נושא הקמת בית המקדש השלישי בזמן הזה לעם ישראל בארץ ישראל.

מי אני[עריכת קוד מקור | עריכה]

שמי אשר כהן. נולדתי וגדלתי בפתח תקווה וכיום מתגורר באשדוד, נשוי לאבישג. בוגר תיכון "אחד העם" בפתח תקווה, את שרותי הצבאי מילאתי כלוחם בגדוד שמשון. לאחר שרותי הצבאי פניתי ללימודים גבוהים, וכיום אני בעל תואר ראשון בהיסטוריה של המזרח התיכון ושפה וספרות ערבית מאוניברסיטת תל-אביב. מעבר לכך עוסק בלימוד אוטודידקטי בנושאי תנ"ך והיסטוריה של ארץ ישראל וקשור עד מאוד לנושא בית המקדש.

הסיבות שהביאו אותי להקים את אתר בית המקדש[עריכת קוד מקור | עריכה]

משחר ילדותי הרגשתי מן חיבור בל ינתק לנושא בית המקדש, עד היום אינני מבין את הדחף שמניע אותי כל כך חזק לנושא בניית בית שלישי ולהקמת "אתר בית המקדש". רעיון הקמת האתר הבשיל במוחי לאחר התחבטויות רבות מתוך רצון לפעול ולקרב את עם ישראל לצורך החשוב של הקמת הבית השלישי. לאחר שלמדתי ודרשתי את ההיסטוריה של ארצנו, עמנו ושל שכנינו, ובחנתי את הנבואות המופיעות בספרי הנביאים בכלל ובספר יחזקאל בפרט. הגעתי לכלל מסקנה שהעת קרובה מתמיד להקמת הבית בפעם השלישית.