לדלג לתוכן

משתמש:גיל פוקס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

גיל פוקס הוא דיג׳יי ומפיק מוזיקלי בינלאומי שניגן כמעט על כל במה אפשרית ברחבי העולם. אירועים , פסטיבלים, מועדונים וחתונות קצה טופ פרמיום הכי מתוקצבים בעולם , בעיקר של יהודים וישראלים הם מנת חלקו של גיל לאורך שני העשורים האחרונים.

בין הופעותיו הרבות חלק במה עם ג׳ניפר לופז, לני קרביץ, סווידיש האוס מאפיה, מורטן, בוב סינקלר, עומר אדם, נעה קירל, עדן חסון ורבים אחרים.

בין היתר ניגן בחתונת בנו של סולן ההרכב האגדי ״דפש מוד״ , דייב גאהן, ניגן בחתונתו של ממציא ומייסד האפליקציה״טינדר ״ ובין האורחים הרבים והמתוקשרים אותם פגש גיל במהלך הקריירה המוזיקלית שלו באירועים תוכלו למצא שמות מפוצצים כמו לברון ג׳יימס, ביל קלינטון, ג׳יימי אוליבר ועוד.

גיל מתמחה בשילוב אומנים ומוזיקאים להופעות איתו ביחד על הבמה (לייב און דיג׳יי) ומשלב בין העולם האלקטרוני ועולם הנגינה החיה .

גיל כבש כמעט כל במה אפשרית בעולם בלוקיישנים מיוחדים במינם ובאירועים בעלי תקציב שיא שהפכו למיתוס בקרב ענף החתונות העולמי, כגון טירת המלך במרוקו, ורג׳יניה קי במיאמי , ארמון המלכה בלונדון , הריביירה הצרפתית, קומה 102 במגדל הכי גבוה בניו יורק ועוד רבים ומטורפים.