משתמש:גלהב/אולף אקברג

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של גלהב.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של גלהב.

אוּלף גונאר אקברג (Ulf Ekberg; נולד ב -6 בדצמבר 1970 בגטבורג, שבדיה), אשר ידוע גם כ"בודהה", ייסד יחד עם שלושת האחים ג 'ונאס ברגרן (הג 'וקר), לין ברגרן, וג 'ני ברגרן, את קבוצת הפופ השוודית Ace of Base.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אייס אוף בייס הוציאו את אלבום הבכורה שלהם בשנת 1992 והמשיך להצלחה תרשים הגדולים ברחבי 1990.

אקברג הפיק כמה אמנים, הפקות טלוויזיה, סרטים לאירועים נמכרו מעל 40 מיליון תקליטים ברחבי העולם. בשנת 1993, שהה מס '1 עם אייס אוף בייס במשך 6 שבועות על רשימת שלטי חוצות יחיד האלבום עם שלט ונמכר, כמו הלהקה רק שאינו אמריקני אי פעם, יהלומים עם האלבום. 1993 הוא היה מועמד בארה"ב במשך 3 הגראמי, ניצח 2 פרסי המוזיקה האמריקאית, 2 פרסי בילבורד ו 8 World Music Awards. אייס אוף בייס הגיעו לעולם לא 1-התרשים עמדת רחב ושוחררה 4 אלבומים ו -1 "הטוב ביותר של" אלבום עם 4 שירים חדשים.

שוב אולף-התחיל אייס אוף בייס 2006, סיירו העולם 2007-2009. 2009 החל ייצור המוזיקה והפרסום חדש / חברת ניהול יחד עם ג 'ונאס Berggren המבוססת בלוס אנג' לס, לונדון ו שטוקהולם.

אולף הוא היוצר והמפיק של הזוכה בפרס-טלוויזיה בפורמט "Impossible הקוסם", המציג את אחד העולמות קוסם המובילים: ג'ו לברו. "אי אפשר הקוסם" כבר שודר בלמעלה מ 30 מדינות, כולל בשעות הלילה יום שבת הממשלה על הגדולה של ערוץ טלוויזיה בבריטניה: ITV.

הוא חגג את המילניום (2000) עם ביל קלינטון בבית הלבן. [1] [2] הוא שנתיים תורם למחקר הסרטן, ולעיתים קרובות תורם באירועי צדקה שונים. הוא גם תומכת באופן פעיל בפרויקטים המתמקדים הגנת הילד העתיד שלהם ברחבי העולם כולל לבעיית האיידס באפריקה. הוא היה מעורב עם מספר פרויקטים בשיתוף עם אונסק"ו Save the Children. [3]

לאחר אקברג חווה את הצונאמי בפוקט, תאילנד, הוא ייסד את קרן הסיוע סורין לתמוך ילדים מושפעים על ידי מתן מתקנים לילדים לבית הספר ולדאוג לילדים יתומים. [4]

יש לו גם, במהלך שנים רבות, היה יועץ אסטרטגי כמה מותגים הצרכן העולמי פעילים רבים "צוותי חשיבה" הן בנוגע לסוגיות סביבתיות לבין עסקים גלובליים. הוא נמצא כעת על ועדה מייעצת העסקים המכובדים של המגזין BusinessWeek [5] וכן מייעץ ד"ר אשוק קוסלה, נשיא האיגוד הבינלאומי לשימור הטבע.

2 שנים אולף היה פעיל כיועץ בכיר צוות SEB ואת ההשקעה $ 40m שלהם באוקיינוס וולוו המירוץ.

במהלך 10 השנים האחרונות אולף גם לקח תפקיד מוביל מגוון רחב של חברות הפועלות בענף התקשורת והבידור, לרבות תוצאה שיווק אסטרטגית לחברה, [6], אשר לה משרדים בצפון ודרום אמריקה, אירופה, אסיה התיכונה במזרח.

פעילויות ניאו-נאציות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב 27 מהדורה שלה במארס 1993, דיווח העיתון השוודי Expressen כי אקברג שהיה פעם חבר בלהקה בשם Commit Suiside [כך במקור], אשר שרו שירים עם מילים גזעניות מפורשות. זה היה דיון ולא הוכח כי זה השיר הוקלט על ידי Commit Suiside. [ציטטה הצורך] Commit Suiside היתה להקה ניאו נאצי פעיל גטבורג 1983-1986. אחר כלי התקשורת דיווחו כי אקברג היה גלוח ראש הנאצית. [7] [8] [1] בשנת 1988 הוא היה חלק מההנהגה של המפלגה הדמוקרטית בשבדיה על גטבורג. [9]

בסרט התיעודי משנת 1997 הסיפור שלנו, אמר אקברג "אמרתי לכולם שאני באמת מצטער על מה שעשיתי. סגרתי את הספר. אני לא רוצה אפילו לדבר על זה, כי הזמן אינו קיים בי עוד. עצמתי את זה זרקתי את הספר 1987. לקחתי את החוויה ממנו, למדתי את זה. אבל החיים זה לא לי. מישהו אחר זה. "

בשנת 1998 כמה שירים ישנים שלו שוחררו באלבום אוסף Uffe היה נאצי!. שירים כמו כולל קרקע vårt רע"ש inte (אל תיגע בארצנו), makt VIT, svartskalleslakt! (הכוח הלבן, ראש לטבח blask) וכן לכסות מתורגמים של לרסק Skrewdriver של ה-IRA.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אקברג מיום סופר מודל שוודי / השחקנית אמה Sjöberg בשנת 1994-2000. כיום הוא חי בלונדון עם חברתו יוהנה שלו Aybar וילדים 3 שלהם ויגו, וינסנט ולנטינה.


לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם סופר, שם ספר, שם הוצאה, תאריך הוצאה

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]