לדלג לתוכן

משתמש:דניאל לבנת/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

פחי EKO[עריכת קוד מקור | עריכה]

מותג פחי הנירוסטה הגדול בעולם

EKO הינו מותג עולמי של מפעל פחי הנירוסטה הגדול בעולם ומוצריו נמכרים בכל רחבי העולם.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קבוצת EKO החלה לייצר פחים בשנת 1997 וזכתה מהר מאוד בפופולריות ברחבי העולם. בשנת 2001, החברה הפכה לחלוצה של המוצר החדשני - פח אשפה עם חיישן סנסור לפתיחה אוטומטית. כיום, פחי סנסורי חדשניים נפוצים מאוד והם ביקוש גדול בארצות הברית, אירופה, רוסיה והמזרח התיכון. מוצרי EKO הם שילוב ייחודי של אלגנטיות, איכות גבוהה ביותר, נוחות ואמינות.

מאז 1997, המשימה של קבוצת EKO לגלות את היופי בחיי היומיום ולהביא אותו למימוש עם המוצרים שלנו. מייסד EKO, ג'יימס צ'ן, הבין את המשימה לפני שנים רבות בעת ביקור אצל חברים בביתם המעוצב. הרהיטים היו מסוגננים ומתוחכמים, אבל אחרי הארוחה, כשהמארח פינה את השולחן, פח האשפה כמעט התהפך מרוב כובד, המכסה נטרק ברעש כה עז שהבהיל את כולם. באותו רגע לג'יימס עלה רעיון ליצור פח אשפה עם אותה תשוקה לעיצוב רהיטים אחרים בבית. במהלך השנים קו המוצרים של EKO הלך והתרחב, אך המטרה נשארה בעינה - שיפור תמידי של סביבת המחיה שלנו, הפיכת חיי היום יום לנקיים יפים ואיכותיים יותר.


מוצרי EKO מיוצרים עם המון מחשבה על הצרכן ושימושו במוצר. ב-EKO חוקרים ללא הרף כל פרט - ומאמינים כי אין פרט קטן מדי בעת שיפור חווית המוצר של המשתמש.

כמו שג'יימס צ'ן, מייסד EKO מתאר:

  "אנחנו מקשים על עצמנו בכדי לבוא בסוף עם הרעיון הטוב ביותר, שיהיה הכי קרוב לשלמות.
   המרדף הזה אחרי השלמות הוא הליבה של כל מה שאנחנו עושים.
   כל המוצרים עוברים תהליך קפדני של מחקר, פיתוח, ייצור ובדיקה".

הפחים הטובים בעולם[עריכת קוד מקור | עריכה]

EKO פועלת ללא פשרות כדי לשפר את חווית השימוש של הלקוח תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר ומתוך מחשבה על הסביבה והקפדה על עמידות המוצרים וחלקיהם לאורך שנים,

פחי EKO מיוצרים מנירוסטה איכותית ועבה, אשר עוברת הברשה המונעת סימני טביעות אצבע, המקנה לפח מראה נקי. פחי הדוושה מצוידים בבוכנה פניאומאטית לסגירה רכה של מכסה הפח. מנגנון הדוושה נבדק ונמצא עומד ב-100,000 לחיצות – מספיק ל-25 פתיחות וסגירות של הפח ביום, כל יום, למשך יותר מ-10 שנים! הפחים עשויים מפלדת-אלחלד עבה עם הברשה להפחתת סימני האצבעות או בצביעה בתנור, מצוידים בדוושה לרגל (ללא צורך במגע יד), בבוכנה לטריקה איטית ושקטה של המכסה (הבוכנות עמידות ל-100,000 לחיצות) ובבולמי תזוזה בתחתית. פחי הדוושה של EKO מגיעים עם פח פנימי מפלסטיק עבה וקשיח. לחלק מהפחים יש פונקציות נוספות בזכות פטנטים שונים, כגון: מנגנון שמאפשר לפח להישאר פתוח אם לדוגמה מתחשק לכם לקלף ירק היישר לאשפה, מתקן פחם לספיחת ריחות רעים ושושנה בפח הפנימי שמהדקת את השקית לשמירה על מראה נקי.

חברת EKO יצרנית הנירוסטה משווקת את מוצריה במעל ל100 מדינות ברחבי העולם. החברה זכתה בעשרות פרסי עיצוב ולרשותה 50 פטנטים רשומים.

EKO בישראל[עריכת קוד מקור | עריכה]

סוכן המותג בארץ: א.ישראלי (קישור לחנות האונליין) הרצל 67, תל אביב

פחי EKO נמכרים בחנויות רבות ברחבי הארץ

לפחי EKO בין 3 ל- 5 שנות אחריות


קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]


ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]