משתמש:הכל על פוקימון/רייצ'ו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

רייצ'ו (יפנית: ラ イ ュ ウ ウ Raichu) הוא פוקימון מסוג חשמל. רייצ'ו הופיע לראשונה בדור 1. רייצ'ו מתפתח מפיקאצ'ו כאשר פיקאצ'ו נחשף לאבן רעם. רייצ'ו הוא הצורה הסופית של פיצ'ו. באלולה לרייצ'ו יש גרסה אזורית שם הוא מסוגים חשמל / על חושי. זה מתפתח מפיקאצ'ו כאשר נחשף לאבן רעם באלולה.

ביולוגיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רייצ'ו הוא דו-מימדי, כמו פוקימון. רייצ'ו מכוסה בפרווה כתומה כהה עם בטן לבנה. האוזניים המפוצלות שלו חומות מבחוץ, צהובות על הקרביים, ומסתיימות בתלתל ייחודי. על הלחי סימונים צהובים עגולים במקום שבו שקיות החשמל שלו, ויש לו אף משולש, חום כהה.

על זרועותיו ורגליו יש כתמים של פרווה חומה בקצה, וסוליות רגליו הגדולות שזופות בפנקס כתום עגול. על גבו שני פסים חומים אופקיים. זנבו הארוך, הדק, בעל קצה הברק. הברק הזה קטן יותר על נקבות. הזנב משמש לאיסוף חשמל מן האטמוספרה, או שהוא יכול להיות נטוע באדמה כדי לחפש חשמל. זנבו משמש גם כדי להגן על עצמו מפני כוח משלו.

רייצ'ו פולט מטען חשמלי חלש מכל גופו ומעט זוהר בחושך, והוא מסוגל לאחסן מעל 100,000 וולט של חשמל. עם זאת, הוא יהפוך להיות אגרסיבי אם הוא מאוחסן יותר מדי חשמל. כדי לא להגיע ממצב זה, הוא משחרר חשמל דרך זנבו לתוך האדמה. זה מוביל טלאים חרוכים ליד הקן שלו.

אם השקים של רייצ'ו טעונים במלואם, האוזניים שלו יעמדו ישר והשרירים יתגברו. רייצ'ו נמצא ביערות.

באלולה, לרייצ'ו יש צבעים בהירים יותר תכונות מעוגלות. העיניים שלו כחולות עם חצי עיגולים צהובים ללמטה. יש לו אוזניים צהובות גדולות עם ספירלה פנימית לכיוון הבסיס וחום מבפנים. האוזניים האלה עבות ופחות מחודדות מאוזן של רייצ'ו. בנוסף לבטן הלבנה שלו, לאלולן רייצ'ו יש סימנים לבנים על כפותיו עם קווים צהובים בהירים בין הספרות שלו. הפסים על גבו הפכו גם לבנים, ויש סימן עגול לבן קטן על כל עקב.

את הברק בצורת קצה הזנב שלו יש קצוות מעוגלים. על ידי איסוף הכוח הנפשי שלו בזנבו, הוא מסוגל לרכוב עליו כמו גלשן ולצוף באוויר.

בעוד שק הלחי שלו עדיין משמשים לאחסון חשמל, משפשף אותם משחרר ארומה מתוקה. זה גם חשב להיות מחובר ליכולות הנפשית שלו.

השינוי של רייצ'ו באלולה לתוך אלולן רייצ'ו היא תעלומה, אבל הילידים מניח שאולי הוא אכל יותר מדי מתוק, פנקייק.

באנימה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסדרה הראשית[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופעות גדולות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסגן רייצ'ו של סורג'[עריכת קוד מקור | עריכה]

לסגן סורג', מנהל מכון ורמיליון, יש רייצ'ו שהביס את פיקאצ'ו של אש עם כוחו העצום בתערוכת הלם חשמלי. לאחר דיון האבולוציה עם פיקאצ'ו כדי להתאים את כוחו של רייצ'ו, אש השתמש באסטרטגיה וסמך על מהירותו של פיקאצ'ו כדי להביס את רייצ'ו למחרת.

אחר[עריכת קוד מקור | עריכה]

רייצ'ו היה אחד מארבעת הפוקימונים שגרם צרות עבור פיקאצ'ו ושותפיו.

בחופשה של פיקאצ'ו, יחד עם מריל, סנובול וקיובון.

ב אורות, מצלמה, שיגעון, ילדה בשם קטרינה החליטה להשתמש ברייצ'ו שלה בסרט "פוקימון באהבה".

רייצ'ו בשם סוכר הופיעה בישול סיפור מתוק. זה התפתח מפיקאצ'ו.

רייצ'ו נוסף הופיע בפיקה וגוליית, שבבעלותו של שו. הוא נלחם נגד פיקאצ'ו של אש פעמיים בפרק הזה.

לאקדמיית הקיץ של פוקימון יש רייצ'ו מאוד עצבני לתלמידיו. זה הופיע בקמפינג זה למעלה! שם הוא היה מאומן על ידי אש.

עוד רייצ'ו הופיע ב פלינט ניצוצות את האש! ואת המגדל הנמלט של סאנישור! תחת בעלותו של וולקנר.

רייצ'ו של טירנו הופיעו בחברים טובים, אימון נהדר! וחוויה מועילה לכולם !. טירנו השתמש ברייצ'ו במאבקו נגד אש יחד עם וורטרטל שלו נלחם, אש של פיקאצ'ו וגודרה אבל בסופו של דבר הובס.

רייצ'ו מאוחר יותר נלחם נגד סוייר, להביס את אגיסלאש שלו לפני שנזכר לאחר הלחימה בסלאמפאף שלו. מאוחר יותר נאבק רייצ'ו בספסטייל של סוייר, אבל עד מהרה הפסיד.

רייצ'ו אלולה הופיע לראשונה במירוץ לאירוע גדול, תחת בעלותה של נועה. נועה השתמשה ברייצ'ו כשותפה במהלך מרוץ הפנקייק של פוקימון.