לדלג לתוכן

משתמש:הראל מלך העולם/טנקים און ליין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מה זה טנקי און ליין[עריכת קוד מקור | עריכה]

טנקי און ליין הוא משחק מחשב הנמצא במרשתת המשלב בין אסטרטגיה לחימה מהירות חשיבה וידע. במשחק ישנם הרבה עולמות RIO, novel ועוד... ולמעלה מעשרים דרגות. יתר על כן בעולם נופלים מצניחים שבהם יש יהלומים , מהירות , מהירות ירי ועוד. מותר לציין מן היהלומים ניתן לקנות נשקים טנקים הגנה ועוד.

פרסים ותארים[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק טנקי או ליין קיבל מספר פרסים יוקרתיים, ביניהם: "אתר של היום" בטכס פרסי אתר מועדף, קבל את התואר "המשחק הטוב ביותר מבלי מו"ל" ו"הטכנולוגיה הטובה ביותר" בkri 2009, קבל את התואר "הטכנולוגיה הטובה ביותר" ולאחר מכן קבל בטכס פרסי הפלש הרוסי 2009 ו" המשחק הטוב ביותר של אינטרנט הרוסי "בפרס Runet. מאה אלפי שחקנים בכל רחבי העולם כבר הצטרפו tanki מקוון.

סוגי משחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

דגל - מתחלקים לשני קבוצות האדומים והכחולים המטרה של כל קבוצה להביא את דגל היריב אל בסיס הדגל של הקבוצה הקבוצה שמצליחה לקחת את הדגל לקבוצה השנייה מקבלת נקודה . ולאחר כמה דקות מסתיים הסבב והקבוצה שצברה את הניקוד הגבוה ביותר מנצחת.

בסיסים- מתחלקים לשני קבוצות כחולים ואדומים . ובשטח העולם מפוזרות אותיות המסמלות בסיסים. המטרה של כל טנק להפוך את הבסיס לצבא של הקבוצה שלו. על כל בסיס שהופכים הקבוצה מקבלת נקודה .ולאחר כמה דקות מסתיים הסבב והקבוצה שהפכה הכי הרבה בסיסים לצבע שלה מנצחת.

קבוצות הרג - מתחלקים לשני קבוצות כמו בבסיסי ודגל . המטרה במשחק הזה היא להרוג טנקים מהקבוצה היריבה . הקבוצה שהרגה הכי הרבה מנצחת.

כולם נגד כולם - אין קבוצות אלא כולם מסומנים בצבע ירוק והמטרה הבלעדית היא להרוג את כל משתתפי המשחק.


קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • לירון כהן, [המישחק ],www.tankionline.com