לדלג לתוכן

משתמש:זיו לוי/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של זיו לוי.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של זיו לוי.

קבוצת הפורום היא קבוצת עסקים ונכסים שרוב פעילותה היא בעיר באר שבע בתחומי הבידור,המסעדנות וחיי הלילה. הקבוצה הוקמה ע"י האחים יוסי ורועי שוורץ בשנת 1988,באותה שנה הקימו את מועדון הפורום הממוקם בקריית יהודית באר שבע.

לוגו המועדון

מועדון הפורום נחשב למועדון הלילה המוביל בדרום ונבחר לא פעם על ידי דירוגים שונים לאחד מן המועדונים המובילים בישראל, ובשנות פעילותו התארחו בו זמרים ולהקות ישראליים מובילים, כאשר לא מעט אומנים בעלי זיקה למוזיקה אלקטרונית הגיעו להופיע במועדון גם מחוץ לארץ. בזכות הצלחת המועדון הקבוצה התרחבה לעוד מספר עסקים ונכסים. קבוצת הפורום תרמה רבות לפיתוחה של העיר באר שבע בזכות יצירת מקומות תעסוקה, בידור, תרבות וחיי לילה.

בתחום המסעדנות מפעילה הקבוצה מספר עסקים,בין עסקיה ניתן למנות את הבר הדו קומתי "הדראפט",המסעדה האסייתית "קאמפי" שהיא בבעלות קבוצת קמפאי שהיא חלק מקבוצת הפורום,קמפאי קיימת רק חמש שנים, אבל כמות המסעדות ועסקי האוכל שהיא מחזיקה גדולה יותר משל קבוצות מסעדנות תל אביביות מובילות ומדוברות,בקמפאי שותפים האחים יוסי ורועי שוורץ (40%), אלון אלבז (40%), גולן בוטבול (10%) ואסף אבוטבול (10%). עיקר האחזקות של קמפאי הן בתחום המסעדנות, בנוסף היא מחזיקה בבעלות משותפת עם קבוצת 010 (המוכרת כקבוצת הפורום),בחברת פרומושן המפעילה בעבורה מועדון לקוחות, חברת סטרייפס המעניקה שירותי ניו מדיה, במועדון הכושר "Great-shape" באר שבע שהינו מועדון קונספט ייחודי בארץ המשלב בר ומועדון בריאות וספורט וגם קפה לנדוור הוא בבעלות הקבוצה (בזכיינות), וכך גם בר הדראפט הסמוך, טאפאס בר סמילנסקי שאותו רכשה הקבוצה ושני סניפים של רשת Re:Bar.

כיום מעסיקה הקבוצה כ־700 עובדים ותורמת רבות לפיתוח העיר באר שבע.[1] [2]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^
    שגיאות פרמטריות בתבנית:כלכליסט

    פרמטרים ריקים [ 5 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית
    גלי וולוצקי, "שף הוא מתכון גרוע מבחינה כלכלית", באתר כלכליסט, 19 באוגוסט 2013
  2. ^ אודות מועדון הכושר Great shape, מתוך אתר המועדון