משתמש:טורנדו ביטקוין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מכללת "טורנדו ביטקוין" נוסדה בשנת 2015, המכללה הינה מקור אמין ואובייקטיבי שאינו נתון תחת שום גורם נוסף אשר מטה את דעתה המקצועית של המכללה. מטרת המכללה היא הענקת כלים אמינים והמעודכנים ביותר, לצבירת הידע המקצועי בצורה נגישה ופשוטה. זאת על מנת לאפשר קבלת ההחלטות מושכלות בהשקעות אשר יבצעו התלמידים. שוק המטבעות הדיגיטליים הינו תחום בעל פוטנציאל רווח גדול מאוד שמומש בשנים האחרונות, אך יחד עם זאת טומן סיכון רב, שעל ידי למידה, ידע מקצועי וכלים פרקטיים ניתן למזער.

בראש צוות ההוראה של המכללה עומד, נועם דורון. נועם החל את פועלו בשוק המטבעות הקריפטוגרפיים בשנת 2012. נועם משקיע ותיק בשוק המטבעות הקריפטוגרפים, והינו מורה למתמטיקה בהכשרתו, ומרצה מוכר בישראל בתחום המטבעות הדיגיטליים גם למשקיעים חדשים וגם ולמתקדמים. החל משנת 2015 נועם מכשיר ומלווה משקיעים בשוק, ומשנת 2017 מעביר קורס דיגיטלי למשקיעים במטבעות קריפטוגרפיים. יכולת הנגשת החומר כיום שהשוק נמצא בחיתוליו היא תהליך לא פשוט אך עם ניסיון של מספר שנים החומר המועבר על ידי נועם עובר שדרוגים ושינויים בהתאם למגמות החדשות בשוק.

ביטקוין הוא סוג חדש של כסף, שמטרתו ליצור כלכלה חדשה המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת ועקרונות של שקיפות, יעילות והעצמה אישית. מאז צאתו לאוויר העולם ב-2009 הוא מושך תשומת לב הולכת וגוברת, והטכנולוגיה שלו הופכת סדרי עולם בתעשייה כולה. מכללת טורנדו ביטקוין מבקשת להנגיש את העולם החדש ולפתוח צוהר לכלכלה החדשה המתהווה בימים אלו. טורנדו ביטקוין - שיחה 10:29, 8 בפברואר 2018 (IST)