משתמש:יהונתןהלפרין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מיהו יהונתן הלפרן? אז ככה, נולדתי ב - 7 בדצמבר 1980 וגדלתי ברמת-גן. נוער שוחר מדע בביולוגיה ואז באסטרונומיה (לא ממש משהו להשוויץ בו אבל מכיוון פה באתר הזה אני חולק מידע אז חשוב להראות שיש לי נטייה לידע), למדתי בבליך (כל השטות הזאת של הבחירות היא בול-שיט). שירתתי את שלוש שנותיי בחיל השיריון, הוכשרתי כמפקד טנק אבל עסקתי כ-ע.קמ"ן (עוזר קצין מודיעין לאלו שעוד לא יודעים), יש לי נטייה לטקטיקה והיסטוריה צבאית, ניצחתי בחידון תודעת-אוייב בצבא. השתחררתי, למדתי וסיימתי לא מכבר תואר ראשון בכימיה תרופתית בבר-אילן.

למרות שאני משתמש בויקיפדיה כבר כמעט שנתיים אף פעם לא חשבתי להתווסף לשורות הכותבים, לא ממש עמדתי על המהות של האתר כאתר אינטראקטיבי והשתמשתי גם רק בויקיפדיה האנגלי שהוא חמור וסגור יותר. חבר טוב הודיע לי שהוא מכיר אנשים פעילים בויקיפדיה אז הנה אני, בא לחלוק את הידע שלי מהמוזרויות שלי.

התחומים שלי די מתמקדים בהיסטוריה וגיאוגרפיה, גם אסטרונומיה. אני אוהב בפרט היסטוריה צבאית וגם זו של העולם העתיק, כלומר יוון, רומא, קרתגו, הפיניקים, פרס, מצריים... עוד תחום שבו חונכתי כראוי הוא היסטוריית מלחמת העולם השנייה. אני מוצא את העולם העתיק מקסים ונפלא לגמריי, אני לא משלה את עצמי, החיים היו קשים אבל אני חושב שהיו בהם כנות ואמת שאין בימינו... כן, אני מתרפק כמו אדם זקן על ימים שלא חייתי בהם או אפילו קרוב להם, אני מתרפק על ימים שבהם נבנו פלאי עולם ואנשים דגולים שינו את העולם ועשו את הבלתי-אפשרי ועל זה באתי לכתוב פה.

אז זהו, תכתבו לי אם יש לכם שאלה או בקשה, אני אשמח לעזור. יהונתןהלפרין 21:51, 18 באוקטובר 2006 (IST)