משתמש:ילכשש/פול קלרמן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

פול קלרמן הוא דמות מפתח בסדרה "בריחה מהכלא",הוא דמות ראשית,אשר מופיעה בשתי העונות הראשונות ואחראית במידה רבה להוצאה לפועל של הקונספירציה נגד לינקולן בארוז,אשר מהווה את הרקע העיקרי לקיום הסידרה.

ככל הידוע מהסדרה עצמה,פול קלרמן עזב את ביתו לאקדמיה (יתכן שהיא צבאית),שם התחבר עם דניאל הייל,גם כן סוכן לעתיד של "החברה",אשר בסופו של דבר הרג אותו בגלל שהוא ניסה לחשוף את הקונספירציה,כאשר פול עוד שיתף פעולה. פול שירת כחייל בצבא היבשה של ארצות הברית וקיבל עיטורים רבים על שירותו.תמיד פול קיווה שמה שהוא עושה יתרום לארצו והוא בן אדם פטריוטי.

פול הצטרף "לחברה",הוא עובד בתור איש השירות החשאי והתאמן בכל השיטות של שימוש בנשק ודרכי הפעולה הנהוגות ב"חברה".


משפחה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ככל הידוע,לפול יש אחות הצעירה ממנו אשר איתה לא התראה במשך זמן רב מאוד.


הקונספירציה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כאמור,חלקו של פול קלרמן הוא רב מאוד,כפי שהוא בעצמו העיד כעד מיוחד במשפטה של שרה טנקרטי. פול אחראי באופן ישיר בהפללתו של לינקולן בארוז ברציחתו של טרנס סטדמן בכך שפיתה אותו להגיע לזירת הפשע,שתל ראיות מפלילות,ודאג למעצרו נוכח מעשים אלו.הוא עשה כל זאת גם מתוך אמונתו שכך הוא משרת את ארצו אך רוב הסיכויים שהוא עשה זאת גם בגלל אהבתו לקרוליין ריינולדס,סגנית נשיא ארצות הברית,אשר הוא מאוהב בה ואף הציע לה נישואין (כפי שגילה טרנס סטדמן),בכך שהוא האמין שהוא עוזר לה להתקדם פוליטית.

"החברה" אחראית על שתילת הראיות,הימצאותם של טביעות האצבעות של לינקולן בארוז על האקדח,שתילת הבן אדם שנרצח במכונית (אשר אינו טרנס סטדמן),עריכת הווידאו ממגרש החנייה המראה שלינקולן ירה באקדח.כמו כן טרנס סטדמן שמור בניגוד לרצונו בתוך בית מבודד עם זכוכית חסינת כדורים. על מנת לסבך את לינקולן עוד יותר,ה"חברה" השמידה את כל הראיות לקיומו של טרנס סטדמן פול גם אחראי לכך שלא יפריעו לסיכול או חשיפת הקונספירציה עד למותו של לינקולן.


מעלליו[עריכת קוד מקור | עריכה]

כחלק מעבודתו,פול הרג את דניאל הייל בזמן שהוא רצה לחשוף את הקונספירציה בפני ורוניקה דונובן,ייתכן שפול היה חס על חייו של הייל אם שמו לא היה מופיע ברשימה שמסר דניאל הייל.

פול כמו כן אחראי לרציחתם של אשתו של לינקולן ובעלה (לא לינקולן) ובהפללת בנו של לינקולן בכך.

פול ניסה לרצוח את לינקולן כשאר הוא היה מחוץ לכלא (אחרי שהוא נהיה אסיר),אשר ניצל בשנייה האחרונה רק משום שכוחות המשטרה עצרו אותו.