משתמש:מוקהמוקה/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק

(בסדרה)

מספר הפרק

(בעונה)

שם הפרק תאריך שידור
1 1 אמא תני אוויר 30 בדצמבר 2018
תקציר הפרק: הכירו את משפחת גילמן - ההורים בתיה ודודו, והילדים אדם, יולי ורומי - שחייהם עומדים להשתנות מהקצה אל הקצה.
2 2 אבל רק עד מחר 31 בדצמבר 2018
תקציר הפרק: בתיה ודודו המומים מהתוצאות ומחליטים לספר לילדים. דודו מציל את הלהקה של אדם. דפי וספייס משמיעות לדודו את השיר ״שני וי כחולים״. רומי מגלה את הסוד לאיתי ומשאירה את כולם פעורי פה.
3 3 דרמה קווין 1 בינואר 2019
תקציר הפרק: בתיה גילמן לא מאמינה שזה קורה לה. יולי המומה לגלות מי זה ״סקולקינג״ מהצ׳ט. רומי מלחיצה את אדם ויולי, בזמן שבתיה מנסה לפרוץ לביוטקס.
4 4 בת אל וגל גדות 2 בינואר 2019
תקציר הפרק: בשל הביקור הבלתי צפוי, משפחת גילמן נאלצת לאלתר. יולי זועמת על בתיה. דודו מרגיע את אדם. לעומר יש בקשה מיוחדת מגידי.
5 5 זכרונותיו של סגן המנהל 3 בינואר 2019
תקציר הפרק: בתיה, דודו ורומי חוגגים את המבצע המוצלח. דפי וספייס עושות הכל כדי לאתר את גל גדות. עומר בא לבשר בשורה לבת-אל. רומי מלחיצה את דודו.
6 6 אחי איפה אתה 6 בינואר 2019
תקציר הפרק: בתיה נלחצת מאוד וכועסת על דודו. גידי לוקח לעצמו יום מנוחה בבית. רומי מחתימה את איתי על הסכם סודיות. בת-אל מסכימה לצאת עם עומר להשקת הסרט החדש של סטאר וורז.
7 7 היי גיא 7 בינואר 2019
תקציר הפרק: משפחת גילמן נאלצת לאלתר במהירות. דודו מאשר לרומי ללכת להשקת הסרט. בת-אל שמבלה עם עומר ורומי שמבלה עם איתי גורמות לתקרית מצערת בהשקה. דפי וספייס מגיעות לביקור מפתיע בבית הגילמנים.
8 8 סנאפצט 8 בינואר 2019
תקציר הפרק: בתיה אוסרת על רומי לעבוד ומאכזבת את עומר. אדם נעלב ממה שהוא שומע ומתוודה בפני דודו. עומר מבקר את יולי בפיצריה. דודו מספר לאדם איך הכיר את בתיה.
9 9 מה הסטורי שלך? 9 בינואר 2019
תקציר הפרק: בתיה לא מצליחה להיזכר מה קרה לה. איתי הולך עם רומי לאודישן שלה אצל גיא פינס. רומי עושה לאיתי טובה גדולה. משפחת גילמן הזועמת מחליטה לפרוץ שוב לביוטקס ולהשיג את הדלק הגרעיני. שחקן אורח: גיא פינס.
10 10 ההצעה של סטיבן 10 בינואר 2019
תקציר הפרק: סטיבן מבקש לדבר עם בתיה ברצינות. בתיה מחליטה לוותר על ההמצאה שלה כדי להחזיר את המשפחה. רומי מאושרת מיומה הראשון בעבודה. בתיה מאכזבת את המשפחה.
11 11 הגילמן החדש 13 בינואר 2019
תקציר הפרק: משפחת גילמן עוברת לילה קשה עם האורח החדש. גידי מחפש את אחיו. דפי וספייס לא מרוצות מהדוגמן שנשכר לככב איתן בקליפ של ''שני וי כחולים''. דודו שומע שיחה שמשנה את דעתו. אדם לא רוצה להיות ליהוק רחמים.
12 12 יום הנישואין
סטיבן לא מפנים עדיין מה קרה. אדם וגל גדות מצטלמים לקליפ ''שני וי כחולים''. בתיה וסטיבן מגיעים להסכמה, ובתיה מחליטה להפתיע את דודו לכבוד יום הנישואין שלהם.
13 13
בתיה מסתגרת בשירותים. רומי זוכה לחיזוק חיובי מהבוס גיא פינס. דודו ובתיה נזכרים ברגעים מחיי הנישואין שלהם. סטיבן מנהל שיחה מלב אל לב עם אדם ויולי. בתיה נותרת פעורת פה.
14 14
בתיה עוזבת את הבית בזעם. גידי מתעקש לפגוש את דודו ובתיה ההורים של אדם ויולי. דני מבשרת לאדם שהיא רשמה את הלהקה לאודישנים ל''כוכב אירופה'' שמחפשים את הנציג הבא לאירוויזיון.
15 15
מספר העוקבים של גל גדות בעלייה חדה. סטיבן ממשיך לנסות להפעיל בעצמו את התא בביוטקס. רומי מספרת לבתיה מה כואב לה. עומר חוטף סטירה מיולי.
16 16
תקציר הפרק:בתיה מספרת לרומי על ההחלטה שלה ולרומי יש הצעה מפתיעה. גל גדות פוגש במסדרונות בית הספר חבר מתקופת התיכון - הזמר דניאל סלומון. עומר מציע ליולי הצעה.
17 17
תקציר הפרק:ד''ר בתיה גילמן לא מאמינה שזה קורה לה. אדם לא מבין בשביל מה בכלל בתיה המציאה את ההמצאה שלה. אדם ויולי מנחמים את רומי ומחליטים שהם צריכים לטפל במצב. סטיבן מחליט להפעיל את התא בעצמו.
18 18
תקציר הפרק:משפחת גילמן הולכת לטיפול זוגי ומשפחתי אצל פסיכולוג. סטיבן מבקש את עזרתה של בתיה. התוכנית ''כוכב אירופה'' יוצאת לדרך, להקת סטאר נינג'ה עולה לאודישן - וגל גדות זוכה להפתעה מההפקה.
19 19
תקציר הפרק: אורנה דץ מפתיעה את נבחרת הכוכב הבא ומוציאה לדרך את משימת הלילה הלבן - המתמודדים יחולקו לזוגות ויעבדו כל הלילה עד לאודישן בשידור חי בבוקר. דודו מתקשה להתמודד עם המצב החדש והעניינים רק הולכים ומידרדרים.
20 20
תקציר הפרק:המפיקה לימור מרוצה מהדרמה הגדולה בין גל, בת-אל ועומר ששודרה בשידור חי. רומי ויולי מגיעות במהירות לאולפנים. הקטור כועס על סטיבן. משימת הלילה הלבן מסתיימת והמתמודדים מבצעים דואטים בשידור חי.
21 21
תקציר הפרק:בת-אל וגל המומים מההפתעה המוזרה של ההפקה. איתי לא אוהב את מה שהוא רואה בטלוויזיה. הבנות מעודדות את בתיה - וריב נוסף של בתיה ודודו מסתיים בצורה לא צפויה.
22 22
תקציר הפרק:דודו עצבני שבתיה לא עונה לו, רומי ויולי מנסות להבין איך המצב הידרדר כל כך.
23 23
תקציר הפרק: דודו חוזר הביתה עצבני ולא מוכן לשמוע על החשדות של איתי ורומי. בתיה פוגשת דמות מוכרת. רומי מודאגת. הקטור לא מהסס לנקוט באיומים. לאיתי יש רעיון.
24 24
תקציר הפרק:בתיה מיואשת. דודו מאשים את עצמו. אדם דורש לפעול. רומי חוזרת לדמותה של קלאודיה גרסיה לופז ומשפחת גילמן יוצאת לפעולה המסוכנת ביותר עד כה.
25 25
הגמר הגדול של ''כוכב אירופה'' יוצא לדרך בשידור חי - האם גל ובת אל יהיו נציגי ישראל לאירוויזיון 2019?