לדלג לתוכן

משתמש:מלחה/FIRST Robotics Comptition

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ראשון תחרות הרובוטיקה (באנגלית- FIRST Robotics Competition FRC) היא תחרות רובוטיקה בתיכון בינלאומית. בכל שנה, צוותי תלמידים ומנחים בתיכון לעבוד במשך תקופה של שישה שבועות כדי לבנות רובוטים משחק משחק השוקלים עד 120 פאונד (54 ק"ג). [6] רובוטים להשלים משימות כגון בקיע כדורים לתוך מטרות, עפו דיסקים לתוך מטרות, פנימיות על מתלים, תלוי על סורג ובריח, ואיזון רובוטים על קורות איזון. המשחק משתנה כל שנה, שמירה על ההתרגשות טריים לתת לכל צוות שדה משחק ברמה יותר. בעוד צוותי מקבלים ערכה סטנדרטית של חלקים, הם גם רשאים תקציב ועודד לקנות או להפוך חלקים מיוחדים. תחרות הרובוטיקה של FIRST (FRC) היא אחת תוכניות תחרות ארבע רובוטיקה שארגנו ראשית, שלושה האחרים להיות ראשון לגו ליגה ג'וניור (ג'וניור FLL), FIRST Lego League (FLL), ואת אתגר טק FIRST (FTC).

יש FRC תרבות ייחודית, בנויה סביב שני ערכים. מקצועיות אדיבה מאמצת את התחרות הגלומה בתכנית, אבל דוחה לדבר אשפה-הולם בחזה, במקום חובק אמפתיה וכבוד עבור קבוצות אחרות. Coopertition מדגיש כי צוותים יכולים לשתף פעולה ולהתחרות בו זמנית. [7] מטרת התכנית היא לעודד את התלמידים להיות מנהיגים בתחומי מדע וטכנולוגיה.

בשנת 2016, שנת ה -25 של תחרות, 3128 צוותות עם כ -75,000 סטודנטים 19,000 חונך מ -24 מדינות בנויות רובוטים. הם התחרו 53 תחרויות אזוריות, 65 תחרויות מחוזיות מוקדמות, ו -8 באליפות מחוז. [3] 600 צוותות זכו חריצים להשתתף באליפות הראשונה, שם הם התחרו בטורניר. בנוסף לתחרות על-שדה, הצוותים וחברי הצוותים התחרו על פרסים הכרה יזמות, יצירתיות, הנדסה, עיצוב תעשייתי, בטיחות, בקרה, תקשורת, איכות, הממחיש את ערכי הליבה של התוכנית.

רוב צוותי מתגוררים בארצות הברית, עם קנדה, ישראל, גרמניה ומדינות תורם משמעותי מספרם של צוותים. [3]