לדלג לתוכן

משתמש:מלך המוחות/Resident Evil 4

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Resident Evil 4 הוא משחק מחשב.

עלילה כללית[עריכת קוד מקור | עריכה]

סוכן מיוחד של הממשלה הולך להציל את הבת של הנשיא שנחטפה לעיירה אירופאית דוברת ספרדית. כשהוא מגיע לעיירה, הוא מגלה שהאנשים שלה אלימים מסיבה שתתברר במהלך המשחק.


עובדות על המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק פותח על ידי חברת CAPCON ושווק בשנת 2005 לפליסטיישן 2, למחשב ולגיימקויב. המשחק משתייך לז'אנר משחקי אימה-הישרדות. גרסה ל-WII תצא בשנת 2007.


דמויות ויצורים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ליאון סקוט קנדי[עריכת קוד מקור | עריכה]

סוכן מיוחד של הממשלה. אתם תשחקו אותו במשחק. עבר אימונים מיוחדים בסוכנות שנשיא ארצות הברית מפקד עליה באופן ישיר. נשכר לשמור על המשפחה של הנשיא. שרד התפרצות זומבים בשנת 1998.

אשלי גראם[עריכת קוד מקור | עריכה]

הבת של הנשיא. נחטפה לעיירה בשביל שאלה שחטפו אותה יוכלו להשתלט על אמריקה.


לואיס סרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ספרדי שעבד פעם בשביל כת ה"לוֹ‏ס לוּ‏מינאדוֹ‏ס", עד שהוא גילה שהם רוצים להשתלט על העולם. מגיח מפעם לפעם בשביל לעזור לליאון ולאשלי. לאורך כל המשחק נכתב עליו שהוא אחד האויבים הכי מושבעים של העיירה ושל ה"לוס לומינאדוס". נהרג על ידי לורד סאדלר.

אינגריד הניגן[עריכת קוד מקור | עריכה]

המודיעין של ליאון. מדי פעם הייתה מתקשרת איתו בעזרת מכשיר הקשר ועוזרת לו עם המשימה, עד שסאלאזאר עלה על התדר של מכשיר הקשר וניתק אותו כך שהוא וסאדלר יוכלו לתקשר דרכו בצורה חופשית.

אידה וונג[עריכת קוד מקור | עריכה]

סוכנת שליאון הכיר בשנת 1998. גם היא מנסה לחסל את סאדלר.

אלברט ווסקר[עריכת קוד מקור | עריכה]

עובד שלעבר בתאגיד אמברלה, התאגיד שאחראי להתפרצות הזומבים שהתרחשה בשנת 1998. מאז שתאגיד אמברלה התמוטט, הוא מנסה ליצור אותו מחדש. הבוס של אידה. מנסה לחסל את סאדלר, אבל בניגוד לאידה, ליאון ולואיס, ווסקר מנסה לחסל את סאדלר מסיבות שהן יותר אינטרסנטיות.

הכריש[עריכת קוד מקור | עריכה]

כריש מוטנט ענקי שליאון מוצא בטעות כשהוא נכנס לאגם בסירה וכשהעוגן של הסירה נתקע בעור של הכריש. הבוס הראשון במשחק.

אל גיגאנטה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ענק שתושבי העיירה משתמשים בו בתור כוח לחימה של יצור אחד. נראה כמו שילוב של טרול ופרנקנשטיין. בעל תיעוב עמוק כלפי כל מה שנראה כמו בן אדם, מה שמוכח באופן חד משמעי כשהוא הורג חלק מתושבי העיירה אחרי שהם משחררים אותו וכמעט תופס את ליאון. הבוס השני במשחק.

צ'יף מנדז[עריכת קוד מקור | עריכה]

יצור דמוי אדם שנראה כמו רספוטין ושחבר ב"לוס לומינאדוס". היחיד שתושבי העיירה מקבלים ממנו פקודות, חוץ מסאלאזאר וסאדלר. בניגוד לתושבי העיירה, הטפיל שבתוכו התפתח לצורה מתקדמת. אחרי שליאון מפוצץ אותו עם חבית בנזין, הוא מגלה שהגוף האנושי שלו הוא רק הסוואה. הצורה האמיתית שלו היא כמו של מרבה רגליים עם פלג גוף עליון אנושי. הבוס השלישי במשחק.

רמון סאלאזאר[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעלים של טירה שחבר ב"לוס לומינאדוס" ובעל טעם חולני במיוחד במלכודות. חושב שהחיים הם מצרך זול, כמו שאפשר להבין מהציטוט הבא שלו: <" אני חושב שחיית מספיק זמן">. למרות שהוא נראה כמו בן שישים ונשמע כמו בן 15, הוא טוען שהוא בן עשרים. הבוס הרביעי במשחק.

המוציא להורג[עריכת קוד מקור | עריכה]

שומר הראש של סאלאזאר. דומה ליצור מסאגת הנוסע השמיני. בקרב הסופי נגד סאלאזאר, המוציא להורג מתמזג עם סאלאזאר ועם מפלצת דמויות פרח. אחרי המיזוג, הפרח המדומה מוציא שתי זרועות וראש-צוואר. הראש הוא כמו של המוציא להורג וסאלאזאר הופך לליבה.

"זה"[עריכת קוד מקור | עריכה]

מפלצת שסאדלר שולח בשביל להרוג את ליאון באחד השלבים המאוחרים במשחק. במהלך הקרב, "זה" מפתח צבת שיוצאת מהגב שלו. הבוס החמישי במשחק.

ג'ק קראוזר[עריכת קוד מקור | עריכה]

חייל שגם הוא עובד בשביל ווסקר. הוא האיש שחטף את אשלי מלכתחילה. הוא חושב שהוא יוכל להביא סדר ואיזון לעולם, אבל כמו שליאון אומר בציטוט הבא: <" פסיכו כמוך לא יכול להביא לא סדר ולא איזון">. רב-אומן בקרבות סכינים. בקרב הסופי נגדו, קראוזר הופך את זרוע שמאל שלו לכנף חדה. הבוס השישי במשחק.

לאס פלאגס[עריכת קוד מקור | עריכה]

טפילים פריהיסטוריים שסאדלר החייה והשתיל בתושבי העיירה. הצורה הבוגרת שלהם היא כמו של מרבה רגליים. קל להוציא אותם רק כשהם עדיין בתוך הביצה. אחרי שהם בוקעים, אפשר להוציא אותם מהגוף רק בעזרת ניתוח. כשהם מגיעים לדרגת בוגר, הם משיגים שליטה מלאה על הפונדקאי ואז אי אפשר להוציא אותם. הם מתחברים למערכת העצבים של הפונדקאי, מה שאומר שניתוח להוצאתם הוא מאוד כואב. אם מנסים להוציא אותם כשהם קרובים לבגרות, הניתוח יכול להרוג את הפונדקאי. לואיס כתב פעם על ההתנהגות שלהם בציטוט הבא: <" הלאס פלאגס הם חרקים חברתיים. ראיתי סוג התנהגות כזה אצל חרקים כמו דבורים ונמלים, אבל אף פעם לא אצל צורות חיים טפיליות">. הלאס פלאגס הושתלו גם אצל ליאון ואשלי.

לורד סאדלר[עריכת קוד מקור | עריכה]

המנהיג של כת ה"לוס לומינאדוס" והאיש הרע של המשחק. שולט בלאס פלאגס האחרים בעזרת גלי קול שבני אדם לא יכולים לשמוע. בדרך שלא ידועה לאף אחד, הלאס פלאגס הידוע בכינוי האנושי שלו-לורד סאדלר, הצליח לצאת מהמצב המאובן שהוא היה שרוי בו, לבנות את התחפושת האנושית שלו, למצוא דרך להשתיל ולהחיות לאס פלאגס אחרים ולהקים את כת ה"לוס לומינאדוס". בקרב הסופי מולו, הוא חושף את הצורה האמיתית שלו, יצור עם ארבע רגליים חדות שיש עליהן עיניים וראש עם שלוש עיניים, שתי העיניים המזויפות ששנמצאות איפה שהעיניים אמורות להיות אצל בני אדם, והעין האמיתית שלו, שנמצאת בפה. הבוס השביעי והאחרון במשחק.