לדלג לתוכן

משתמש:משתמש:Mapo.one/Mapo

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Mapo

מאפו ( Mapo ) אפליקציית קניה ומכירה למשתמשי Android & IOS : האפליקציה תהיי ניתנת להורדה בתחילת שנת 2017 וכמובן בחינם : אספנות,אמנות,מוצרי חשמל,ריהוט,צילום,סאונד וסטריאו,כלי נגינה,ספורט,ביגוד ואקססוריז,סלולר,מחשבים,לתינוק ולילד ועוד..



מי אנחנו !

מאפו הוא אתר ואפליקצייה ( אנדרוייד ואפל ) קניות המיועד למכירה, רכישה ומסירה של פריטים חדשים ויד שנייה. מטרת מאפו היא לאפשר מעבר קל אפקטיבי ונוח של מוצרים בין אנשים. אנשים שמעוניינים לתרום למכור או לקנות ובכייף, להיפרד מפריטים שסיימו את תפקידם ולקנות פריטים חדשים - והכל במחירים נוחים ואפשריים.


במאפו תמצאו שני חידושים עיקריים שהופכים את חווית הקניה והמכירה של מוצרי יד שנייה לנוחה מאי פעם !


צאט עם המוכר והצע הצעת מחיר למוצר במכירה !


מאפו הוא בחינם לכל משתמש !

מאפו לא משתמש בפרסומים בהודעות קופצות שהורסות את כל ההנאה בגלישה באתר או אפליקציה ! ( מאפו משתמשים בקוקיס על מנת להביא לכם פרסומים שאך ורק אתם מעוניינים לראות או לקנות !


החלטנו לבנות פלטפורמה שתתאים גם לאנשים שאינם בקיאים או מתחברים לדבר הזה שנקרא מחשב או סמרט פון | במילים פשוטות מאפו זה המקום להתחיל לקנות או למכור בקלי קלות ובליחצת כפתור !


קצת עלינו !


אחרי עשר שנים בארצות הברית ולאחר אין סוף מכירות וקניות באתרים ואפליקציות שונות ! החלטתי לנסות למכור באתר מאוד מוכר בישראל למכירת מוצרים יד שניה, לאחר קשיים רבים ויצירת קשר של אחד הסוכנים של אותו אתר התברר לי שאני חייב לשלם על מוצר זה אם ברצוני לעלות אותו למכירה ! לא מצא חן בעניי המהלך הזה והחלטתי להשקיע מחשבה וניסיון רב במטרה לבנות פלטפורמה אחת שמתאימה לעל משתמש ובחינם ( ישנה אפשרות פרימיום אבל זה לא חובה )


באמצע יולי 2016 התחלתי לבנות את האתר ולעבוד במקביל על האפליקציה, מכיוון שיש לי עסק אחר ולא יכולתי להיות כל היום על המחשב ולעבוד עליו החלטתי לשכור לא מעט אנשים בכדי לעזור לפתח את המוצר שנקרא מאפו ! בתחילת דצמבר 2016 היינו כבר בשלבי סיום והיום כבר הכל היסטוריה !


חווית המשתמש מאוד חשובה לנו וכמו כן מהירות עיצוב וקידמה, ממשק העלאת המוצרים באתר ובאפליקציה כל כך נוח וקל שלא צריך יותר מ 30 שניות בכדי לעלות מוצר למכירה !

מאפו נוסדה בסוף שנת 2016 והתחילה את דרכה והאתר עלה לאויר ב 01.01.17