משתמש:פעיל למען זכויות אדם/דרגון בול

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מלחין השירים של דרגון בול Z היה שונסוקה קיקוצ'י. שיר הפתיחה של 199 הפרקים הראשונים הוא "Cha-La Head-Cha-La" בביצוע Hironobu Kageyama. שיר הפתיחה השני ששימש עד סוף הסדרה הוא "We Gotta Power" שבוצע גם הוא על ידי Kageyama.

שיר הסיום עבור 199 פרקים הראשונים הוא "Detekoi Tobikiri Zenkai Power!", בביצועה של מאנה. שיר הסיום השני הוא "Bokutachi wa Tenshi Datta"(ביפנית:僕達は天使だった, ובתרגום חופשי לעברית "היינו מלאכים") ושודר עד סוף הסדרה. השיר בוצע על ידי Kageyama.

עבור שידור דרגון בול קאי מי שהלחין את הסדרה היה קנג'י ימאמוטו . שיר הפתיחה של הסדרה הוא "Dragon Soul",ואילו שיר הסיום "כן, שבור!", שירים אלו שימשו ל -54 הפרקים הראשונים, ומבוצעים על ידי טאקאיושי טנימוטו. [51] הסוג השני של הסיום, המשמש מפרקים 55-98, הוא "Kokoro no Hane" (心 の 羽 根, "כנפיים של הלב") בביצוע צוות הדרקון, יחידה של קבוצת הנערות האלילית AKB48. [52] ב -9 במארס 2011 הודיעה טוי, כי בשל תוצאתה של ימאמוטו הפוגעת בזכויות צד שלישי או צדדים לא ידועים, תוחלף המוסיקה לפרקים הנותרים ושידורים חוזרים של פרקים קודמים. [53] מאוחר יותר דיווחים של טואי כי פרט לסדרות הפתיחה והסגירה של הסדרה, כמו גם למוסיקה של אייקאץ ', התוצאה של ימאמוטו הוחלפה במקור המקורי של Shunsuke Kikuchi מ- Dragon Ball Z. המוזיקה של מאגין בו סגה של קאי מורכבת על ידי נוריטו סומיטומו. [54] נושא הפתיחה הוא "Kuu • Zen • Zetsu • Go" (絶 • 後) על ידי Dragon Soul, ואילו שיר הסיום הראשון הוא "Haikei, Tsuratsusutora" (拝 啓, ツ ラ ツ ス ラ ラ, "Zarathustra היקר") על ידי רוק יפני להקת "בוקר טוב אמריקה", [55] והשני "ג'ונג'ו" ("לב טהור") על ידי ליאו איירי מאפיזודה 112 עד 123. [56] השיר הסיום השלישי הוא "אה כן !!!!!!!" על ידי צ'צ'ו לא הרפובליקה מ 124 עד 136, [57] הרביעי "גלקסי" על ידי קיוסו Nekokami מ 137 ל 146, ואת החמישי הוא "אל תתנו לי למטה" על ידי ספין Gacharic מ 147 עד 159. [58] השידור הבינלאומי כולל שתי יצירות של מוסיקה נושאית. נושא הפתיחה, שכותרתו "Fight It Out", מתבצע על ידי זמר הרוק מסטושי אונו, בעוד שהסיום הוא "Never Never Up Up", בביצועו של הסולן ג'ונייר. OST השני נוצר עבור שחרור Funimation אנגלית שחיבר ברוס Faulconer. הוא שימש בשידור 2001-2005 של המופע ושוחרר מאוחר יותר כמשנית ל- OST היפנית. [59]