לדלג לתוכן

משתמש:רז ספני/רז ספני

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

רז ספני (נולד ב-8 לספטמבר 1996 ברמת גן), הוא שחקן ישראלי, כוכב ילדים, וכוכב רשת (יוטיובר) מצליח.


ביוגרפיה: רז ספני נולד ברמת גן, למד בבית הספר רמת חן ובתיכון היוקרתי "בליך". לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר, הוא התגייס לצה"ל ושירת ביחידת מיטב בתפקיד מש"ק משמעת בכיר בבקו"ם בתל השומר.


קריירה: במהלך השירות הצבאי פרסם ספני סרטון מצחיק באינסטגרם, שהגיע למעל 300 אלף צפיות. הוא הבין את הפוטנציאל ברשת והחל שוב להעלות סרטונים עם תוכן קומי. הפך לכוכב ברשת, עם עשרות אלפי עוקבים ברשת החברתית "אינסטגרם" שמחכים מדי יום לסרטון שלו. לפני כשנתיים שיתף פעולה עם תכנית הריאליטי "אקס פקטור ישראל" בזכיינית "רשת" - וצילם להם סרטונים ויראלים עם תוכן קומי שמראה את מאחורי הקלעים של התכנית המצליחה.


לפני כשנה הכיר את השחקן קווין רובין, והשניים החליטו על שיתוף פעולה והקימו את "חיים בחארטא" - סדרת סרטונים ויראליים שעולים מדי יום ליוטיוב, עם אתגרים ומשימות שונות. למשפחה הזו הצטרפו גם דניאלה קריסטיה, גל זהבי ושרון ליברמן. במשך חודשים הם מצלמים את חייהם יום יום ומעלים ליוטיוב - שעל כל סרטון יש מאות אלפי צפיות.


ספני הפך לכוכב ילדים המוכר לכל בית, בזכות הסרטונים הויראלים, סיבובי ההופעות ברחבי הארץ, מפגשי המעריצים עם אלפי ילדים. בנוסף, השנה עלתה סדרה שלו עם קווין לערוץ KIDS למנויי חברת הלויין YES


יש לו עמוד אינסטגרם עם 130 אלף עוקבים, ערוץ יוטיוב עם 220 אלף מנויים עם 46 מיליון צפיות לכל הסרטונים.


השנה זכה בפרס הפלייקון בוולוגים של השנה וביוטיובר של השנה.


קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • [1], באתר (ערב טוב עם גיא פינס)