לדלג לתוכן

משתמש:רקפת. שמח

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

.

כשמילאנו הייתה בת עשר, ההורים החליטו להעביר את הכוכב הקטן שלהם לבירה, היו עוד הזדמנויות לפיתוח הבלוג. והם לא הפסידו, האירועים התפתחו מהר להפליא, והתהילה לא גרמה למילאן הצעירה לחכות.

קריירה מגיל שלוש השתתפה הילדה בתצוגות אופנה רבות. היא ייצגה מותגים כמו Gloria Jeans, Stilnyashka, Fidget, AcoolaKids, Daughters and Sons. ניתן לראות אותה בקטלוגים ארבור, פליקן קידס וורה ששרינה. כמו כן, הדוגמנית הצעירה היא השגרירה של מותג בגדי הילדים Millisa.

כעת הקהל כמעט בכל הפלטפורמות של האמן הצעיר מגיע ליותר ממיליון מנויים. כך, 1.3 מיליון אנשים נרשמו לבלוגר באינסטגרם*, וכ-500 אלף אנשים ברשת החברתית VKontakte. הבחורה ב-Like לא מפגרת מבחינת מספר העוקבים, כמעט 2.5 מיליון משתמשים עוקבים אחריה לשם. מילנה הצליחה לאסוף את המספר הגדול ביותר של מנויים ביוטיוב, כאשר מספרם עולה על 3 מיליון.

עד 2021, הבלוגר שמר באופן פעיל על פרופיל ב-TikTok הפופולרי במיוחד. שם, כ-2 מיליון אנשים נרשמו אליה, הסרטונים של הילדה במשך כל הזמן זכו לכמעט 20 מיליון לייקים. עם זאת, בשל העובדה שמילאנה אינה בת שלוש עשרה, החשבון שלה נחסם על ידי הרשת החברתית עצמה. עם זאת, הסרטונים הישנים של האמן עדיין זמינים לצפייה.

האמן הקטן מרבה לצלם תוכן עם כוכבי עולם הבלוגים ומחוצה לו. יש הרבה יצירות שבהן מילאן כיכבה יחד עם אולגה בוזובה ודיוויד מנוקיאן .

ב-21 באוגוסט 2020, הילדה הפכה לחלק מבית הטיקטוקר של Super House, שנוצר על ידי דאווה. מעריצים הגיבו באופן מעורפל לעובדה זו, רבים לא היו מרוצים מהגיל הצעיר מאוד של הבלוגר. עם זאת, זה לא עצר את המפיקים, חמטובה נשארה בבית. יחד עם חברים אחרים, היא עושה סרטונים ומשתתפת באירועים, ומוצאת בקלות שפה משותפת עם חברים מבוגרים.

אחת היצירות הבהירות ביותר של חמטובה הייתה ההשתתפות בצילומי הווידאו של הזמר והבלוגר חביב