משתמש:שלום הלוי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שם : שלום הלוי , מתגורר בקריות.

אוטודידקט, פילוסוף בתחומי "תורת החיים" .

חוקר ספר התורה ומנהגי העם העברי ובני ישראל על פי התורה. אלפי כתבות באינטרנט כניסה מגוגל החיפוש "שלום הלוי" או "בית הלויים".

חוקר בנושאי איכות הסביבה ומיחזור פסולת מוצקה לסוגיה.

פעיל בעבר בתחום "דו-קיום יהודי ערבי" ,שלום וכבוד בין העמים . מקים התנועה לדו-קיום יהודי –ערבי בנצרת, הגליל והעמקים בשנות ה-80 של המאה ה-20

דעות פוליטיות במרכז ."אין דבר כזה שמאל או ימין".כי העולם סובב סביב עצמו. דוגל ב"ארץ כל תושביה" , מאחר והערבים והיהודים הינם בעלי אותו מוצא אתני ומצאצאי אברהם אבינו . מקיימים מסורות דומות ורב הדומה על השונה.

מקים תנועת "בית הלויים" יהדות חילונית על פי תורת ישראל ואמונה ביהוה אלוהי ישראל". רואה את העם העברי כולו כיחידה אחת בין "הים לנהר הגדול" על פי ההבטחה של אלוהים לאברהם אבינו , האל המשותף של עם ישראל , העם הערבי והעמים הנוצריים. מדינה ללא גבולות פיזיים ותרבותיים . כולם תחת האמונה ביְהֹוָה אלוהי בני ישראל ככתוב בתורה .

ספרים שפורסמו: הגדת "בני ישראל" - הגדה חדשה לפסח. הגדה ייחודית הכתובה על פי הציווי "והגדת לבנך" בה מוזכרים יהוה אלוהי ישראל, אהרון הכהן ומשה רבינו ופועלם ב"יציאת מצריים" . ויאמר אלוהים - בראשית - ספר בראשית הכולל הסבר כללי על כל קטע בכל פרק . בנוסף למילון ערכים והסברים.

             ספר בעל היבטים יחודיים ומקוריים על ספר בראשית ועל הסיפורים שבו .
             ספר ראשון מתוך החומש.

כתבות ושו"ת באתרים השונים ובפורומים באינטרנט תחת השם "שלום הלוי" בתוך כ-400,000 כתבות.