לדלג לתוכן

משתמש:שמוס או וונג/קולט פיסמייקר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הקולט פיסמייקר הוא אקדח שיוצר על ידי חברת קולט עבור ממשלת ארצות הברית. ייצורו של האקדח החל ב-1872 והוא אומץ על ידי צבא ארצות הברית כנשק השירות של קציניו עד 1892.

The Colt Single Action Army has been offered in over 30 different calibers and various barrel lengths. Its overall appearance has remained consistent since 1873. Colt has discontinued its production twice, but brought it back due to popular demand. The revolver was popular with ranchers, lawmen, and outlaws alike, but current models are mostly bought by collectors and reenactors (a person who participates in reenactments of historical event). Its design has influenced the production of numerous other models from other companies.

צבא הפעולה היחידה הקולט הוצע במעל 30 קליברים שונים ואורכים שונים חבית. המראה הכללי שלו נותר עקבי מאז שינה 1873. הקולט הפסיק את הייצור שלה פעמים, אבל הביא אותו בשל דרישת קהל.האקדח היה פופולרי בקרב חוואים, אנשי חוק ופורעי חוק, כאחד, אבל דגמים נוכחיים בעיקר נקנים על ידי אספנים ומי שמשתתף בשחזורים של אירועים הסטוריים. העיצוב שלו השפיע על הייצור של דגמים רבים אחרים של חברות אחרות.

הפיסמייקר הוצע במגוון של קליברים ואורכי קנה. המראה הכללי של האקדח נותר דומה מאז 1873