משתמש:8steakMAN8/רוורס פולס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

רוורס פולס הוא היקום המקביל ליקום המוכר לנו בשם גרוויטי פולס. רוורס פולס הוא סיפור שלא נחשב כחלק מהסדרה המקורית, הוא נכתב על ידי המעריצים. הסיפור הוא בעצם גרוויטי פולס רק הפוך ולכן גם נבחר השם (רוורס= הפוך). הוא מדבר על גדעון ופאסיפיקה פיינס שהם ככל הנראה בני דודים, כמו הסיפור המקורי,גדעון מוצא את יומן מספר 3 והוא ופאסיפיקה יוצאים להרפתקאה בעקבותיו. אוייביהם הם לא אחרים מאשר דיפר ומייבל גליפול. כמו כן כל הדמויות הפוכות לדוגמא וונדי היא אפלה ודכאונית וסוס הוא אדם חכם. המקור לסיפור נמצא במגוון אתרים שונים כגון Reverse Falls Wikia.[1]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

גדעון ופאסיפיקה פיינס מגיעים אל עיירה בעלת סיפור מסתורי ועבר אפל- רוורס פולס. גדעון מוצא יומן מאובק עליו יד בעלת שש אצבעות והמספר 3 עליה. יחד עם בת דודתו פאסיפיקה הם יוצאים למסע בעקבות היומן במטרה לגלות את כל סודות העיירה שבה הם נמצאים. במהלך הסיפור הוא מגלים מספר אנשים ובניהם דיפר ומייבל גליפול, אויבהם המושבעים. בהמשך מתפתח סוג של רומן בין דיפר ופאסיפיקה וכמו כן גם את וויל סייפר, שהוא בעצם אחיו של ביל סייפר שקיים ביקום מהקביל לו (גרוויטי פולס), ישות חזקה במיוחד וגם פחדנית עוד יותר.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • גדעון פיינס - בן דודה של פאסיפיקה, מתגורר בעיירה רוורס פולס למשך הקיץ. כמעט בן 13 גדעון מתבטא בסקרנות רבה ואומץ. הוא מתואר בעל שיער לבן, כובע בעל עץ אשוח כחול במרכז, חולצה כתובה ומעיל חכול בלי שרוולים. הוא מגלה את היומן השלישי ובו מתאר המחבר את סודותיה של העיירה הנידחת לדוגמא: מגוון רחב של יצורים ומפלצות מוזרות ואפילו לחשי זימון וחפצי כישוף.

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Reverse Falls Wikia, reverse-falls.wikia.com (באנגלית)