משתמש:Aaroncohen10/Claudia Ciesla

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קלאודיה סייסלה (ילידת 12 בפברואר 1987, בעיירה לוסלאו/סילסיה, פולין) הינה דוגמנית מובילה כיום בגרמניה. היא גדלה בעיירה הקטנה בוקוב, פולין, 5 מיילים מהגבול הצ'כי באיזור סילאסיה, עם מיעוט אוכלוסיה דוברי גרמנית (לפני 1945 האיזור היה שטח גרמני). אביה ממוצא פולני ואמא ממוצא גרמני.

קלאודיה החלה את דרכה בעולם הדוגמנות בגיל 15 והופיעה בתצוגות אופנה ובמופעי ריקוד. בגיל 17 עברה להתגורר בגרמניה ותוך זמן קצר הפכה לדוגמנית מובילה ומוכרת באינטרנט. שמה הבימתי המקורי שלה הינו CClaudia, אך היא מופיעה לעיתים קרובות גם תחת השם האמיתי שלה Claudia Ciesla. קלאודיה נחשפה לראשונה במגזין האינטרנט המוביל BrianX בשנת 2005, שהביא לה פרסום רב.

תוך זמן קצר קלאודיה הופיעה במגזין רב התפוצה Matador (מגזין מוביל בגרמניה בתחום סגנון חיים לגברים). היא התגלתה לראשונה ע"י העורך הראשי של מגזין Playboy בגרמניה, Stefan Gessulat, ונבחרה להופיע כ- Miss Matador על פני 10 עמודים באוגוסט 2005 במגזין Matador. היתה זו הפעם הראשונה הראשון שהיא דגמנה בצילומים אסטתיים ללא חלק עליון. היא קיבלה בעקבות זאת פניות והצעות רבות מצלמים ומגזינים לסוג זה של צילומים ,אך תמיד דחתה פניות לצילומי עירום או ללא חלק עליון, פרט למקרה אחד בלבד עבור העיתון Bild שהינו המוביל והפופולרי ביותר בגרמניה.

היא גם ביצעה צילומי דוגמנות רבים וזוהרים לבגדי ים בסיגנון ביקיני והקריירה שלה מתפתחת מאז ככדור שלג; היא דוגמנית מוכרת מאוד כיום ומופיעה במאות אתרי אינטרנט. יש לקלאודיה מועדוני מעריצים רבים, דוגמת מועדון המעריצים בארה"ב (Yahoo-Model-Group) המדרגת אותה כמובילה מבין כל 9300 מועדוני המעריצים בארה"ב המונים למעלה מ- 31,000 חברים. מועדון המעריצים שלה בצרפת (Yahoo-Fan-Group) מדורגת במקום הראשון בין כל מועדוני המעריצים בצרפת המונה למעלה מ- 4,600 חברים.

דיונים רבים מתנהלים באינטרנט באשר לחזה של קלאודיה. לאור ההתעניינות הרבה, העיתון הגרמני Bild הגדיל לעשות ואירגן לקלאודיה פגישה בקליניקה הידועה לאסתטיקה פלסטית של Dr. Bruckner בנירנברג, שם עברה סדרת בדיקות אישיות. דוח מקיף פורסם בעיתון Bild המאשר שלא נמצאו שתלים ושהחזה שלה טבעי לחלוטין.

בחודש מרץ 2006, CClaudia זכתה במשאל מנויים באתרי האינטרנט של Auto Bild, עיתון הרכב הגדול בגרמניה, העיתון המוביל Bild, וערוצי הטלויזיה המובילים SAT1 וגם Kabeleins – היא זכתה ברוב קולות המצביעים בפער משמעותי על המתחרות האחרות עם 400,000 הצבעות שהעניקו לה את המקום הראשון והתואר Germany’s Super Girl 2006. בחודש מאי 2006 היא נבחרה שוב ע"י העיתון Bild כנערת הכדורגל במונדיאל 2006 (Football/Soccer Worldcup) והופיעה שבע פעמים במהלך המונדיאל בעמוד הראשי של העיתון.

ביוני 2006 צילומים עבור Auto Bild, עם הצלם הידוע Dirk Behlau. באוגוסט 2006, צילומי הסרט Vampire Carmilla בסיינה/ טוסקנה עם המפיק האנגלי Paul Wiffen. בספטמבר 2006, צילומי אופנה בלידו בונציה עם Anna RoxxahParis (המפיק של (Les Chales des Stars). באוקטובר 2006, צילומי אופנה עם Dirndl והמפיק הגרמני Moschen. בנובמבר 2006, פורסמה כתבה על פני שני עמודים כולל תמונות במגזין Autotuning.

כרגע קלאודיה מופיעה באופרת הסבון הגרמנית Beach Baby Constance ומשחקת את תפקיד Daisy Vandenburg.


ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

http://cclaudia.net/

http://myspace.com/cclaudia_model


http://supermodels.com/profile.php?id=28770