משתמש:Adam1kingsee/Overgrowth.

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Overgrowth(בתרגום חופשי: צמיחת יתר)הוא משחק פעולת וידאו תחת פיתוח על ידי משחקי Wolfire. המשחק יצא ​​ב -17 בספטמבר 2008 עבור Microsoft Windows, Mac OS X ולינוקס. צמיחת יתר הוא משחק פעולה בגוף שלישי 3D, המתרחש בעולם טרום תעשייתי של ארנבי לוחם, זאבים, כלבים, חתולים וחולדות דמויי אדם. המשחק הוא תוכנן על ידי דוד רוזן, בעיקר ידוע בפיתוח משחק מק קהילה על שממוקם היטב בתחרות פיתוח משחקי uDevGames שלוש שנים ברציפות.

תוכן עניינים 1 תכונות 2 משחקיות 3 הגדרה ומגרש 4 פיתוח 5 הערות 6 קישורים חיצוניים

תכונות צמיחת יתר מבוסס על מנוע משחק חדש בשם "מנוע הפניקס " .המנוע כולל מספר תכונות שימושיות כמו מטפל אנימציה שבו יש יכולות כגון: מעורבבת אנימציות בצורה חלקה בין, מערכת scripting באמצעות AngelScript כי הוא קשור למנוע המשחק מאפשר להרבה שליטה על תכונות מנוע שונות, ומערכת קול סביבה. המשחק נשלח עם עורך ברמה מלאה בהשתתפות והמפתחים רוצים לוודא שהכלים הנדרשים לmod המשחק לא יהיו יקרים או עדיף ללא תשלום מדי.

משחקיות מערכת הלחימה שלו תהיה מבוססת סביב התקפות תלויות קשר, היפוכים, ניידות גבוהה והסתמכות על הסביבה. נכון לעכשיו, יש לו את המשחק במצב ארגז חול עם עורך ברמה, עורך אנימציה, ועוד.

עלילה צמיחת יתר הוא המשך של המשחק Lugaru . לאחר שטרנר הרג את המלך הפגום, טרנר סירב לקחת את מקומו, במקום המלכות טרנר בחר לנדוד אחרי מטרה חדשה . לעולם של טרנר היגעו מינים חדשים: חתולים, וסוג של כלבים.

פיתוח מאז 25 נובמבר 2008, משחקי Wolfire פרסמה גירסאות אלפא חדשות בתדירות גבוהה, בדרך כלל חודשיים, המכילים את רוב התכונות עד כה מיושמות במשחק. אלה זמינים לאנשים שהזמינו מראש את המשחק. צמיחת יתר שוחרר 17 דצמבר 2013 ככותרת גישה מוקדמת על Steam (תוכנה).