משתמש:Alonkov123/אלון לוי אלוף הטאקי הישראלי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אלון לוי, אלוף הטאקי בישראל נולד בשנת 1996 במזרח לים התיכון, אלון לוי היה מוכר גם בשמות : טאקי לוי, בננה לוי וסופר לוי.


התחרות : בשנת 2009 התקיימה התחרות (Taki Israli Championship) בא היתחרו כ30 אנשים, בגמר התחרות הגיעו אלון ורומאן לקרב שלא נשכח בו היה שימוש ב5 כלפי עצור 3 כלפי שני כיוון ו4 כלפי טאקי. בסופו של המשחק אלון ניצח בתחרות וזכה בתואר מלך הטאקי (Taki Champion)


אודותיו

אלון לוי בשנת 2007 הישתתף בתחרות בעיר ירושלים שם ניצח את מקס אורקל, בתחרות הישתתפו כ18 משתתפים, לאחר ניצחונו של אלון בתחרות הוא קיבל פרסים רבים ואפשרות ללמוד אצל גאנדי וואי סאי (Gandi Wai Sai) שם הוא למד טכניקות לקראת התחרות בשנת 2009.


גאנדי חיי בשנים אלה ביפן, נולד בשנת 1823, גאנדי היה אלוף הטאקי האולמי לשעבר עד שהפסיק להתאמן עקב גילו שהיקשה אליו בשנים האחרונות לבצע פעולות מסוימות. גאנדי נפגש עם אלון בשנת 2008, לזמן של חודש אימונים כדי להכין את אלון לתחרות של 2009.


היום : בשנים אלה, אלון עומד להתמודד בתחרות העולמית (World Taki Championship) שתתרחש באוקטובר 2015 בטאקי. בזמנו הפנוי, אלון משחק League of Legends שמוכר כמשחק האונליין המשוחק ביותר בעולם ומקווה לזכות גם במשחק הזה בתחרות העולמית הנקראת הLCS.


כינויים

אלון קיבל את הכיוני בננה לוי בכך שהציל את הבננות בכפר לוטנהם בדרום סין. הכפר לוטנהם - כפר שמצוי בדרום סין שנודע מעון באזור סין בזכות הבננות המופלאות שלו. אלון קיבל את הכיוני סופר לוי בכך שהציל כ37 אנשים בארץ ישראל ועוד 12 בחוץ לארץ. בשנת 2005 אלון הציל כ7 אנשים וזאת הייתה פריצת הדרך של הסופר לוי


היסטוריה

לאלון יש היסטוריה גדולה בעולם הטאקי, בנוסף יש לו גם רצף ניצחונות בקט רגל, שחמט, ומשחקי קופסה אחרים, בשנת 2006 לפי התחרות שהתקיימה בשנת 2007 אלון היה בסיבוב הרצאות בחול (אנגליה, שוויץ, גרמניה וספרד) בהרצאותיו דיבר אלון על טאקי ועל מה שיפה במשחק ואף על הצלחותיו במשך הזמן בו הוא חיי.