משתמש:Amitasposito/מריה דל סרו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מריה דל סרוספרדית: Maria del cerro; נולדה ב-20 במרץ, 1985) היא שחקנית, מעצבת אופנה, דוגמנית, ומנחת הטלוויזיה הארגנטינאית.

מתגוררת במחוז פדורלי ארגנטינה.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

התפקיד הראשון שלה כשחקנית היה בטלנובלה "רומאו ויוליה" בשנת 2007. 

אחר כך לוהקה להצגה באותה שנה להצגה הנקראת: ״Pelota y paleta״ לצד בן הזוג לשעבר {בנחמין רוחאס}. מ-2008 עד 2010 שיחקה ב"כמעט מלאכים" את מלודי פס. בעקבות הסדרה יצא סיבוב הופעות של הלהקה ״teen angels" והם היו- בישראל, הרבה ערים בארגנטינה, פרו, צ׳ילה, פנמה, ספרד, מקסיקו ועוד. בשנת-2011 השתתפה בסדרה: {los unicos} לצד ניקולס ואסקז וחימנה ברון, אמיליה אטיאס, אאוחניה סוארס ועוד. בשנת 2012 השתתפה בכמה קטעים בסדרה ״dulce amor" ששם משתתפים רוסיו איגרזבל, ניקו ריירה ועוד. ב-2013 השתתפה במיני הסדרה "sandia vino", וגם השתתפה באותה שנה בסרט ראשון שהיא כיכבה בו הנקרא: ״Catolicos Chicos״.




קריירת הדוגמנות- מריה התחילה את קריירת הדוגמנות בשנת 2001 במופע הדוגמנות superM. הרבה מותגים וחברות מפורסמות מאוד לקחו אותה לקמפיינים גדולים כמו - UFO, {Ricky Sarkany}, Ivana Picallo, Sweet Victorian, Muaa, Naffta, Union Good, Batido Express y Anca & Co ובנוסף השתתפה בתצוגות אופנה אחרות. ב-2013 החליטה ליצור קו אופנה משלה ביחד עם עוד כמה מעצבים הנקרא: sweet victory".






קריירת הקריינות- כשהשתתפה בתוכנית ראליטי - M 2002, היא לא זכתה אבל הצליחה למשוך המון תשומת לב,וזה הקמפיין הראשון שקיבלה בחיים בתחום הקריינות.





חיים אישיים- ב-2007 התחילה לצאת עם השחקן בנחמין רוחאס, ב-2010 השניים נפרדו. באותה שנה פגשה את הדי ג׳יי Meme Bouquet, השניים יצאו במשך ארבע שנים, ב-בסוף 2013 הוא הציע לה נישואים, ב-2014 הם התחתנו, באוגוסט 2015 ילדה את ביתה הראשונה ״מילה״. כרגע היא הפסיקה לשחק לדגמן ולקריין, אך המשיכה את קו העיצוב שלה, היא בחופשת לידה מאז החתונה וכנראה שעוד חודש או חודשיים נחזור לראות אותה על המסכים בארגנטינה ואולי גם בארץ.




חיי החברות- בעקבות הסדרה המצליחה ״כמעט מלאכים״ היא שמרה עם הרבה מהשחקנים קשר- עם החברות והחברים הלא ממש קרובים- ויקטוריו אלסנדרו, רוסיו איגרזבל, ניקו ריירה, מר מקסימו(פדרו), בלן פרסלו, חואן פדרו לנסיאני, מרטין מרטינז.

והחברים הטובים-

ניקולס ואזקס, חימנה ברון, אמיליה אטיאס, אגוסטינה קורדובה, לאלי אספוסיטו, אאוחניה בורקס, קנדלה וטראנו.