משתמש:AmitayAbudy/Video Game High School (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בית הספר למשחקי וידאו (Video Game High School[תרגום חופשי] ידוע גם בשם VGHS) זו סדרת רשתאקשן וקומדיה מבית היוצר Rocket Jump Studios. הסדרה נכתבה ע״י מת׳יו ארנולד, וויל קמפוס, בריאן פירנצי ובויים ע״י מת׳יו ארנולד, ברנדון לאטסץ׳ ופרדי וונג. בסדרה מככבים ג׳וש בליילוק בתור הדמות הראשית בראייןדי (BrianD), ג׳ימי וונג בתור טד וונג, אלרי פורטרפילד בתור קיי סוואן, ג׳והנה בראדי בתור ג׳ני מטריקס ובריאן פירנצי בתור החוק (The Law). הסטודיו היוצר מתאר את הסדרה כ״״תוכנית על חברים טובים, אהבות ראשונות, ולהשיג את הפגיעה המושלמת״. הסדרה השיגה קהל אוהד רב.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה מספרת על העתיד הקרוב כשמשחקי וידאו עוזרים לשחקניהם להפוך למפורסמים ע״י כך שמחשקי מחשב נהיו הספורט התחרותי הפופולרי ביותר בעולם. בית הפסר למשחקי מחשב (VGHS) הוא בית ספר עילית יוקרתי שמלמד את משחקי המחשב בכל הז׳אנרים.

גיבור הסדרה בריאןדי זוכה בכניסה לבית הספר לאחר שהביס בהסח דעת  את החוק, שחקן יריות מפורסם ברמה עולמית בשידור חי בטלוויזיה. התוכנית עוקבת אחרי בריאןדי, חבריו, האויבים שהם יוצרים לעצמם בבית הספר, ודימויים סטנדרטיים של דרמת בית ספר עם רקע של משחקי וידאו.

התוכנית משתמשת בסצנות אקשן חיות עם הדמויות בשביל להראות את האקשן שבתוך המשחק. המשחקים בסדרה הינם מומצאים, לדוגמא משחק היריות בגוף ראשון נקרא אזור האש (Field of Fire).

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראשי[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • בריאן דוהני(Brian Doheny) (ג׳וש בליילוק/Josh Blaylock) מוכר יותר בשם בריאןדי (BrianD). שחקן יריות מגוף ראשון והדמות הראשית בסדרה.
  • ג׳ניפר מת׳יו(Jennifer Matthews) (ג׳והנה בראדי/Johanna Braddy) מוכרת יותר בשם ג׳ני מטריקס (Jenny Matrix). בכיתה י׳ והקפטן של קבוצת הנוער ורסיטי. החברה של החוק בעונה 1, מושא האהבה של בריאן וחברתו מאוחר יותר.
  • לורנס פברטון(Lawrence Pemberton) (בריאן פירנצי/Brian Firenze) מוכר יותר בשם החוק(The Law). השחקן החובב מספר 1 בעולם. החבר של ג׳ני והיריב העיקרי של בריאן בעונה הראשונה. בעונה השנייה והשלישית הוא מגורש וחוזר בתור דמות האנטי סופר גיבור.
  • קימברלי סוואן(Kimberly Swan) (אלרי פורטרפילד/Ellary Porterfield) מוכרת יותר בשם קיי סוואן (Ki Swan). הולכת לבית הספר בשביל ללמוד פיתוח משחקיםץ היא החברה של טד ואחת מחבריו הטובים של בריאן.
  • מארי מטריקס(Mary Matrix) (סינטיה ווטרוס/Cynthia Watros) מאמנת את קבוצת וריסיטי ואמא של ג׳ניפר. (עונות 2 ו3).
  • ת׳יאודור וונג(Theodore Wong) (ג׳ימי וונג/Jimmy Wong) מוכר בתור טד, ומידי פעם בתור המשתמש Gr8fulTed. החבר הכי טוב של בריאן והבן של המורה למשחקי קצב פרדי וונג. וד רוצה להמשיך במשחקי הקצב ולהפוך את אביו לגאה בו, ולמרות זאת הוא הרבה יותר טוב במשחקי מירוץ.

עזרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אורחים וקמעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקה ויציאה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בית הספר למשחקי וידאו נוצר בשיתוף של פרדי וונג, וויל קמפוס, בריאן פירנצי ומת׳יו ארנולד. בנוסף להיותו מפיק בפועל ארנולד הוא גם כותב, כמו קמפוס ופירנצי (היוצר של 5secondfilms.com). הסדרה מבוססת על קונספט שיצרו קמפוס וכריס פפוסליו(Chris Pappavaselio). vmuu, הצוות מימן את הסדרה בעזרת אתר מימון ההמונים Kickstarter כשמטרת המימון הייתה 75,000$ למשך 30 ימים. את הסכום הזה השיגו בפחות מ24 שעות והסכומים המשיכו לצמוך משם. ב22 לאוקטובר 2011, הפרוייקט הגיע לסיומו עם קרוב ל273,725$ כש5,661 אנשים תרמו.

הצוות בRocket Jump בחרו בסדרת רשת כדרך ההפצה כיוון שהם ״מאמינים בחוזקה שהיסודות של תוכן מופץ דיגיטלית יהיו סדרות הרשת״. הצילום העיקרי החל ב25 לאוקטובר, והסתיים בסוף נובמבר. ימי הצילום האחרונים בוצעו במכרה ברזל בהר הנשר ובמדבר מוהאבי. שלב הלפני שחרור החל זמן קצר אחר כך והסתיים בתחילת 2012. הטריילר לסדרה שוחרר ביוטיוב ב11 במאי, 2012 בערוץ של פרדי וונג.

מאוחר יותר, התוכנית נערכה לסרט של שעתיים ושוחררה במדיות אחרות כמו DVD, בלו ריי, ונטפליקס

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפרקים של עונה 1 שוחררו במאי, יוני ויולי 2012, בהתחלה באתר של Rocket Jump, וכשבוע לאחר מכן בערוץ היוטיוב "freddiew." אנשים שתמכו בפרוייקט קיבלו גירסת HD, הורדות לפרקים וDVD. פרוייקט הקיקסטרטר לעונה 2 נגמר בפברואר 2013 עם מימון גבוה ממה שביקשו. העונה השנייה שוחררה ביולי ואוגוסט של 2013. ביולי 2013 פרדי וונג אמר שהתחילו לעבוד על העונה השלישית, ובמרץ 2014 התחילו הצילומים. הפרקים של העונה השלישית שוחררו פעם בשבוע מה13 באוקטובר או שיכלו לרכוש ולצפות בפרקים מיידית דרך Vimeo שם היה ניתן לצפות בHD4K, HD וSD וגם להוריד את הפרק(ים) שנרכש(ו). Rocketjump הכריזו ב30 לאוקטובר שעונה 3 תהיה האחרונה בסדרה.

רפרנסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לינקים נוספים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]