לדלג לתוכן

משתמש:Ash otaku

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מגדל האל(אנגלית:tower of god יפנית:神の塔)

מגדל האל הוא עיבוד אנימה לקומיקס קוריאני


אשר נוצר על ידי היוצר הקרואני: SIU והופק על ידי החברה:Telkom

רשתות מקוריות: Tokyo MX,VEB 11,GYT,GTV

השיר שבפתיח נוצר על ידי הלהקה:straykids

האנימה הופקה על ידי החברה:talse uzer

כסיפור אנימציה של:טלקום

כאשר החברה Aniplex אחראית על ההפקה היפנית

זאנרים:פעולה,קומדיה,פנטזיה אפלה,אקשן,מתח

סדרת אנימה בת 13 פרקים ועונה 1

סדרת האנימה הופקה לראשונה בטוקיו ב1 באפריל

עלילה

הגע לראש המגדל והכל יהיה שלך בראש המגדל קיים כל העולם והכל יכול להיות שלך אתה יכול להפוך לאל

זה סיפור ההתחלה והסוף של רחל הילדה שרוצה לטפס על המגדל בשביל לראות את הכוכבים ובאם הילד שלא היה צריך דבר מלבד רחל

רשימת פרקים+דעה אישית לפרקים 1-2+דירוג הפרק

פרק 1 "כדור"

1 באפריל 2020
ילדה בשם רחל אומרת לילד בשם באם שישכח אותה כשהיא מטפסת על המגדל לראות את הכוכבים, נעלמת לשערים. באם מוצא את עצמו לפתע בקומה הראשונה של המגדל, עם המטפל שלו הדון מסביר כי כל מי שרוצה לטפס על המגדל צריך לעבור סדרת בדיקות מכל קומה, כאשר הראשון הוא להגיע ולשבור כדור מאחורי צלופח ענקי מכוסה פלדה לבן. לפני שהוא יכול להיכנס לכלוב, לעומת זאת, נערה בשם יורי ובן זוגה אוואן קוטעות אותו, מחנות לו כיס המכיל מידע על המגדל שיכול לעבור בין גלוי לבלתי נראה, כמו גם לאפשר למשתתפים להבין את שפת המגדל. יורי גם משאיל לבם חרב עוצמתית המכונה "מארץ 'השחור" שיכולה להיות עמומה או חדה במיוחד בהתאם למשתמש, מביעה בו סקרנות למרות שידעה שמעשיה עשויים לעורר את זעמם של הגברים העליונים. באם, מפענח את טיבו האמיתי של המבחן כדי לבחון האם המשתתפים מעזים לחבק את המוות, מאפשר לאכול את עצמו כדי לחתוך אותו מבפנים. עם זאת, מכיוון שלא ניתן יהיה להחזיק את מארס השחור בשבילו, אוון מציע שהוא יבקש את כוחו, ומאפשר לבם לשבור את הכדור ולהעביר אותו לקומה הבאה. כדי להחזיר את חרבה, יורי הולך אחריו. בקומה השנייה, בום מתקבלת בברכה על ידי 399 מתמודדי קומה נוספים, כאשר המבחן הבא הוא משחק הרג להקטנת המספר ל -200. מכיוון שלא ניתן יהיה להעביר אותו למארס השחור, אוון מציע שהוא יבקש את כוחו, יאפשר לבם לשבור את הכדור ולהעביר לקומה הבאה. כדי להחזיר את חרבה, יורי הולך אחריו. בקומה השנייה, בום מתקבלת בברכה על ידי 399 מתמודדי קומה נוספים, כאשר המבחן הבא הוא משחק הרג להקטנת המספר ל -200. מכיוון שלא ניתן יהיה להעביר אותו למארס השחור, אוון מציע שהוא יבקש את כוחו, יאפשר לבם לשבור את הכדור ולהעביר לקומה הבאה. כדי להחזיר את חרבה, יורי הולך אחריו. בקומה השנייה, בום מתקבלת בברכה על ידי 399 מתמודדי קומה נוספים, כאשר המבחן הבא הוא משחק הרג להקטנת המספר ל -200.

דירוג ישראלי לפרק:5/5 דירוג אישי:4.5/5

דעה אישית על הפרק:הפרק היה מדהים בהתחלה של הפרק לא הבנו על מה מדובר ואני אוהב פרקים שמתחילים ככה שאין לנו מושג מה קורה אבל לאחר מכן התחלנו קצת להבין במה מדובר לאחר מכן ראינו שבאם מגיע בפתע למקום מסתורי שם מישהו מיסתורי בשם הדון והוא מסביר לו "כל מי שרוצה לטפס על המגדל צריך לעבור סדרת בדיקות מכל קומה, כאשר הראשון הוא להגיע ולשבור כדור מאחורי צלופח ענקי מכוסה פלדה לבן" וזה היה נראה באמת בלתי אפשרי ואני חיכיתי לטוויסט ואז יורי הגיעה ונתנה לבאם את האמרס השחורה וככה באם עבר לקומה הבאה עם קרב ענק בינו לבין הצלופח שהיה מותח מאוד.

פרק 2 "תעתיק"

8 באפריל 2020
באם נזכר כיצד היה אמנזיאקו הכל לבד במערה חשוכה עד שרחל באה ודאגה לו, כולל לימדה אותו על העולם ואיך להיות קרוא וכתוב. בקומה השנייה, באם נתקל בשני מתמודדים נוספים חון אגוארו אגניס ורק רייטרייזר. שניהם מכירים במצעד השחור בגלל סמל על גבו, שמעניין את חון מאוד וגורם לרק להחליט לצוד את בם כדי להתחזק. חון כורך ברית עם באם, חוטף את ראק בשנייה האחרונה כאשר המבחן הבא קורא להקים צוותים של שלושה בין המשתתפים. על אמהות, מנהל המבחן ורנקר (מישהו שטיפס על המגדל לפני כן) לארו רו מאתגר אותם לעמוד במכשול המים שלו, שנוצר בעזרת כוח המגדל המכונה שינסו. כל פרט לבם, שנשאר עומד בשל מזלו הטוב, אמור להידחק על ידי השינזו. כאשר לירו רו עוזב לאחר המבחן, הוא מזהיר את באם שלא יתקרב יותר מדי לחון. המנצחים נלקחים לחדר אחר למבחן השלישי. ככל שהקבוצות מסתננות

דירוג ישראלי 5/5 דירוג אישי:4.7

דעה אישית על הפרק:בפרק הזה אנחנו גם התחלנו בצורה קצת לא ברורה אך עם זאת גם הבנו הכל בפרק הזה הבנו מה העבר של באם ולמה רחל חשובה לו כלכך בנוסף ספר הזה ראינו גם דמויות חדשות וומעניינות הדמות שהכי עניינה אותי באותם רגעים הייתה חון והוא עדיין הדמות הכי מעניינת לדעתי ובפרק הזה גם ראינו כמה טהור באם כאשר באם עבר במזל הוא שאל את הראנקר אם הוא צריך לחזור ובאמת הלך לשם אבל הראנקר אמר לו שלא ובפרק הזאת הייתה גם שלל קומדיה כמו בפרקים הבאים ואהבתי אותו מאוד (בפרקים הבאים איני הולך להוסיף דעה אישית אני אוסיף רק דירוג מכיוון שאין לי ממש דעה על הפרק פשוט נהניתי ממנו)

פרק 3 "הדלת הנכונה"

15 באפריל 2020
במקום החדש, חון מסביר לבם המופלא נפלא כי "השמיים" כאן הם חיקוי שיצר שינסו שעוצב על פי האגדה, שהוא מספק אם קיים. הם פוגשים את מנהל המבחן, האנסונג יו, שמאתגר אותם למצוא את הדלת הנכונה מתוך שנים עשר זהים תוך 10 דקות שניתנו רק הזדמנות אחת, שמא יופסקו בכוח. למרות שחון מנסה לחשוב, הוא רודף שלא בכוונה בעברו שבגדה על ידי אחותו למחצה מריה לאחר שנבחרה להפוך לאחת מבנות העילית, נסיכת ג'הד, בעזרתו, ובכך גם לגלות את משפחת אגוארו. . אמו גם הזהירה אותו מאז לא לסמוך על אף אחד וסגרה את לבו. בעוד חאן נבהל, ראק דוחף את הדלת האקראית והנסונג מגלה שהמצב הנסתר היה לעבור כל דלת תוך 5 דקות. לאחר מכן Lero Ro מנהל מבחן בונוס בו ההשתתפות היא וולונטרית, אך לכל מי שיעבור אותה תוענק אוטומטית אישור לטפס על המגדל. המבחן כולל חמישה סיבובים בהם מקסימום חמש קבוצות מנסות לגנוב כתר ולהישאר על כס המלוכה זמן רב ככל האפשר, כששני חברי צוות נוספים משמשים כהגנה. עם תחילת הסיבוב השני, באם מרגיש שהמרץ השחור מגיב באופן מוזר כשמגיעה ילדה הדומה לרחל.

דירוג ישראלי:4.9/5 דירוג אישי:4.6/5

פרק 4 "אפריל הירוק"

22 באפריל 2020
עם תחילת הסיבוב השני, חון ואדם מקבוצה אחרת, לורו, מסיקים כי זה שיושב על כס המלוכה תמיד נמצא בעמדת נחיתות ככל שיותר ויותר קבוצות נלחמות על הכתר. עם זאת, ח'ון מסרבת להשתתף ממש ברגע שאנק ג'אהד, ילדה דמוי לטאה, מחזיקה כיום בכתר, מחזיקה בכוח אדיר באמצעות נשקה הירוק אפריל, המהווה חלק מסדרת חרבות נשק הצתה המכונה סדרת 13 החודש הכוללת מארס שחור. סדרת חרבות זו כה עוצמתית, עד כי נסיכותיה של ג'האד, כולל יורי ואנאק, שמבקשים מבם למסור אותה. אנאק עושה הימור עם באם: אם קבוצתו יכולה לנצח את המשחק היא תיתן לו את חרבה, אך אם לא הוא ייתן את שלו לשלה, ואם הוא יסרב להשתתף היא תהרוג אותו ותגנוב את החרב אחרי המשחק. בתור לורו ' הצוות של הקבוצה נמלט בחזרה לחדר ההמתנה שלהם והסגולה של אנאקה הופרעה, הם נפסלים מהמשחק. חון מושך סדרת טריקים באמצעות תיק השיבוט שלו ומרוויח את הכתר תחילה עם Bam על כס המלוכה. צוות מסתורי וחסר רחמים מתכונן להיכנס למשחק, כולל רחל, שמסכימה להרוג את כולם.

דירוג ישראלי:5/5 דירוג אישי 4.3/5

פרק 5 "הגורל של הכתר"

29 באפריל 2020
חון מייצר אינספור עותקים של הכתר ומשחרר שלושה משתתפים נוספים שעמם ברית במהלך הסיבוב השני מהתיק ללא תחתית. הסיבוב הבא ממשיך עם הצוות המסתורי שנכנס למשחק, והוכיח שהוא חזק ביותר. באם מזהה את רחל וקופץ להגן עליה כאשר היא מותקפת על ידי שחקנית רעולי פנים, כאשר השניים נופלים על הראש תוך כדי נפילה לרצפה. בזמן שבם נודר להגן עליה, פיצוץ מוזר של שינסו מתפרץ, וגורם להיראות כאילו באם הפך לשינסו עצמו ותקף ברצון את השחקן - דבר הנוגד את הכללים הבלתי משואיים והמוחלטים של המגדל. משחק הכתר מסתיים ללא ניצחון שכן הכתר נמס משחרור הכוח הקיצוני ובם עזב את הכס במהלך המשחק. בשל פגיעת הראש הקשה שלו, באם אושפז במרפאה. בהמשך רחל מבקרת לו ביקור, שם היא פוגשת את חון ומתחילה לבקש טובה. בינתיים, לרו ר ניגש להאנסונג ומטיל ספק בסיבותיו לכך שהוא ינהל את סבב הבונוס הזה. האנסונג מזהיר כי כמנהלים הם קיימים כדי למנוע מאף אחד שעשוי להיות מסוכן לטעון את כוחו של המגדל, כאשר באם נרמז כאדם מסוכן כזה.

דירוג ישראלי:5/5 דירוג אישי:4/5

פרק 6 "בחירת מיקום"

6 במאי 2020
חלפו חמישה ימים מאז משחק הכתר. רחל מבקשת כי חון תשקר לבם שהיא מעולם לא הייתה כאן, כדי למנוע משניהם להכביד אחד על השני, אם כי ח'ון מגלה מהר מאוד שלא ממש אכפת לה מבם ופועלת להרחיק את שניהם, תוך מילוי בקשתה של רחל ב תהליך. אנאק גונב את הצעדה השחורה, אך הוא מסרב להקשיב לה. לאחר שבם מתעורר מחדש, צ'ון מספר לו על איך לרו רו הקצה להם את כל העמדות בקבוצות שלהם להתחיל במבחן הרביעי: דייג (קרב קרוב לרבע), נושאת חנית (תקיפה מרחוק), נושא המגדלור (המאיר את המגדל ואיסוף מידע), צופה (התבוננו בתנועת האויב וסייעו לדייג) ובקר הגלים (תומכים ובקרות בקרב עם שינסו). באם מקבל את עמדת בקר הגל, עמדה שמשתמשת בשינסו כדי לתמוך בחברי הצוות, אך נושאי הרצפות מוזהרים כי קבלת חוזים רק מכבישה אותו. על מנת להשתמש בשינסו מעל לגבול, יש ליצור חוזים עם אדוני הרצפה המשתמשים בכיסיהם. כולם עובדים קשה כדי לעבור בשיעורים שלהם. במהלך הארוחות, באם פוגש את אנדרוסי ג'חאד, נסיכת ג'הד בפני עצמה המציינת את אנק כמתחזה. בהמשך מגלה חון כי אף כי אנאקה כביכול הייתה לנסיכה של ג'האד לאחר טיפוס על המגדל, היא נמצאת כרגע בעיצומה של מבחני המגדל והרישומים טוענים שהיא נפטרה. כקרב אנאק ואנדרוסי זועם בכיתתם, מתגלה כי אנק הנוכחי היא בת הנסיכה האמיתית שהוריה נהרגו על ידי הנסיכות האחרות, מה שמניע אותה להיכנס למגדל לנקמה.

דירוג ישראלי:4/5 דירוג אישי:4/5

פרק 7 "ארוחת צהריים"

13 במאי 2020
ג'הד הוא האיש הראשון שאי פעם טיפס על המגדל, והפך למלך של כל מי שחי בו כיום. אנדרוסי משווה את נסיכות ג'האד לנעליים מפוארות בארון תצוגה - ברגע שקיבלו את כוחו של ג'הד אסור להם לעשות דברים מסוימים, כמו למשל לקיים יחסי מין ולשאת ילדים כדי למנוע את ירשת כוחו של ג'האד. הקרב שלהם מסתיים בכך ששניהם נופלים לבור ובסופו של דבר נפצעו קשה. במבחן המיקום הסופי נדרשים המשתתפים שנכשלו בשיעורם (כולם מלבד ראק ורוח רפאים) לשחק משחק תג בבניין נפרד בזמן שהם מתחלקים לקבוצה A ו- B בהתאמה, כאשר כל חברי הצוות נדרשים לעזור בעצמם ". זה "לגנוב את התג מה"זה" של הצוות האחר או להגיע למטרה.

דירוג ישראלי:4.8/5 דירוג אישי:3.87/5

פרק 8 "האסטרטגיה של חון"

20 במאי 2020
האסטרטגיה של חון: עיכב קוואנט מספיק זמן כך שאנאק הסוד "זה" שלו יוכל לצאת מהגשר ולעבור את המבחן. כאשר קוונט מגיע לגשר, במקום אנאק הוא מוצא את חון. חון משקרת לקוואנט שאנאק קפץ מהגשר אך במציאות, היא מרחפת בבטחה על המגדלור שמתחת לגשר שקווינט מגלה זאת. קוונט קופץ במורד הגשר בכוח עם חון אך חון ניצל על ידי חבל הגפן של אנאק. במורד הגשר קוונט מפתיע באופן מפתיע את חון ולורו שמציעים נסיעה במעלה הגשר כדי לגנוב את התג של אנאק. מאוחר יותר מתגלה כי חון בגד בקבוצה שלו כך שחבריו בקבוצה B יוכלו לעבור את המבחן. כשקבוצה A מפסידה את המשחק, הקבוצה הבאה B נכנסת. צוות ב 'נלחם בינם לבין עצמם שמי יהיה ה"זה "שלהם. אנדרסי עצמה מצהירה שהיא תהיה "זה". סרינה סיפורה האחורי מתגלה בכך שהיא פורצה ולילה אחד היא צפתה בחבריה נהרגו על ידי דרגה. בזמן הנוכחי קוונט תופסת את אנדורסי ואת הצוות שלה מכיוון שהיא נראית באופן מפתיע לכאורה נגד הקבוצה שלה.

דירוג ישראלי:5/5 דירוג אישי:4/5

פרק 9 "מפלצת"

27 במאי 2020
אנדרסי מגלה כי בכוונתה להרוג את שני הדייגים האחרים בצוות B כדי להבטיח שהיא תעבור את המבחן. באם רץ לרחל והוא וקוונט מגלים שהו מחזיק את רייצ'ל כבני ערובה בנקודת הסכינים. הו אומר לבם שהוא יאבד את המוטיבציה לטפס על המגדל אם יהרוג אותה כפי שנחשף על ידי מכתב אנונימי, מה שיעניק לו מנוף במהלך המבחן. רחל מנסה להשתחרר מאחיזתו של הו והוא דוקר אותה בטעות בגבה. באם משתמש בטכניקת שינסו בדרגת דרגה כדי לשתק את הו ולהחלים את רייצ'ל, שעכשיו מדממת. הו, הבין שהוא היה מסודר ומתאבל כיצד כל הגזע שלו נרצח כשהתבונן בחוסר אונים, לוקח את הסכין ודוקר את עצמו דרך החזה והורג את עצמו. סרינה ואנדורסי מגיעים למקום ואנדורסי משתמשת בנשק שנלקח על ידי אחד הדייגים שהיא ככל הנראה הרגה כדי לתקוף את קוונט. יחד עם עזרתו של באם, אנדרסי משחזר את התג של קוונט וקבוצה א 'מנצחת. גווייתו של הו ורחל נלקחים לטיפול חירום והפרק מסתיים בבם ליד מיטתה של רחל.

דירוג ישראלי:5/5 דירוג אישי:4.2

פרק 10 "מעבר לעצבות"

3 ביוני 2020
בם חושף בפני קון ורק כי רחל לא עשויה ללכת שוב לאחר פציעתה. באם מזמין את בני גילו להלוויה קטנה שהוקמה להו והם עורכים עבורו מסיבת זיכרון מאוחר יותר באותו לילה. בידיעה שהיא לא תעבור את המבחן האחרון ומרגישה שמטרתה אינה שם, סרינה עוזבת את המגדל הפנימי ומעניקה לשיביסו את הסכין שלה במתנת פרידה. מנהל המבחן הנסונג יו נתקל בשיחה חשאית שהוצגה על ידי המורה לבקר הגלים יוגה, החושף את עצמו למעשה לו פו ביה רן, חבר באגף האכיפה המלכותי שנמצא במשימה להחזיר את חרבות סדרת 13 חודשים ואולי גם להשמיד את נסיכה כוזבת, אנאק ג'חאד השני. יו מאפשר לרן להמשיך במשימתו. למחרת בבוקר, המשתתפים לומדים על תוצאות הבדיקה שלהם והאם הם עברו או לא. האנסונג יו מודיע שמאז שנפצעה במבחן האחרון, רחל נכשלה. בניסיון להציל את מעמדה, קון מבקש אישור להיבחן במנהל המערכת. יו מזכיר לו שרק לא סדרים יש את הכוח להתייעץ עם המנהל, בו בם מודיע לו שהוא אחד. גילוי זה מפתיע רבים מהמשתתפים. הוא נלקח למנהל על מנת לדבר איתו.

דירוג ישראלי:5/5 דירוג אישי:4.3/5

פרק 11 "ציד מתחת למים"

10 ביוני 2020
לאחר התייעצות עם המנהל, באם מצליח לגרום לו לאפשר לרחל להשתתף במבחן הבא. לצורך הבדיקה מכניסים את באם ורחל לכדור שינסו מתחת למים יחד עם דגים ויש לתפוס אותם על ידי דולפינים נטו ואוכלים על ידי מלכתם כדי לעבור. המשתתפים שנותרו חייבים להפסיק את אויבי הדולפינים נטו: הגובלינים, השולטים בתולעי ביצות ובחזירי קרקע מפוספסים, יפריעו לדולפינים נטו. עליהם גם להיזהר מהשור, יצור שאוכל כמעט כל דבר שזז. במערות, שיביסו נתקל בשור לאחר שקיבל אזהרה מחץ כי שני המשתתפים עימו נעלמו. שיביסו ניצל על ידי אנאק ואנדורסי, שמגיעים ומתמודדים זה בזה בו אחד יביס את השור תחילה. השור בורח ושלושתם נפרדים. אנדורסי נתקל בפר, שכעת הוא חזק יותר ונשאר כמעט חסר הכרה. אנאקו נתקל בלו פו ביה רן, הדוקר אותה דרך פלג גוף עליון. רן שולט כעת על השור והוא מגיע לאיזורם ומפיל את אנדרסי, שמצווה רן להרוג את נסיכת מתחזה. בינתיים, חץ, ראק ופרקולה עוקבים אחר הגובלינים. חון מורה להם להמתין לפני המעבר לגור, אבל יש יותר מהם מהצפוי. כשאחד הגובלים מתכונן לתקוף את חץ, פרסול מפשיט אותו ברפלקסיה בעזרת חניתו, מה שמניע את שאר הגובלינים לתקוף. ראק ו- פרסות עוקבים אחר הגובלינים. חון מורה להם להמתין לפני המעבר לגור, אבל יש יותר מהם מהצפוי. כשאחד הגובלים מתכונן לתקוף את חץ, פרסל מפשיט אותו ברפלקסיה בעזרת חניתו, מה שמניע את שאר הגובלינים לתקוף. ראק ו- פרסול עוקבים אחר הגובלינים. חון מורה להם להמתין לפני המעבר לגור, אבל יש יותר מהם מהצפוי. כשאחד הגובלים מתכונן לתקוף את חץ, פרסול מפשיט אותו ברפלקסיה בעזרת חניתו, מה שמניע את שאר הגובלינים לתקוף.

דירוג ישראלי:5/5 דירוג אישי:4.5/5

פרק 12 "ציד תת ימי(חלק ב')"

17 ביוני 2020
לאחר שברח בתחילה מהגובלינים, רק מסתובב לתקוף את הגובלינים, אליהם מצטרפים אחרים מהצוות. בינתיים לורו ממלא אחר הוראותיו של חון ואוטם כמה מנהרות תת-קרקעיות המובילות את חזירי האדמה המפוספסות אל הגובלינים. שני האויבים נלחמים זה בזה, ומאפשרים לבם ורחל לעבור בטוח. אנאק המחתרת כמעט הובס על ידי לו פו ביה רן אך אנדרסי בוחר להילחם לצידה. יחד הם עדיין לא מספיק חזקים כדי להביס את לו פו ביה רן, אבל כשהם נלחמים הנסיכה יורי מגיעה ומזהה את הלהב שלה, היא השאילה לבאם. מרוגזת מהמצב היא עובדת עם הצוות שלה כדי להרוג את פו פו ביה רן. כשהוא מת הוא צוחק, מודה שבמהלך הקטטה שלח את השור להרוג את באם ורחל. השור מגיע מתחת למים כדי להרוג אותם וזוכה לכמה פגיעות טובות לפני שבם משתמש בשינסו המיוחד שלו כדי להביס את השור. כשהם עולים מעלה לקראת סיום המבחן בהצלחה רחל קמה ודוחפת את באם מעבר לקצה.

דירוג ישראלי:4.3/5 דירוג אישי:4.8/5

פרק 13 ואחרון "מגדל האל"

24 ביוני 2020
אנו רואים כמה מהסיפור האחורי של רחל. היא האמינה שהמגדל קורא לה, אך כשהגיעה הגיעה לה הודון כי המגדל כלל לא קרא לה וכי היא חלשה מכדי להיכנס. נואשת להיות מיוחדת, היא מתחננת לכל סיכוי. Headon מחזיק אותה ללא תנועה והיא צופה בבאם מגיע ומסוגל להביס את המבחן הראשון. היא מקנאת בבם ורוצה להיות מיוחדת. Headon עורך לה מבחן מיוחד, אומר לה שיאפשרו לה לטפס אם תביס את באם בשתי ידיה. היא דורשת נשק מיוחד (מכיוון שלבם ניתן נשק מדהים מולה) וה Headon נותן לה שומר ראש אשר ימות במקומה פעם אחת, מה שמאפשר לה למעשה 2 חיים. היא עושה את דרכה במגדל בידיעה שעליה להרוג את באם אך אינה מסוגלת להביא את עצמה לעשות זאת. היא הופכת לקנאית יותר ויותר, דוחק בו להתרחק ממנה במוחה. אומרים לה שאם היא תחכה מספיק זמן ותעקוב אחר הסימנים שניתנו, תינתן לה הזדמנות להרוג אותו. אז היא מרשה לעצמה להילקח על ידי הו ומשתמשת בשומר הראש כדי למות ולחזור. היא ממתינה עד שבם ייפצע ואז דוחף אותו לאגם שינסו להרוג אותו. כשהאחרים מוצאים אותה לבד, הם שואלים איפה באם והיא אומרת שהשור הגיע ואז מתעלף. כולם מניחים שבם מובס ומחליטים שבתור טובה לו הם יעזרו לרחל להגיע לפסגה. רחל, שנחה בחדרה לאחר המשפט, צוחקת בפראות ואז מכסה את פניה - מסוכסכת בגלל מה שהיא עשתה אך עדיין נחושה להגיע לפסגה. אחרי שכולם יוצאים לשלב הבא, באם מתעורר במערה עמוקה שנפגעה קשה. הוא זוכר את רחל דחפה אותו.

דירוג ישראלי:4.8/5 דירוג אישי 4.8/5


דעה אישית על האנימה(מכיל ספוילרים)

מה אהבתי-

האנימה הייתה טובה מאוד במיוחד הפרק הראשון הדמויות כלכך מעניינות והקומדיה בה כלכך יפה המשמעות של בגידה וויתור על החיים נכנסו עמוק באנימה הזאת תמיד כל משימה הייתה מעניינת הכוחות של כל מתמודד היו גם הם מעניינים והאופי של כל אחד היה שונה ומיוחד במינו הדמויות זה הדבר שגרם לי כל כך לאהוב את האנימה הזאת במיוחד הדמות של חון דמות עם מראה מעניין חכמה חזקה עם אופי טוב שגרם לי להיקשר אליו קצת שחצנית וסקרנית בדמות שלו יש הכל מבחינתי רחל היא הלכה עם המטרה שלה עד הסוף וזה למה כל כך אהבתי אותה היא רצתה לראות את הכוכבים והיא הייתה מוכנה לעשות הכל בשביל זה גם אם זה להיות מבוישת הרבה שונאים את רחל ואם לאמר את האמת אני לא מבין כל כך למה גם שהיא תכננה לדחוף את באם היא ניסתה שבאם כמה שיותר ישנא אותה ו היא באמת ניסתה שהוא ישנא אותה אולי היא מעדיפה תמטרה שלה עליו אבל מה שבטוח היא היא דמות טובה מאוד והיא באמת דאגה לבאם הסוף גם היה כל כך יפה ובכיתי בו כל כך הרבה והעובדה שרחל לא תראה את הכוכבים עיצבה אותי המון כי אני העדפתי אותה על באם...

מה לא אהבתי-

לא אהבתי תאנימציה אנימציה זה לא משהו שכזה מפריע לי ככה שזה לא הפריע לי כמעט בכלל אבל בניגוד לאנימות אחרות האנימציה נחשבת לא טובה תמיד דיברו בקצרה על העבר של חון אבל לא באמת הראו לה אותו לדעתי אם היו מראים אותו זה היה הרבה יותר יפה

ניתוח דמויות מרכזיות/ראשיות

באם-באם הוא דמות ראשית טיפוסית כשאוהב מישהו/מישהי ומוכן לעשות הכל בשבילה דמות נחמדה לכולם שלרוב תעדיף את טובת האחר מטובתו האישית

חון-חון הוא דמות חכמה קצת שחצנית וחזקה לא ידוע לנו מה העבר שלו בבירור כי לא הראו לנו אותו אף פעם

רחל-רחל דמות שתעשה הכל בשביל המטרה שלה דמות עם אופי טוב מבפנים ודמות שאהבה את באם אבל היא העדיפה את המטרה שהיא רצתה כל החיים מבאם אבל גם אחרי שהיא ידעה את זה היא ניסתה שבאם ישנא אותה