משתמש:Avidishi/נומה בית"ר ירושלים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

נומה - אוהד מספר 1 של ביתר ירושלים

הוסיפו כיתוב כאן

נומה הוא האוהד המיתולוגי, המפורסם ביותר בציבור, של קבוצת בית"ר ירושלים. קבוצת בית"ר ירושלים הינה אחת הקבוצות המיצגת את ירושלים בכדורגל הישראלי. בית"ר הינה קבוצה פופולארית ביותר ביחוד בירושלים וגם מחוץ לה. נומה הינו אוהד ססגוני ביותר אשר מקדיש את כל חייו לאהדת קבוצת ביתר ירושלים.


נומה הוא שם ה"במה". שמו האמיתי סודי ביותר (נומה לא מוכן לגלותו לאיש) ולאחר מאמץ גדול ושיחות עם קרוביו ושכניו התגלה הסוד, אך מפאת כבודו השם שמור אצל המפרסם.

נומה מגיע לכל משחק של ביתר, בית או חוץ.

מפורסם בחליפתו המגונדרת בצבע הקבוצה - צהוב שחור.

נומה ידוע בהשתיכותו למחנה האוהדים ה"שפוי" של בית"ר. בזמן כהונתו של ארקדי גידמק כבעלי בית"ר, השתתף נומה במפגש "סולחה" עם אוהדי קבוצת "בני סכנין", הקבוצה שנחשבת ליריבה הגדולה ביותר של ביתר, הן בכדורגל והן מחוץ לכר הדשא. מפגש זה העלה את חמתם של חלק מאוהדי בית"ר הפנאטיים ביותר ביחסם לערביי ישראל,ה"לה פמיליה", אשר אף הביעו איומים כלפי נומה וחבריו אשר העזו לשאת ולתת עם היריבה המיתולוגית.

בין חבריו של נומה נמנים כמה מאוהדי הכדורגל המפורסמים בישראל. בינהם אביגייל שרעבי(ביתר ירושלים), עוזי גופיה(ביתר ירושלים), דוד עראק ז"ל(ביתר ירושלים) שקיבל את שמו מבקבוק העראק שהיה שותה ממנו בכל הזדמנות ואשר גרם ככל הנראה למחלה שגרמה למותו בטרם עת, חפוטה(ביתר ירושלים) שהיה מפורסם בזכות הגילגולים שהיה מבצע בפאתי המגרש ועוד רבים וטובים.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם סופר, שם ספר, שם הוצאה, תאריך הוצאה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]