משתמש:Avihayjer/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שימי אטיאס (נולד 17 באוגוסט 1977) אמן חושים ובידור.

ביוגרפיה:

שימי אטיאס נולד וגדל בקרית אתא, הוא החל את הקריירה שלו כבר בגיל 13 ונחשב לאחד הקוסמים המבטיחים בישראל. בגיל 25 עבר להתגורר בתל אביב. שימי נשוי לליאת ואב לאור ועומר. גם בחתונתו דאג שימי לרגע בלתי נשכח, כאשר במהלך טקס החופה הפתיע את הרב וביקש לשבור את הכוס בכוח המחשבה ולא בדרך המקובלת.

מינואר 2012 ועד היום מופיע שימי במכירת כרטיסים באולמות ברחבי הארץ. זוהי למעשה הפעם הראשונה בישראל שנערכת מכירת כרטיסים למופע טלפתיה באופן קבוע.


טלוויזיה:

במשך השנים השתתף שימי בתכניות טלוויזיה רבות בערוצים השונים. בנוסף, התארח בפינות קבועות בתוכנית הבוקר של קשת, תוכנית הבוקר של רשת, "פותחים שבוע" עם יענקלה ואירית בערוץ 1, "שורדות בבית" (כ200 פינות) ערוץ 10, "שישי על הגג" רשת ערוץ 2.

החשיפה הטלוויזיונית הגדולה הראשונה של שימי הייתה בשנים 2006 – 2007 בתוכנית הריאליטי "אורי גלר מחפש את היורש" בקשת, ערוץ 2 .שימי נחשב לאחד המתמודדים הבולטים ביותר בתכנית המצליחה וקטע שביצע, במהלכו עצר את הדופק גרר אחריו דיון בכנסת והצליח לעורר סערה ציבורית.

שנה לאחר מכן, בשנת 2008, שיתף פעולה עם אמן החושים נמרוד הראל "במופע הבלתי נתפס" בערוץ 10 ואף היה שותף לכתיבת התוכנית.

בשנת 2012 השתתף בתוכנית "מי יפיל את המאסטר" רשת ערוץ 2 על פי הפורמט הבריטי fool us של צמד הקוסמים המפורסמים פן & טלר. שימי שימש כמנטור של המתמודדים המתחרים ושל הסלבס שהופיעו בתכנית.


השנה, 2013 משתתף שימי בתוכנית הדוקו-ריאלטי "גולסטאר 2" בהוט. התוכנית לוקחת 10 סלבריטאים והופכת אותם לקבוצת כדורגל בהדרכת המאמן שייע פיינגנבאום. עוד השתתפו בתוכנית צביקה פיק, אלירז שדה, שלומי קוריאט, ג'קי מנחם, צחי נוי, שימי ריגר, ארי שמאי, בן אל תבורי ומקס אולארציק. התוכנית צפויה לעלות לשידור לקראת סוף שנת 2013.


אפליקציות:

בשנת 2008 הוציא שימי עם חברת תפוז סדרת קטעים של קריאת מחשבות בעזרת הטלפון לקהל הרחב בשם "הטלפון הטלפתי" אפליקציות אלו נמכרו בארץ ובעולם.

בשנת 2009 הוציא שימי אפליקציה בשם Imindbender לאייפון אף היא מיועדת לקהל הרחב.



עיתונים:

7 לילות, ידיעות אחרונות

סוף שבוע ישראל היום

זמן מעריב