לדלג לתוכן

משתמש:Bgabizon/בנקרים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Bgabizon.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Bgabizon.

סוגי משחקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בווינר ליין ניתן להמר על ניצחון קבוצה מסוימת או על אירועים המתרחשים בזמן המשחק ונתונים סטטיסטיים, כמו מספר שערים שנכבשו או נקודות שקלעו , מספר קרנות, הקבוצה הראשונה להבקיע,  הקבוצה שהובילה במחצית המשחק ועוד. בווינר ליין ניתן להמר על משחקים מכל הליגות בעולם בכדורגל, כדורסל, כדור יד, טניס, בייסבול, פוטבול אמריקאי וספורט מוטורי.

כל תחרות מקבלת יחס זכייה משלה לפי ההסתברות שמעניק לו מלכתחילה מפעיל המשחק, בסוף כל יחסי הזכייה מוכפלים בסכום שהושקע בהימור (מחיר הטופס) וכך נקבע סכום הזכייה. ניתן להמר החל מ-10 ש"ח ועד 5000 ש"ח לכל טופס. סכום הזכייה הוא קבוע ולא קשור בהצלחת או בכישלון מהמרים אחרים.

דוגמה: השקעה של 100 שקלים וניחוש נכון של שלושה משחקים שיחס הזכייה שלהם הוא 2.1, 1.70 ו־1.30, יניבו סכום זכייה של 464 ש"ח, שכן: 464 = 100 × 2.1 × 1.70 × 1.30.

המותג הוותיק והמזוהה ביותר של מועצת ההימורים (נקרא בעבר טוטו 16). זהו משחק הימורים שבועי בו יש לנחש 16 תוצאות של משחקי ליגת העל (בזמן שיש ליגה)  בנוסף למשחקים מליגות זרות מובילות. הפרסים במשחק זה מחולקים בין הזוכים בפרסים השונים (12-16 ניחושים נכונים) לפי מפתח קבוע. הפרס הראשון מצטבר משבוע לשבוע עד לזכייה.

תוכנית הקיימת מספר פעמים בשבוע שבה המשתתף מתבקש לנחש 15 תוצאות מליגות שונות בעולם, בדומה לווינר 16. הפרס משתנה מתוכנית לתוכנית, ונקבע בהתאם לסך משלוח הטפסים בפועל.

תוכנית שבועית שבה המשתתף מתבקש להמר על תוצאת המחצית ב-14 תחרויות הראשונות מהווינר 16. הפרס מצטבר משבוע לשבוע ומחולק בין הזוכים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]